• daniiel

Visa DIN brudklänning! :D

Jag vet att det finns trådar där det visas upp klänningar. Det finns också en tråd där man visar upp sig som brud. Jag skulle vilja att denna tråden var ett mellanting. I brudklänninstrådarna är det många som visar upp modellbilder med klänningar och skriver "Jag ska ha denna klänningen." och det är ju jätteroligt visserligen, men jag tycker det är roligare med bilder där personen i fråga bär klänningen.

Nu vill jag se dig i din klänning! Solig

Oavsett om du redan är gift eller ska gifta dig. Oavsett om den är köpt i brudbutik, på blocket, på HM eller beställd från Kina, ja eller om den är vit, röd, rosa eller någon annan färg. Jag hoppas att ni vill visa upp er i er underbara brudklänning Skrattande

Jag är redan gift sedan ett tag tillbaka och såhär såg jag ut i min, Kinaköpta, brudklänning.

Nu hoppas jag som sagt att du vill visa dig i din! GladTRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-03-20 12:44
    Påpekar igen att du ska bära klänningen (ha den på dig) på bilden/bilderna som du lägger in här! :)

I annat fall hänvisar jag till de andra "brudklänningstrådarna" som finns.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-09-26 17:58
    Jag påminner om något som många redan skrivit:

Snälla - när ni citerar inlägg.
    -Plocka bort bilderna från inlägget ni citerar (markera och ta bort)
    -Alternativt, förminska bilderna (Markera och dra i ena hörnet)

Om ni inte kan göra något av ovanstående saker så skriv personens nick i fet-text i början av inlägget istället så slipper det bli så rörigt.
  • Svar på tråden Visa DIN brudklänning! :D
  • Skogus

Nu har jag äntligen hittat MIN klänning! Var inne i stan med mina två tärnor i lördags och provade massor av klänningar på Lillys, inte en enda som föll i smaken. Jag hade innan egentligen bestämt att jag skulle beställa från Kina och ville mer veta vilken modell och stil som jag passar i. Efter provtiden på Lillys gick vi till Milagro utan större förhoppningar och gissa vad jag fann där!? Såg en klänning som en annan tjej provade och sa direkt till henne jag fick hjälp av att jag ville prova just den. Sagt och gjort opch den satt som ett smäck! Jag jublade, mina tärnor jublade och henne jag fick hjälp av jublade!  Sen fick jag veta priset... 8000:- dyrare än min tänkta klänningbudget. Jag insåg ganska snabbt att jag skulle få glömma klänningen och fortsätta min jakt. I går kväll när jag kom hem från ett arbetspass hade min m2b hällt upp vin och tänt ljus. Han började fråga lite om jag tänkt något mer på klänningen och jag sa att det inte var realistiskt att ens tänka tanken. Då ger han mig ett kuvert - ett kuvert där kvittot på den lagda handpenningen låg i! Han hade åkt upp under dagen och beställt klänningen helt utan min vetskap! Och den mannen ska jag gifta mig med!!!    <3

• stormhelen
    Skogus skrev 2013-02-06 10:18:09 följande:
    Nu har jag äntligen hittat MIN klänning! Var inne i stan med mina två tärnor i lördags och provade massor av klänningar på Lillys, inte en enda som föll i smaken. Jag hade innan egentligen bestämt att jag skulle beställa från Kina och ville mer veta vilken modell och stil som jag passar i. Efter provtiden på Lillys gick vi till Milagro utan större förhoppningar och gissa vad jag fann där!? Såg en klänning som en annan tjej provade och sa direkt till henne jag fick hjälp av att jag ville prova just den. Sagt och gjort opch den satt som ett smäck! Jag jublade, mina tärnor jublade och henne jag fick hjälp av jublade!  Sen fick jag veta priset... 8000:- dyrare än min tänkta klänningbudget. Jag insåg ganska snabbt att jag skulle få glömma klänningen och fortsätta min jakt. I går kväll när jag kom hem från ett arbetspass hade min m2b hällt upp vin och tänt ljus. Han började fråga lite om jag tänkt något mer på klänningen och jag sa att det inte var realistiskt att ens tänka tanken. Då ger han mig ett kuvert - ett kuvert där kvittot på den lagda handpenningen låg i! Han hade åkt upp under dagen och beställt klänningen helt utan min vetskap! Och den mannen ska jag gifta mig med!!!    <3

Klänningen  sitter jätte bra på dig, och den är jätte fin.

