• daniiel

Visa DIN brudklänning! :D

Jag vet att det finns trådar där det visas upp klänningar. Det finns också en tråd där man visar upp sig som brud. Jag skulle vilja att denna tråden var ett mellanting. I brudklänninstrådarna är det många som visar upp modellbilder med klänningar och skriver "Jag ska ha denna klänningen." och det är ju jätteroligt visserligen, men jag tycker det är roligare med bilder där personen i fråga bär klänningen.

Nu vill jag se dig i din klänning! Solig

Oavsett om du redan är gift eller ska gifta dig. Oavsett om den är köpt i brudbutik, på blocket, på HM eller beställd från Kina, ja eller om den är vit, röd, rosa eller någon annan färg. Jag hoppas att ni vill visa upp er i er underbara brudklänning Skrattande

Jag är redan gift sedan ett tag tillbaka och såhär såg jag ut i min, Kinaköpta, brudklänning.

Nu hoppas jag som sagt att du vill visa dig i din! GladTRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-03-20 12:44
    Påpekar igen att du ska bära klänningen (ha den på dig) på bilden/bilderna som du lägger in här! :)

I annat fall hänvisar jag till de andra "brudklänningstrådarna" som finns.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-09-26 17:58
    Jag påminner om något som många redan skrivit:

Snälla - när ni citerar inlägg.
    -Plocka bort bilderna från inlägget ni citerar (markera och ta bort)
    -Alternativt, förminska bilderna (Markera och dra i ena hörnet)

Om ni inte kan göra något av ovanstående saker så skriv personens nick i fet-text i början av inlägget istället så slipper det bli så rörigt.
  • Svar på tråden Visa DIN brudklänning! :D
  • stormhelen

Om ni märker att jag stavar helt knasigt ibland så är det för att jag har dysslexi, och orkar inte alltid skriva allt i dyslexiprogrammet först och sedan kopiera in det här på BT. Tungan ute Bara så ni vet. 

• Elino79

Stormhelen och Pörcy: Tack för era vänliga ord!

Din klänning, Stormhelen, är också fantastiskt fin och du passar väldigt bra i den!

• Solborga
    stormhelen skrev 2012-12-22 19:58:21 följande:

Tack. Solig Jag är jätte nöjd med klänningen, längtar tills den kommer.

Som jag skrev tidigare så var jag från början inte inne på spetts utan en klänning i satäng. Men när jag provade denna så kändes det helt rätt, (tycker spetsen är så otroligt fin) så det blir ju inte alltid som man har tänkt sig. Det viktigaste är ju trotts allt att man själv är nöjd med den klänningen man ska bära. ^_^

Hur ser din klänning ut?

Det är ju som man läst sig till här, att man ska prova sånt man verkligen inte tänkt sig.. för just det kan vara den rätta klänningen! Glad
    Har ingen bra bild att visa upp tyvärr, men det är inte en typisk brudklänning. Svart chiffong med lite bling Drömmer och då är bling verkligen inte min grej Förvånad men men, ibland blir det ju inte som man tänkt sig haha
  • stormhelen
    Solborga skrev 2012-12-24 12:07:13 följande:
    Det är ju som man läst sig till här, att man ska prova sånt man verkligen inte tänkt sig.. för just det kan vara den rätta klänningen! Glad
    Har ingen bra bild att visa upp tyvärr, men det är inte en typisk brudklänning. Svart chiffong med lite bling Drömmer och då är bling verkligen inte min grej Förvånad men men, ibland blir det ju inte som man tänkt sig haha

Ja, precis så kan det vara. Lite lustigt igentligen att man kan ändra sig helt då man provar klänningarna.

Wow, jag blir jätte nyfiken på din klänning, den låter ju helt fantasisk. Det är roligt med klänningar som inte är så traditionella. Hoppas att du kan lägga upp en bild på den i framtiden. Solig

• lordoz
    thdress skrev 2012-12-25 07:37:57 följande:

Jag köpte den här klänningen
    Underbar!!
  • Chicita
    thdress skrev 2012-12-25 07:37:57 följande:
    Jag köpte den här klänningen
    Bilden ska vara på dig. Inte en modellbild.
    Jag är lite fundersam över vattenmärket på bilden också som ser ut att vara ett företagsnamn, men samma namn som du har här.
  • ThereseV
    Chicita skrev 2012-12-25 22:28:38 följande:
    Bilden ska vara på dig. Inte en modellbild.
    Jag är lite fundersam över vattenmärket på bilden också som ser ut att vara ett företagsnamn, men samma namn som du har här.
    Jag var också fundersam, men tydligen så var det helt ok enl BT.. 
  • maxmamma

Sitter här o tittar på alla vackra klänningar o blivande brudar o brudar som blivit fru.

Sitter o gråter över att jag är så fet o ful o misslyckad människa.

Köpte mig en brudklänning som jag tyckte var så fin, o den var fin oxå o titta på när den kom hem, trodde jag oxå skulle bli fin, men jag blev inte fin.

jag trodde jag skulle bli fin så jag kunde lägga upp en bild här när vi gift oss men inser att vem fan vill se en fet ful maxmamma i brudklänning?

Förmodligen ingen som vill se ett så stor skämt som mig.

och eftersom man inte får lägga upp bild med modell så törs jag nog inte lägga upp nån bild sen, är så rädd att jag ska se ut som nått katten släpat in.

Visst ni får kalla mig martyr o vad som helst över detta inlägg men tyvärr är jag så misslyckad o ful som jag skrev, ingen jag kan göra nått åt...

kram o lycka till alla ni vackra blivande brudar o brudar som blivit fru redan..... 

• pamjofre

Kära maxmamma 
    Det är väldigt lätt att klanka ner på sig själv. Men som klychan (ursäkta stavningen) säger, "skönhet kommer inifrån". Och visst är det så. Du behöver inte se ut som en modell för att vara fin, och vem vill egentligen se ut som en modell?

Själv väger jag 110 kg och är 168 lång. När jag ser på min kropp ser jag bara valkar och fett. Men, jag har en man som älskar mig och vi gifter oss till sommaren. Det är inte lätt att se sig som vacker, och visst kan jag skämas när jag ser andra vackra brudar (smala och utan skavanker) i sina underbara brudklänningar. Och visst kan man gråta för hur man ser ut (jag har gjortt det) MEN, Du är vacker som du är, jag är vacker som jag är. Våra män älskar oss inte för vårt utseende utan för hur vi är på insidan!

Misslyckad? Alla misslyckas vi ibland!! Om jag skulle räkna alla misstag jag gjort, skulle de bli ofantligt många. Stå ut, tuffa upp dig och gå vidare, det är allt man kan göra!

Angående brudklänning, testa i butik, jag har testat hur många som hälst! Jag ser ut som en val i många, men när man väl hittar just den, i rätt modell då kunde till och med jag själv tycka jag var ganska fin. Och kära du, tänk inte på vad du själv ser, visst ska du känna dig vacker, men hur tror du att din blivande ser dig? Han kommer tycka du är underbart vacker i din fina brudklänning! Känner du dig ändå inte nöjd, sälj klänningen du har, åk till en brudbutik prova dig fram från 100-tals modeller, inget som passar? Gå till nästa butik, nästa stad nästa butik osv. Hittar du din klänning men kostar för mycket, måtbeställ från billigare alternativ!

Ta hand om dig och försök tänka på att oavsett hur du ser ut, så har du mannen i ditt liv och ni gifter er snart! Styrka till dig!  

Svar på tråden Visa DIN brudklänning! :D