• daniiel

Visa DIN brudklänning! :D

Jag vet att det finns trådar där det visas upp klänningar. Det finns också en tråd där man visar upp sig som brud. Jag skulle vilja att denna tråden var ett mellanting. I brudklänninstrådarna är det många som visar upp modellbilder med klänningar och skriver "Jag ska ha denna klänningen." och det är ju jätteroligt visserligen, men jag tycker det är roligare med bilder där personen i fråga bär klänningen.

Nu vill jag se dig i din klänning! Solig

Oavsett om du redan är gift eller ska gifta dig. Oavsett om den är köpt i brudbutik, på blocket, på HM eller beställd från Kina, ja eller om den är vit, röd, rosa eller någon annan färg. Jag hoppas att ni vill visa upp er i er underbara brudklänning Skrattande

Jag är redan gift sedan ett tag tillbaka och såhär såg jag ut i min, Kinaköpta, brudklänning.

Nu hoppas jag som sagt att du vill visa dig i din! GladTRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-03-20 12:44
    Påpekar igen att du ska bära klänningen (ha den på dig) på bilden/bilderna som du lägger in här! :)

I annat fall hänvisar jag till de andra "brudklänningstrådarna" som finns.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-09-26 17:58
    Jag påminner om något som många redan skrivit:

Snälla - när ni citerar inlägg.
    -Plocka bort bilderna från inlägget ni citerar (markera och ta bort)
    -Alternativt, förminska bilderna (Markera och dra i ena hörnet)

Om ni inte kan göra något av ovanstående saker så skriv personens nick i fet-text i början av inlägget istället så slipper det bli så rörigt.
  • Svar på tråden Visa DIN brudklänning! :D
  • Augusti13
    Selmabus skrev 2013-01-23 10:38:44 följande:
    Detta är med största sannolikhet klänningen som jag kommer bära! Den absolut FÖRSTA klänningen jag provade överhuvudtaget passsade som handen i handsken. Provade ytterligare 4 klänningar, men ingen kunde mäta sig med denna.... Hade egentligen tänkt beställa en sk Kina-klänning, men nu vet jag inte om jag vågar....
    En liten justeing kommer göras; spetsen vid bysten kommer tas bort, bara vid själva "hjärtat" (eller hur jag nu skall beskriva det...)

Vad roligt! Jag provade exakt samma klänning i exakt samma butik! Stockholm brud & fest, eller hur? Dock valde jag tillslut nr 65, nästan identisk men den hade snörning i ryggen vilket jag vill ha :) Men oj vad kär jag blev i den du valde också, och vad fint den satt på dig! Min är köpt och bestält nu, kommer i maj :) Dock är det faktiskt ingen La Sposa utan White One. De sa La Sposa till mig med, men om du tittat innuti klänningen står det White One...Fast det är samma tillvärkare, förvirrande :)
  • Selmabus

Aha, där ser man :) då var det därför jag inte hittade modellen på la sposas hemsida!

• karamell

Fruforsmark- Jättefin klänning, och jag gillar dina blommor i håret och hur de matchar buketten, har tänkt mig något liknande :)

• emzerus83
    FruForsmark skrev 2013-01-23 15:58:43 följande:

Wow va fina ni var!! Din klänning är superfin o så fin du var i håret!!
  • Camilla01
    FruForsmark skrev 2013-01-23 15:58:43 följande:

Så vacker du var helt fantastisk. Ditt hår var underbart, hade du det fäst till sidan eller bara lagt över det?
    var det äkta blommor i håret? förlåt att jag frågar så mycket men jag skulle verklingen vilja ha mitt hår så.

• FruForsmark

Hej Camilla, tack så mycket! Det var riktiga knappnålsrosor samt guldhårnålar med hängande pärlor på vid sidan. Bifogar en bild bakifrån (dålig kvalitet då jag försökte klippa bort mamma ur den :) hih ) men frisören fäste det så att det blev dekorativt bak men ändå att det "föll" på ena sidan. Hmm svårt att förklara :) jag bad henne också att lockarna skulle vara lite större och aningen rufsigare. Hon använde även några slingor med löshår också för volymens skull.
Svar på tråden Visa DIN brudklänning! :D