• daniiel

Visa DIN brudklänning! :D

Jag vet att det finns trådar där det visas upp klänningar. Det finns också en tråd där man visar upp sig som brud. Jag skulle vilja att denna tråden var ett mellanting. I brudklänninstrådarna är det många som visar upp modellbilder med klänningar och skriver "Jag ska ha denna klänningen." och det är ju jätteroligt visserligen, men jag tycker det är roligare med bilder där personen i fråga bär klänningen.

Nu vill jag se dig i din klänning! Solig

Oavsett om du redan är gift eller ska gifta dig. Oavsett om den är köpt i brudbutik, på blocket, på HM eller beställd från Kina, ja eller om den är vit, röd, rosa eller någon annan färg. Jag hoppas att ni vill visa upp er i er underbara brudklänning Skrattande

Jag är redan gift sedan ett tag tillbaka och såhär såg jag ut i min, Kinaköpta, brudklänning.

Nu hoppas jag som sagt att du vill visa dig i din! GladTRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-03-20 12:44
    Påpekar igen att du ska bära klänningen (ha den på dig) på bilden/bilderna som du lägger in här! :)

I annat fall hänvisar jag till de andra "brudklänningstrådarna" som finns.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-09-26 17:58
    Jag påminner om något som många redan skrivit:

Snälla - när ni citerar inlägg.
    -Plocka bort bilderna från inlägget ni citerar (markera och ta bort)
    -Alternativt, förminska bilderna (Markera och dra i ena hörnet)

Om ni inte kan göra något av ovanstående saker så skriv personens nick i fet-text i början av inlägget istället så slipper det bli så rörigt.
  • Svar på tråden Visa DIN brudklänning! :D
  • filibustern

hej! har en fråga som jag hoppas ni kan svara på. har dock ingen bild på min klänning då jag inte ens har ett datum, MEN... 

tänkte jag skulle drömma mig bort lite och pröva min klänning nu. gjorde det.. har funderat på underkjol elle rinte så jag ville kolla liter hur kjolen syntes som den är nu.

ett av lagren i klänningen verkar vara som en underkjol.(inbyggd) som ett hårt nät. problemet är att den delen är JÄTTESKRYNKLIG! om jag ska stryka till den.. är det bara att använda ett vanligt strykjärn, kanske skydda med en handduk emellan, eller hur ska jag göra? 

• daniiel
    filibustern skrev 2013-02-08 11:34:28 följande:
    hej! har en fråga som jag hoppas ni kan svara på. har dock ingen bild på min klänning då jag inte ens har ett datum, MEN...
    tänkte jag skulle drömma mig bort lite och pröva min klänning nu. gjorde det.. har funderat på underkjol elle rinte så jag ville kolla liter hur kjolen syntes som den är nu.
    ett av lagren i klänningen verkar vara som en underkjol.(inbyggd) som ett hårt nät. problemet är att den delen är JÄTTESKRYNKLIG! om jag ska stryka till den.. är det bara att använda ett vanligt strykjärn, kanske skydda med en handduk emellan, eller hur ska jag göra? 
    Dom flesta strykjärn (nyare åtminstone) har en inställning för polyester. Har man på det, så går det stryka utan problem. Är man osäker kan man ha något emellan, tex ett lakan. Jag har strukit både underkjolar och brudklänningar så utan problem :)
  • filibustern
    daniiel skrev 2013-02-08 11:38:00 följande:
    Dom flesta strykjärn (nyare åtminstone) har en inställning för polyester. Har man på det, så går det stryka utan problem. Är man osäker kan man ha något emellan, tex ett lakan. Jag har strukit både underkjolar och brudklänningar så utan problem :)
    ok. bra.. blev som liite orolig.. ^^P men då så. tack tack
  • daniiel
    Papillon skrev 2013-02-08 07:33:34 följande:
    Jag kan inte heller se December :(
    Frullis skrev 2013-02-08 09:20:30 följande:
    Hmmm... Jag kunde se decembers bild igår men inte idag. Skumt.
    PimPim83 skrev 2013-02-08 11:36:29 följande:
    Jag kan se Decembers bild på datorn, men inte från mobilen.
    Då verkar jag ju inte vara ensam om att inte kunna se den. Jag använder datorn, sitter inte via mobilen. Kunde varken se den igår eller idag. Skumt... ja.
  • SoonToBeBride2013

Jag kan inte heller se :(

daniiel skrev 2013-02-08 11:39:43 följande:
    Frullis skrev 2013-02-08 09:20:30 följande:
    Hmmm... Jag kunde se decembers bild igår men inte idag. Skumt.
    Då verkar jag ju inte vara ensam om att inte kunna se den. Jag använder datorn, sitter inte via mobilen. Kunde varken se den igår eller idag. Skumt... ja.
  • Juli2013

december: jag kan se och du var/är grymt snygg! Fantastisk klänning! Jag förstår att du är nöjd :)

• Augusti13

Kan heller inte se Decembers klänning, blir ju tokig av nyfikenhet! :p Har testat i både Firefox och Chrome. Vilken webbläsare har ni som kan se klänningen?

Svar på tråden Visa DIN brudklänning! :D