• daniiel

Visa DIN brudklänning! :D

Jag vet att det finns trådar där det visas upp klänningar. Det finns också en tråd där man visar upp sig som brud. Jag skulle vilja att denna tråden var ett mellanting. I brudklänninstrådarna är det många som visar upp modellbilder med klänningar och skriver "Jag ska ha denna klänningen." och det är ju jätteroligt visserligen, men jag tycker det är roligare med bilder där personen i fråga bär klänningen.

Nu vill jag se dig i din klänning! Solig

Oavsett om du redan är gift eller ska gifta dig. Oavsett om den är köpt i brudbutik, på blocket, på HM eller beställd från Kina, ja eller om den är vit, röd, rosa eller någon annan färg. Jag hoppas att ni vill visa upp er i er underbara brudklänning Skrattande

Jag är redan gift sedan ett tag tillbaka och såhär såg jag ut i min, Kinaköpta, brudklänning.

Nu hoppas jag som sagt att du vill visa dig i din! GladTRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-03-20 12:44
    Påpekar igen att du ska bära klänningen (ha den på dig) på bilden/bilderna som du lägger in här! :)

I annat fall hänvisar jag till de andra "brudklänningstrådarna" som finns.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-09-26 17:58
    Jag påminner om något som många redan skrivit:

Snälla - när ni citerar inlägg.
    -Plocka bort bilderna från inlägget ni citerar (markera och ta bort)
    -Alternativt, förminska bilderna (Markera och dra i ena hörnet)

Om ni inte kan göra något av ovanstående saker så skriv personens nick i fet-text i början av inlägget istället så slipper det bli så rörigt.
  • Svar på tråden Visa DIN brudklänning! :D
  • Pörcy
    Kakan 81 skrev 2013-01-09 12:35:47 följande:
    Tack ! Ja jag behövde inte ändra den någonting utan allt var som det skulle. Bra med snörining bak så kan man både gå upp eller ner i vikt utan att det blir någon katastrof för klänningen.

Jag hade också snörning, perfekt när jag hade gått upp 2 kg mellan provning och dagen då vi äntligen gifte oss! :-P Den satt jättebra på dig och den är verkligen vacker!!

• Chicita
    Emosc skrev 2013-01-09 10:30:59 följande:
    Jag kommer att gifta mig i denna klänning från Ida Sjöstedt! 
    Är det du på bilden?
  • kramen

Jag vet att jag har postat tidigare men NU börjar jag bli orolig. denna klänning är i strl 36, supertajt i ryggen så jag beställde en i strl 38.... När jag provade den var jag supernöjd och tyckte att det var "the One". men när jag såg bilden på hemsidan så tycker jag sen ser hemsk ut   asperacollections.com/3052 (se länk).
    Jag tycker kjolen ser ut som ett tält och är för rynkig... tror ni att den klänningen i strl 38 kommer vara så på mig ?  då den är större än den jag provade....Har inte haft möjlihet att hämta den än (21mil) bort... Snälla behöver lite hjälp... 
  • Principisessan

här kommer min brudoutfit. eftersom jag försökte att undgå att sambon skulle se mig hade jag inte riktigt möjlighet att snöra åt ordentligt själv, och ljuset och skärpan är ju inte den bästa. Men jag är himla nöjd med mina kläder. Känns så "jag" :) 

ska ha en underkjol också som puffar upp kjolen lite extra. 
    kläninngen kommer från kina och skorna beställde jag från ebay. 

• VictoriaE
    kramen skrev 2013-01-09 20:38:22 följande:

Jag vet att jag har postat tidigare men NU börjar jag bli orolig. denna klänning är i strl 36, supertajt i ryggen så jag beställde en i strl 38.... När jag provade den var jag supernöjd och tyckte att det var "the One". men när jag såg bilden på hemsidan så tycker jag sen ser hemsk ut   asperacollections.com/3052 (se länk).

Jag tycker kjolen ser ut som ett tält och är för rynkig... tror ni att den klänningen i strl 38 kommer vara så på mig ?  då den är större än den jag provade....Har inte haft möjlihet att hämta den än (21mil) bort... Snälla behöver lite hjälp... 
    Jag tror att den kommer att bli jattefin pa dig! Hur den sitter beror valdigt mycket pa vad du har for underkjol, sa det ar nog bara att prova lite olika (alla brudklanningsbutiker brukar ha en massa som ligger runt), och se vad som sitter snyggt. Glad
  • FruHassel
    kramen skrev 2013-01-09 20:38:22 följande:

Tycker den ser ljuvlig ut på båda bilderna, både den du har och på hemsidan. Tror den kommer att vara fantastisk!!! Är du rädd att den blir för "fluffig" så ta en mindre underkjol eller ingen alls. Tror inte jag kommer att ha någon till min klänning
  • VictoriaE
    Emosc skrev 2013-01-09 10:30:59 följande:
    Jag kommer att gifta mig i denna klänning från Ida Sjöstedt!

Supersnygg!!!
  • Chicita
    VictoriaE skrev 2013-01-10 10:19:16 följande:
    Supersnygg!!!
    Ja visst är klänningen snygg...
    Men det är fortfarande fel tråd att visa en modellbild i Flört 
Svar på tråden Visa DIN brudklänning! :D