• daniiel

Visa DIN brudklänning! :D

Jag vet att det finns trådar där det visas upp klänningar. Det finns också en tråd där man visar upp sig som brud. Jag skulle vilja att denna tråden var ett mellanting. I brudklänninstrådarna är det många som visar upp modellbilder med klänningar och skriver "Jag ska ha denna klänningen." och det är ju jätteroligt visserligen, men jag tycker det är roligare med bilder där personen i fråga bär klänningen.

Nu vill jag se dig i din klänning! Solig

Oavsett om du redan är gift eller ska gifta dig. Oavsett om den är köpt i brudbutik, på blocket, på HM eller beställd från Kina, ja eller om den är vit, röd, rosa eller någon annan färg. Jag hoppas att ni vill visa upp er i er underbara brudklänning Skrattande

Jag är redan gift sedan ett tag tillbaka och såhär såg jag ut i min, Kinaköpta, brudklänning.

Nu hoppas jag som sagt att du vill visa dig i din! GladTRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-03-20 12:44
    Påpekar igen att du ska bära klänningen (ha den på dig) på bilden/bilderna som du lägger in här! :)

I annat fall hänvisar jag till de andra "brudklänningstrådarna" som finns.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-09-26 17:58
    Jag påminner om något som många redan skrivit:

Snälla - när ni citerar inlägg.
    -Plocka bort bilderna från inlägget ni citerar (markera och ta bort)
    -Alternativt, förminska bilderna (Markera och dra i ena hörnet)

Om ni inte kan göra något av ovanstående saker så skriv personens nick i fet-text i början av inlägget istället så slipper det bli så rörigt.
  • Svar på tråden Visa DIN brudklänning! :D
  • karamell

Jag tycker klänningen är jättefin och är du är jättefin i den. Jag håller med att kjolen ser lite skrynklig ut på bilden på hemsidan men det är känslan som du fick när du provade den som räknas. Gå på magkänsla, det är lätt att man tänker för mkt.

jag tycker det var ett bra val =)

kramen skrev 2013-01-09 20:38:22 följande:

Jag vet att jag har postat tidigare men NU börjar jag bli orolig. denna klänning är i strl 36, supertajt i ryggen så jag beställde en i strl 38.... När jag provade den var jag supernöjd och tyckte att det var "the One". men när jag såg bilden på hemsidan så tycker jag sen ser hemsk ut asperacollections.com/3052 (se länk).
    Jag tycker kjolen ser ut som ett tält och är för rynkig... tror ni att den klänningen i strl 38 kommer vara så på mig ? då den är större än den jag provade....Har inte haft möjlihet att hämta den än (21mil) bort... Snälla behöver lite hjälp...
  • kramen

Till VictoriaE FruHassel och Karamell, TACK för era svar, ni har lugnat ner mig lite :) Tror oxå det har att göra med underkjolen, ser verkligen framemot att gifta mig i den klänningen :) kram

• Doofie

Jag vet att jag har postat tidigare men NU börjar jag bli orolig. denna klänning är i strl 36, supertajt i ryggen så jag beställde en i strl 38.... När jag provade den var jag supernöjd och tyckte att det var "the One". men när jag såg bilden på hemsidan så tycker jag sen ser hemsk ut   asperacollections.com/3052 (se länk).
    Jag tycker kjolen ser ut som ett tält och är för rynkig... tror ni att den klänningen i strl 38 kommer vara så på mig ?  då den är större än den jag provade....Har inte haft möjlihet att hämta den än (21mil) bort... Snälla behöver lite hjälp... 
    Super, superfin ju! Hade själv kunnat tänka mig något liknande :) Tror inte alls att den kommer se för stor och tältlik ut i en storlek större.. (ser att du varit på samma ställe som jag och köpt klänning förresten ;)
    Min klänning är jätteful på hemsidan.. verkligen! Hade jag bara tittat på bilder hade jag aldrig i hela mitt liv valt den klänning jag till slut valde. Att prova är jätteviktigt och kändes det rätt då tror jag verkligen att det är det också! :)
  • smisa
    Jag vet att jag har postat tidigare men NU börjar jag bli orolig. denna klänning är i strl 36, supertajt i ryggen så jag beställde en i strl 38.... När jag provade den var jag supernöjd och tyckte att det var "the One". men när jag såg bilden på hemsidan så tycker jag sen ser hemsk ut   asperacollections.com/3052 (se länk).
    Jag tycker kjolen ser ut som ett tält och är för rynkig... tror ni att den klänningen i strl 38 kommer vara så på mig ?  då den är större än den jag provade....Har inte haft möjlihet att hämta den än (21mil) bort... Snälla behöver lite hjälp... 

Klänningen är helt underbar och du är supersnygg i den!! Kan inte tänka mig att det skulle se konstigt ut bara för att du kommer ha en storlek större...
  • Principisessan
    knackamackadam skrev 2013-01-09 21:39:39 följande:
    Majjja-jättefin klänning och fina skor! Var har du köpt skorna?
    Hej, såg att jag fått ett meddelande men kan inte svara av någon anleding. så testar här. Skorna är rätt små i storleken. Jag har tidigare haft 36 men nu på senare år fått gå över till 37. dock kan vissa 37:or vara bra medan andra är lite lösa. denna 37:a var dock lite mindre i storlek. jag får på mig skon utan problem men jag skulle nog rekommendera dig ta en storlek över det du brukar ha. (hellre ett inlägg om det blir för stort än en för liten sko) 
    ang bredden så tycker jag inte de skiljde sig från pumps i allmänhet utan var ungefär lika breda som de flesta jag köpt annanstans. och då menar jag skopunkten, din sko, deichmann och liknande kedjor.  
  • ungbrud 20121215

Här är jag i min klänning!!!!!
    eftersom de va lite (väldigt) kallt va de nödvändigt med ytterkläder, men jag kände mig såååå fin=)

• Chicita
    ungbrud 20121215 skrev 2013-01-11 13:07:07 följande:

eftersom de va lite (väldigt) kallt va de nödvändigt med ytterkläder, men jag kände mig såååå fin=)
    Jättefint Glad
  • stormhelen
    ungbrud 20121215 skrev 2013-01-11 13:07:07 följande:

Va fina ni är, och vilken otroligt vacker bukett, den var riktigt pampig!

Gillar bild nr:2 speciellt mycket. Det är så fint när släpet på din klänning flyter ut mot den vita snön. Man ser knapt vart klänningen slutar och vart snön börjar. Så fint!

Svar på tråden Visa DIN brudklänning! :D