Jag provade också den klänningen när jag var på Milagro, men den satt inte alls så speciellt bra på mig.

Vilken underbar blivande du har som gick och köpte den åt dig. Hade du talat pm för honom om att du hade falit för denna klänning eller hade han kontaktat någon av tärnorna?

• JOOL 09
    Skogus skrev 2013-02-06 10:18:09 följande:
    Superfin! Sitter som en smäck på dig!

Och vilken blivande make sen :)
  • jimmyojennifer

Ni är alla så himla fina! I alla former och färger är ni så vackra brudar. Längtar efter att få lägga ut en bild på mig i min klänning, men mina vänner vet att jag hänger här inne och det är lite "små hemligt" fortfarande hur min klänning ser ut.

Däremot måste jag gnälla lite. Ni ska ha klänningarna på ER i den här tråden! Inte på galje, eller skyltdocka eller bild från internet.din kropp! =)

Kom igen nu brudar visa stolt upp er i klänningen. Har ni inte fått hem den en lägg då upp bilden i en annan tråd och delge bilden på dig sen när den kommer hem!

Jag vill se naturliga brudar! Sådär snygga som vi alla är!

• Juli2013

Skogus: åh vad fin du är och vilken fantastisk klänning!! Otroligt vacker, och vilken blivande man!! :) Samma sak hände mig i lördags, jag hade också bestämt att jag skulle beställa från Kina och var på Tonys i Göteborg bara för att prova olika modeller (ännu en gång :) Men så hittade vi bara rätt!! Jag älskade den, den var allt jag har letat efter. Den låg ca 6000 kr över budget och jag ringde besviken min blivande och berättade. Han sa då att jag ska ha den klänning jag vill ha, oavsett pris! Han ska betala :) så underbara män vi har!! Och jag är världens gladaste att äntligen ha hittat rätt.

• Skogus
    stormhelen skrev 2013-02-06 10:35:02 följande:

Klänningen  sitter jätte bra på dig, och den är jätte fin.

Jag provade också den klänningen när jag var på Milagro, men den satt inte alls så speciellt bra på mig.

Vilken underbar blivande du har som gick och köpte den åt dig. Hade du talat pm för honom om att du hade falit för denna klänning eller hade han kontaktat någon av tärnorna?

Han visste att jag hade fallit för den klänningen, men visste inte vad den hette. Däremot hade jag berättat att de hade skrivit upp vilken klänning och strl det var i butiken.
  • Skogus
    Juli2013 skrev 2013-02-06 10:57:04 följande:
    Skogus: åh vad fin du är och vilken fantastisk klänning!! Otroligt vacker, och vilken blivande man!! :) Samma sak hände mig i lördags, jag hade också bestämt att jag skulle beställa från Kina och var på Tonys i Göteborg bara för att prova olika modeller (ännu en gång :) Men så hittade vi bara rätt!! Jag älskade den, den var allt jag har letat efter. Den låg ca 6000 kr över budget och jag ringde besviken min blivande och berättade. Han sa då att jag ska ha den klänning jag vill ha, oavsett pris! Han ska betala :) så underbara män vi har!! Och jag är världens gladaste att äntligen ha hittat rätt.
    Lyckligt lottade! Verkar som om vi hittat rätt även där...Männen alltså!
  • Lina2126
    Skogus - otroligt vacker!!!! Vad är det för märke, modell och pris? Pronovias?
  • Camilla395

Efter en dag runt i Stockholm i olika brudbutiker blev det den här... Halterneck, som jag på förhand bestämt att jag absolut inte skulle ha. ^^ Den är uppenbarligen i behov av att strykas på bilden. Har jättefin korsettknytning med broderier i ryggen.

• Skogus
    Lina2126 skrev 2013-02-06 12:05:49 följande:
    Skogus - otroligt vacker!!!! Vad är det för märke, modell och pris? Pronovias?
    Tack! Märket är Allure 2561, 13600:-
Svar på tråden Visa DIN brudklänning! :D