• daniiel

Visa DIN brudklänning! :D

Jag vet att det finns trådar där det visas upp klänningar. Det finns också en tråd där man visar upp sig som brud. Jag skulle vilja att denna tråden var ett mellanting. I brudklänninstrådarna är det många som visar upp modellbilder med klänningar och skriver "Jag ska ha denna klänningen." och det är ju jätteroligt visserligen, men jag tycker det är roligare med bilder där personen i fråga bär klänningen.

Nu vill jag se dig i din klänning! Solig

Oavsett om du redan är gift eller ska gifta dig. Oavsett om den är köpt i brudbutik, på blocket, på HM eller beställd från Kina, ja eller om den är vit, röd, rosa eller någon annan färg. Jag hoppas att ni vill visa upp er i er underbara brudklänning Skrattande

Jag är redan gift sedan ett tag tillbaka och såhär såg jag ut i min, Kinaköpta, brudklänning.

Nu hoppas jag som sagt att du vill visa dig i din! GladTRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-03-20 12:44
    Påpekar igen att du ska bära klänningen (ha den på dig) på bilden/bilderna som du lägger in här! :)

I annat fall hänvisar jag till de andra "brudklänningstrådarna" som finns.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-09-26 17:58
    Jag påminner om något som många redan skrivit:

Snälla - när ni citerar inlägg.
    -Plocka bort bilderna från inlägget ni citerar (markera och ta bort)
    -Alternativt, förminska bilderna (Markera och dra i ena hörnet)

Om ni inte kan göra något av ovanstående saker så skriv personens nick i fet-text i början av inlägget istället så slipper det bli så rörigt.
  • Svar på tråden Visa DIN brudklänning! :D
  • kärlekensbrudpar

fru forsmark fin du är som brud :)

• Camilla01
    FruForsmark skrev 2013-01-24 09:45:20 följande:
    Inga problem :) jättekul att du vill köra lite samma stil! När gifter du dig
    Jag gifter mig 17/8 2013 och känner att jag inte har fixa mycket alls än men men det kommer. Nu är jag ialla fall mer säker på håret så det är något.
  • FruForsmark
    Camilla01 skrev 2013-01-24 16:13:47 följande:
    Jag gifter mig 17/8 2013 och känner att jag inte har fixa mycket alls än men men det kommer. Nu är jag ialla fall mer säker på håret så det är något.
    Man känner sig aldrig helt förberedd ;) det tog lång tid för mig att komma på hur jag egentligen ville ha det och hur jag ville se ut. Lycka till och hoppas att du lägger upp bild på hur det blev, vore kul att se
  • FruForsmark
    maxmamma skrev 2012-12-29 00:29:58 följande:
    tror du jag kan bli fin?? jag skäms över min fula kropp, jag är inte vacker alls...önskade så innerligt att jag oxå ska kunna bli en fin brud men sanningen ser ut som den gör...

jag får hoppas nån tycker jag är fin på bröllopet så jag kanske vågar lägga ut en bild här sen o visa, läser alla andras inlägg o ser vad vacker alla är då rinner tårarna ner på kinderna...

tur att sambon inte ser hur jag sitter o gråter, då skulle jag skämmas ännu mer om han såg mig gråta.

han vet om min bakgrund men jag har så svårt att tro att nån kan älska mig o vara snäll mot mig...jag är så van att få höra hur ful o äcklig o dum i huvudet jag är o sen åka på stryk så blodet rinner...

jag är så glad att jag hittat hit till BT o får prata med så vänliga o snälla människor som inte dömer ut mig på en gång, det betyder oerhört mycket för mig att få prata här med vänligt sinnade människor så jag känna mig som en människa o inte ett odjur.
    tack än en gång för dina vänliga ord, det värmer i ett sorgset hjärta.Hjärta
    Oj, blev så himla rörd av din berättelse.. jag hoppas du hade ett fantastiskt bröllop och att du finner mod att lägga upp bild på din klänning. Ingen brud kan vara ful på sitt bröllop för det finns inget fult när kärlek och glädje strålar. Du verkar ha haft ett jättehårt liv men du skriver att du har en underbar man och barn, och du ska veta att med det så har du mer än vad många har. Kram!
  • Bmw

Tack allihopa :)

Juli2013 skrev 2013-01-21 22:15:37 följande:
    Ååh vad fin!! Den liknar en underbar klänning jag provade på Stockholm brud och fest.. Var är denna köpt?? :)
    Köpte den på milagro de nahrin :)
  • mirre01

hur löser ni det som har långt släp på kvällen ? min har inte ens nån upphägning man kan sötta runt armen och att ha ett släp efter sig hela dagen blir nog ingen höjdare

• Chicita
    mirre01 skrev 2013-01-29 17:33:09 följande:
    hur löser ni det som har långt släp på kvällen ? min har inte ens nån upphägning man kan sötta runt armen och att ha ett släp efter sig hela dagen blir nog ingen höjdare
    Nu hade jag inget släp så jag behövde inte lösa det.
    Men har du kollat om du har några "lösa snören" ungefär i rump- och lårhöjd på insidan? Eller om det finns någon fastsydd knapp och en ögla på utsidan av släpet (då är dom rätt dolda).
    Det är nämligen upphängningsanordningar.
    Om det inte finns så är det lätt att fixa.

Googla "bustle weddingdress" så kan du hitta youtubeinstruktioner på hur man gör Glad 
  • stormhelen
    mirre01 skrev 2013-01-29 17:33:09 följande:

Jag vet inte vart du har köpt din klänning om det är i butik eller via internet.

Men har du köpt den i butik och de kan sy in/ upp klänningen där så kan du ju be dem dem sy en sådan inne i klänningen. Alternativt kan du ju ta den till en skräddare/sömmerska som syr en sådan på klänningen så att du kan hålla den uppe.

Jag har ett långt släp på min klänning och det ska finnas en grej i klänningen så att man ska kunna hålla upp den utan att den tar i marken medan man går runt. =)

Svar på tråden Visa DIN brudklänning! :D