• daniiel

Visa DIN brudklänning! :D

Jag vet att det finns trådar där det visas upp klänningar. Det finns också en tråd där man visar upp sig som brud. Jag skulle vilja att denna tråden var ett mellanting. I brudklänninstrådarna är det många som visar upp modellbilder med klänningar och skriver "Jag ska ha denna klänningen." och det är ju jätteroligt visserligen, men jag tycker det är roligare med bilder där personen i fråga bär klänningen.

Nu vill jag se dig i din klänning! Solig

Oavsett om du redan är gift eller ska gifta dig. Oavsett om den är köpt i brudbutik, på blocket, på HM eller beställd från Kina, ja eller om den är vit, röd, rosa eller någon annan färg. Jag hoppas att ni vill visa upp er i er underbara brudklänning Skrattande

Jag är redan gift sedan ett tag tillbaka och såhär såg jag ut i min, Kinaköpta, brudklänning.

Nu hoppas jag som sagt att du vill visa dig i din! GladTRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-03-20 12:44
    Påpekar igen att du ska bära klänningen (ha den på dig) på bilden/bilderna som du lägger in här! :)

I annat fall hänvisar jag till de andra "brudklänningstrådarna" som finns.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-09-26 17:58
    Jag påminner om något som många redan skrivit:

Snälla - när ni citerar inlägg.
    -Plocka bort bilderna från inlägget ni citerar (markera och ta bort)
    -Alternativt, förminska bilderna (Markera och dra i ena hörnet)

Om ni inte kan göra något av ovanstående saker så skriv personens nick i fet-text i början av inlägget istället så slipper det bli så rörigt.
  • Svar på tråden Visa DIN brudklänning! :D
  • VictoriaE
    CoG skrev 2012-12-08 20:13:57 följande:
    Tjusig!
    Tackar =) Ar inte en klanningsmanniska, men kanner mig som en princessa i den =) Bara 27 dagar kvar!!! Eeeeek!
  • CoG

Då är det nära!!!

VictoriaE skrev 2012-12-08 20:41:02 följande:
    Tackar =) Ar inte en klanningsmanniska, men kanner mig som en princessa i den =) Bara 27 dagar kvar!!! Eeeeek!
  • stormhelen
    VictoriaE skrev 2012-12-08 18:48:25 följande:

Jätte fin klänning.

Passar dig jätte fint.

Åååå, då är det ju inte alls långt kvar tills din dag med det stora D:t ståndar. ^^

Då måste du lägga upp bilder från ditt bröllop här på BT så vi får se hur din dag varit. Glad

• VictoriaE
    stormhelen skrev 2012-12-09 09:53:09 följande:

Jätte fin klänning.

Passar dig jätte fint.

Åååå, då är det ju inte alls långt kvar tills din dag med det stora D:t ståndar. ^^

Då måste du lägga upp bilder från ditt bröllop här på BT så vi får se hur din dag varit. Glad

Lovar att satta upp lite bilder och berratta allt nar allt ar klart =) Kommer att sakna all brollopsplanering nar jag ar klar ju!!
  • Mumin

Idag provade jag alltihop!! Dock hade jag tagit av mig spetsboleron när jag fotade... hahaha!!

Fotona gör inte klänningen rättvisa, jag lovar! =)

• Mumin

Ojojoj... så svårt det skulle vara då!! Här och ovan är iaf min klänning... jag ser ut som en strandad val, men jag skyller det på fotona... haha
  • memelie

Efter nästan 6 månader sedan bröllopet ägde rum så känner jag plötsligt för att lägga upp lite bilder på klänningen min! Jag la ju ut nån bild i maj också, men här är alltså bilderna från självaste dagen (tagna av lite olika fotografer).

I solen så blänkte de små "paljetterna" medan de i vissa ljus inte syndes alls. Egentligen är jag inte nått stort fan av paljetter och bling bling, men det gick ganska bra ändå. Syndes som sagt inte så mycket i de flesta ljus.

Hade en vit grej jag hittade på Åhléns nån dag innan bröllopet över axlarna på kvällen och natten. Så himla skönt var det! Ett stort tips till alla som tror att de inte kommer behöva något - fixa nått ändå! Det är sköööönt! Det måste inte vara en liten bolero man knappt får plats i, utan det kan vara nått poncho-liknande eller vad som helst! (Det man känner sig bekväm i).

Älskar fortfarande texturen på klänningen! Om jag fick ändra nått med den så skulle jag ha velat fixa nån typ av kort ärm eller liknande eftersom jag personligen kände mig lite bar i axelbandslös. Annars var den toppen. Behövde aldrig stå och dra upp/ner den för att den hasar upp/ner, utan den satt som den skulle hela dagen!
  • VictoriaE
    memelie skrev 2012-12-10 15:36:32 följande:
    Efter nästan 6 månader sedan bröllopet ägde rum så känner jag plötsligt för att lägga upp lite bilder på klänningen min! Jag la ju ut nån bild i maj också, men här är alltså bilderna från självaste dagen (tagna av lite olika fotografer).

Superfin!! Alskar just texturen pa oversta tyglagret. Och den satt jattesnyggt pa dig! =)
  • Mumin

Memelie; Jösses vilken fin klänning!!! Sitter ju som gjuten på dig! =)

Svar på tråden Visa DIN brudklänning! :D