• daniiel

Visa DIN brudklänning! :D

Jag vet att det finns trådar där det visas upp klänningar. Det finns också en tråd där man visar upp sig som brud. Jag skulle vilja att denna tråden var ett mellanting. I brudklänninstrådarna är det många som visar upp modellbilder med klänningar och skriver "Jag ska ha denna klänningen." och det är ju jätteroligt visserligen, men jag tycker det är roligare med bilder där personen i fråga bär klänningen.

Nu vill jag se dig i din klänning! Solig

Oavsett om du redan är gift eller ska gifta dig. Oavsett om den är köpt i brudbutik, på blocket, på HM eller beställd från Kina, ja eller om den är vit, röd, rosa eller någon annan färg. Jag hoppas att ni vill visa upp er i er underbara brudklänning Skrattande

Jag är redan gift sedan ett tag tillbaka och såhär såg jag ut i min, Kinaköpta, brudklänning.

Nu hoppas jag som sagt att du vill visa dig i din! GladTRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-03-20 12:44
    Påpekar igen att du ska bära klänningen (ha den på dig) på bilden/bilderna som du lägger in här! :)

I annat fall hänvisar jag till de andra "brudklänningstrådarna" som finns.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-09-26 17:58
    Jag påminner om något som många redan skrivit:

Snälla - när ni citerar inlägg.
    -Plocka bort bilderna från inlägget ni citerar (markera och ta bort)
    -Alternativt, förminska bilderna (Markera och dra i ena hörnet)

Om ni inte kan göra något av ovanstående saker så skriv personens nick i fet-text i början av inlägget istället så slipper det bli så rörigt.
  • Svar på tråden Visa DIN brudklänning! :D
  • sofialouise
    AnnA8277 skrev 2013-01-06 13:19:39 följande:
    Vilken fantastisk klänning!! Precis vad jag letar efter. Får man fråga var du hittade den?
    stack, vad roligt! :) Självklart får du fråga det: på weddingstore i Falkenberg, Castelle tror jag att butiken heter. Klänningen är ifrån forever yours, men jag är osäker på om det är en brudklänning, eller en balklänning.
  • FruHassel
    sofialouise skrev 2013-01-06 13:04:57 följande:

Här är min prinsessdröm!
    Klänningen på fotot  i butiken) är två storlekar för stor, men jag antar att den kommer att se ut ungefär såhär när den kommer i min storlek också.
    Är så himla nöjd och glad, för jag var helt inne på att beställa en kinaklänning, men sedan dök den här upp ifrån ingenstans, och den kostar bara 2000:-!
    ooooh är det party line?! Den är jätte läcker ... tror att jag provat samma klänning en gång. 
    FrökenMäkelä skrev 2013-01-06 12:13:27 följande:
    Min Maggie Sottero Ericka. Ska visserligen gå ner mer i vikt så den kommer sitta bättre och den är snörad av min sambo så det är inte den bästa snörningen.

MYCKET FIN!!!!!

• Grodprinsens brud
    sofialouise skrev 2013-01-06 13:04:57 följande:

Här är min prinsessdröm!
    Klänningen på fotot  i butiken) är två storlekar för stor, men jag antar att den kommer att se ut ungefär såhär när den kommer i min storlek också.
    Är så himla nöjd och glad, för jag var helt inne på att beställa en kinaklänning, men sedan dök den här upp ifrån ingenstans, och den kostar bara 2000:-!
    Den är helt otrolig! Grattis till drömmen Skrattande
  • ev2013
    Vingabrud skrev 2013-01-06 13:49:10 följande:

Nu har jag klänning ,skor och bolero klara ! :)
    Å vad jag gillar din klänning! Får man fråga vad den e köpt och vad den kosta?
  • Vingabrud

ev2013 : Tack så jättemycket :) Tyvärr vet jag inte var den är köpt eller kostade för jag har lånat den av min kollega, och sen bröllopspimpat den med tyllunderkjol ! :D men jag har sett liknande på nätet.

• ev2013

aha okej, vad synd att det inte bara var att klicka hem denna ljuvliga ;) Du var super fin i den!

Vingabrud skrev 2013-01-07 08:30:05 följande:

ev2013 : Tack så jättemycket :) Tyvärr vet jag inte var den är köpt eller kostade för jag har lånat den av min kollega, och sen bröllopspimpat den med tyllunderkjol ! :D men jag har sett liknande på nätet.

• Vingabrud

Tack , vad gullig du är ! :) synd att jag inte kunde hjälpa dig bara. Lycka till med klänningsletandet !

• ev2013

VINGABRUD: "Tack , vad gullig du är ! :) synd att jag inte kunde hjälpa dig bara. Lycka till med klänningsletandet !"

Jag har egentligen redan köpt en klänninge, men det var stor (håller in den ca 10 cm i ryggen på bilden) skall till sömmerskan imon för att visa upp den, och se om det går att fixa till snyggt för en hyffsad peng.
    Dock så börjar jg fundera på om jag ändå inte egentligen vill ha en helt axelbandslös... får fundera...

• Erika83

Vad alla har fina klänningar!!! :) Ska snart påbörja min jakt efter klänning, önksa mig lycka till i denna djungel! ;)

• Ela

Nu blev det inte denna.. Men kanske inspirerar den någon! :D
    Har valt en i chiffong o mer gudinnestil istället som sitter såå mycket bättre. Längtar tills den kommer o jag kan posta en bild på den istället :)
Svar på tråden Visa DIN brudklänning! :D