• daniiel

Visa DIN brudklänning! :D

Jag vet att det finns trådar där det visas upp klänningar. Det finns också en tråd där man visar upp sig som brud. Jag skulle vilja att denna tråden var ett mellanting. I brudklänninstrådarna är det många som visar upp modellbilder med klänningar och skriver "Jag ska ha denna klänningen." och det är ju jätteroligt visserligen, men jag tycker det är roligare med bilder där personen i fråga bär klänningen.

Nu vill jag se dig i din klänning! Solig

Oavsett om du redan är gift eller ska gifta dig. Oavsett om den är köpt i brudbutik, på blocket, på HM eller beställd från Kina, ja eller om den är vit, röd, rosa eller någon annan färg. Jag hoppas att ni vill visa upp er i er underbara brudklänning Skrattande

Jag är redan gift sedan ett tag tillbaka och såhär såg jag ut i min, Kinaköpta, brudklänning.

Nu hoppas jag som sagt att du vill visa dig i din! GladTRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-03-20 12:44
    Påpekar igen att du ska bära klänningen (ha den på dig) på bilden/bilderna som du lägger in här! :)

I annat fall hänvisar jag till de andra "brudklänningstrådarna" som finns.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-09-26 17:58
    Jag påminner om något som många redan skrivit:

Snälla - när ni citerar inlägg.
    -Plocka bort bilderna från inlägget ni citerar (markera och ta bort)
    -Alternativt, förminska bilderna (Markera och dra i ena hörnet)

Om ni inte kan göra något av ovanstående saker så skriv personens nick i fet-text i början av inlägget istället så slipper det bli så rörigt.
  • Svar på tråden Visa DIN brudklänning! :D
  • maxmamma
    FrökenMäkelä skrev 2012-12-29 12:02:04 följande:

jag kämpar o försöker tänka positivt o vet att han älskar mig trots allt som varit, jo min kropp har presterat att få till 3 barn och det är jag himla stolt över.

nej jag har inte fått den hjälp jag kanske skulle ha behövt från början när jag äntligen tog mig loss ur det ohälsosamma förhållandet.

Det är nog mycket därför jag mår så dåligt o inte förens nu många många år senare har jag äntligen börjat få hjälp av öppenpsykiatrin med medicinering o terapibehandling.

Gjorde en utredning o fick en diagnos ppå mig o mitt mående, även detta gör att det blir lättare att hantera vardagen när man vet varför man mår som man mår o varför jag reagerar o känner som jag gör.

jag är er alla väldigt tacksam för stöttning o peppning. känner mig lite säkrare på att iaf lägga upp nån bild här på oss efter bröllopet.

och kanske det är nu jag äntligen orkar känna att det blir en fin dag för oss o för mig i min fina klänning o blivande mannen i sin fina kostym.

tusen tack jag kan inte tacka er nog, och jag är så himla glad att jag fått lära känna er här via BT o får ha er som "cyber"vänner.SkrattandeHjärtaSolig 

• LindaCalle
    Nutsoba skrev 2012-12-30 21:21:16 följande:
    Ser nu när jag kikar in att ni är flera som har kommenterat på min klänning. Tackar, tackar för era fina kommentarer! Solig

LindaCalle: Klänningen kostade 4 798kr. Jag är 176cm lång och har storlek 38 på mig (ovanligt då jag är strl 40 annars, så den kan vara lite stor i storlekarna). Jag har dock också klackar på mig på 7 cm (mina tänka brudskor). Klänningen behöver inte ändras över huvudtaget för min del. Jag ska dock gå ner en 2-3 kg (väger 75kg på bilden) och träna armarna lite tills bröllopet haha Flört
    Riktigt snyggt alltså...men då är du i min värld "galet lång", jag är 158, haha...och går aldrig i klackar så jag lär väl bli ca 160 med klack ;) vet du var modellen heter? 
  • Nutsoba
    LindaCalle skrev 2012-12-30 23:15:23 följande:
    Riktigt snyggt alltså...men då är du i min värld "galet lång", jag är 158, haha...och går aldrig i klackar så jag lär väl bli ca 160 med klack ;) vet du var modellen heter? 
    Ja, jag kanske är ganska lång haha, men jag upplever inte mig som det förren jag sätter på mig klackar och fästmannen oroar sig för att jag närmar mig honom i längd då Tungan ute

Jag kan till och med ge dig en länk direkt till den:
    www.lilly.nu/Default.aspx&ProductID=PROD1495&GroupID=GROUP131&VariantID=VO58

Om det ej funkar: kolla lillys kollektion för 2013, sidan 2, så hittar du den Skrattande
  • LindaCalle
    Nutsoba skrev 2012-12-31 00:12:17 följande:
    Ja, jag kanske är ganska lång haha, men jag upplever inte mig som det förren jag sätter på mig klackar och fästmannen oroar sig för att jag närmar mig honom i längd då Tungan ute

Jag kan till och med ge dig en länk direkt till den:
    www.lilly.nu/Default.aspx?ID=970&ProductID=PR...

Om det ej funkar: kolla lillys kollektion för 2013, sidan 2, så hittar du den Skrattande
    Funkade alldeles utmärkt! tusen tack för hjälpen!!

• lordoz

Ja, långt ifrån trådsmal är jag... Men tycker i alla fall att denna klänningen fungerar! :D

Den kommer nog passa ännu bättre när ytterligare några kilon försvinner.. Men vad säger ni andra, kan jag ha en kort klänning? Eller ser det jättedumt ut?

• Tilda93
    lordoz skrev 2012-12-31 16:59:19 följande:
    Ja, långt ifrån trådsmal är jag... Men tycker i alla fall att denna klänningen fungerar! :D

Den kommer nog passa ännu bättre när ytterligare några kilon försvinner.. Men vad säger ni andra, kan jag ha en kort klänning? Eller ser det jättedumt ut?

Jag tycker du passar jätte bra i den , när blir bröllopet av? :D
  • ev2013

Självklart kan du ha denna, tyckte den var jätte fin på dig! Jag gillar absolut längden, hade själv typ tänkt att ha denna längd.
  • maxmamma
    Ja, långt ifrån trådsmal är jag... Men tycker i alla fall att denna klänningen fungerar! :D Den kommer nog passa ännu bättre när ytterligare några kilon försvinner.. Men vad säger ni andra, kan jag ha en kort klänning? Eller ser det jättedumt ut?

åh vilken härlig klänning. Du passade ju jättebra i klänningen. Vart har du köpt den o vad kostade den härliga skapelsen??
  • Chicita

Den klänningen har jag också, men i en annan färg Glad
    Klart du kan ha den.
    Du kommer att vara jättefin
  • lordoz
    maxmamma skrev 2012-12-31 23:17:09 följande:
    åh vilken härlig klänning. Du passade ju jättebra i klänningen. Vart har du köpt den o vad kostade den härliga skapelsen??
    Halens... Kostade 299:-

Så alldeles lagom mycket tycker jag... Hihi!

Köpte en matchande cardigan också!
Svar på tråden Visa DIN brudklänning! :D