• daniiel

Visa DIN brudklänning! :D

Jag vet att det finns trådar där det visas upp klänningar. Det finns också en tråd där man visar upp sig som brud. Jag skulle vilja att denna tråden var ett mellanting. I brudklänninstrådarna är det många som visar upp modellbilder med klänningar och skriver "Jag ska ha denna klänningen." och det är ju jätteroligt visserligen, men jag tycker det är roligare med bilder där personen i fråga bär klänningen.

Nu vill jag se dig i din klänning! Solig

Oavsett om du redan är gift eller ska gifta dig. Oavsett om den är köpt i brudbutik, på blocket, på HM eller beställd från Kina, ja eller om den är vit, röd, rosa eller någon annan färg. Jag hoppas att ni vill visa upp er i er underbara brudklänning Skrattande

Jag är redan gift sedan ett tag tillbaka och såhär såg jag ut i min, Kinaköpta, brudklänning.

Nu hoppas jag som sagt att du vill visa dig i din! GladTRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-03-20 12:44
    Påpekar igen att du ska bära klänningen (ha den på dig) på bilden/bilderna som du lägger in här! :)

I annat fall hänvisar jag till de andra "brudklänningstrådarna" som finns.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-09-26 17:58
    Jag påminner om något som många redan skrivit:

Snälla - när ni citerar inlägg.
    -Plocka bort bilderna från inlägget ni citerar (markera och ta bort)
    -Alternativt, förminska bilderna (Markera och dra i ena hörnet)

Om ni inte kan göra något av ovanstående saker så skriv personens nick i fet-text i början av inlägget istället så slipper det bli så rörigt.
  • Svar på tråden Visa DIN brudklänning! :D
  • After8years

Denna klänning provade jag den 21 Januari på Idéskrädderiet i Växjö och blev så förälskad. Tyvärr va priset inte vad vi tänkt oss så jag började leta runt efter allternativ, då jag av en slump kollade blocket och fann Min Älskade klänning, i Min storlek för halva priset Skrattande Lycklig är bara förnamnet.
    Så denna ljuvliga klänning blir det för mig på vår bröllopsdag den 24 Augusti. Lägger upp bild med mig i den så fort jag hämtat hem den Flört

• Chicita
    After8years skrev 2013-02-04 11:00:45 följande:
    Denna klänning provade jag den 21 Januari på Idéskrädderiet i Växjö och blev så förälskad. Tyvärr va priset inte vad vi tänkt oss så jag började leta runt efter allternativ, då jag av en slump kollade blocket och fann Min Älskade klänning, i Min storlek för halva priset Skrattande Lycklig är bara förnamnet.
    Så denna ljuvliga klänning blir det för mig på vår bröllopsdag den 24 Augusti. Lägger upp bild med mig i den så fort jag hämtat hem den Flört
    Jag förstår att du är ivrig på att visa upp klännigen.
    Men det hade varit bättre om du väntat (i den här tråden i alla fall,det finns ju andra där man kan visa upp vilken klänning man ska ha).
    Här inne vill vi ju se hur klänningarna ser ut på er.
  • Madame B2B

Hurra! Äntligen gick det att posta en bild. Har försökt tidigare, men det har inte fungerat. Här kommer i alla fall den klänning som jag ska ha den 13e juli. Åh, vad jag längtar!

• Chicita
    Madame B2B skrev 2013-02-04 19:05:30 följande:
    Hurra! Äntligen gick det att posta en bild. Har försökt tidigare, men det har inte fungerat. Här kommer i alla fall den klänning som jag ska ha den 13e juli. Åh, vad jag längtar!
    Vad snyggt. Vilken figur du har Solig
  • Candyheart

Hej klänningstokar. Klänningen kom idag, den är fantastiskt välsydd och nåååågot stor, jag la ju till ett par cm på mina mått när jag köpte den för att mamma skulle kunna ta in den om det behövdes. Värre att lägga ut den.

Den har fantastiskt korsett, perfekt längd (när fluffunderkjolen kommer till) Jättesnygg kjol, urringning. Däremot ser jag ju mycket bredare ut om midjan då den liksom är lite för stor. Så den blir som en tub på mitten istället för timglas då det inte går å dra åt så mycket mer utan att det blir bubbligt. Men sy in den blir bland det sista som görs. Jag är sååååååå nöjd! (kolla inte på hur osminkad och ruffsigt hår jag har, haha)

Klänningen kommer från jenjens house och är denna i vit och utan dekoration:
    www.jjshouse.com/se/Balklanning-Hjartformad-Court-Slap-Taft-Tyll-Brollopsklanningar-Med-Rufsar-002011428-g11428

• säker
    Madame B2B skrev 2013-02-04 19:05:30 följande:
    Vad fin draperingen är! :) Den är så snyggt att det börjar redan uppe vid bysten och går neråt. Den sitter så bra på dig :) 
  • Kaffegrus
    After8years skrev 2013-02-04 11:00:45 följande:
    Håller med Chicita, men måste även säga att att klänningen var helt fantastisk snygg. Ser jättemycket fram emot att se den på
  • Fröken Finemang
    Candyheart skrev 2013-02-04 20:27:21 följande:

Hej klänningstokar. Klänningen kom idag, den är fantastiskt välsydd och nåååågot stor, jag la ju till ett par cm på mina mått när jag köpte den för att mamma skulle kunna ta in den om det behövdes. Värre att lägga ut den.

Den har fantastiskt korsett, perfekt längd (när fluffunderkjolen kommer till) Jättesnygg kjol, urringning. Däremot ser jag ju mycket bredare ut om midjan då den liksom är lite för stor. Så den blir som en tub på mitten istället för timglas då det inte går å dra åt så mycket mer utan att det blir bubbligt. Men sy in den blir bland det sista som görs. Jag är sååååååå nöjd! (kolla inte på hur osminkad och ruffsigt hår jag har, haha)

Klänningen kommer från jenjens house och är denna i vit och utan dekoration:
    www.jjshouse.com/se/Balklanning-Hjartformad-C...

åh det där är ju min klänning!  :P (har bara inte bestält den än..)
Svar på tråden Visa DIN brudklänning! :D