• daniiel

Visa DIN brudklänning! :D

Jag vet att det finns trådar där det visas upp klänningar. Det finns också en tråd där man visar upp sig som brud. Jag skulle vilja att denna tråden var ett mellanting. I brudklänninstrådarna är det många som visar upp modellbilder med klänningar och skriver "Jag ska ha denna klänningen." och det är ju jätteroligt visserligen, men jag tycker det är roligare med bilder där personen i fråga bär klänningen.

Nu vill jag se dig i din klänning! Solig

Oavsett om du redan är gift eller ska gifta dig. Oavsett om den är köpt i brudbutik, på blocket, på HM eller beställd från Kina, ja eller om den är vit, röd, rosa eller någon annan färg. Jag hoppas att ni vill visa upp er i er underbara brudklänning Skrattande

Jag är redan gift sedan ett tag tillbaka och såhär såg jag ut i min, Kinaköpta, brudklänning.

Nu hoppas jag som sagt att du vill visa dig i din! GladTRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-03-20 12:44
    Påpekar igen att du ska bära klänningen (ha den på dig) på bilden/bilderna som du lägger in här! :)

I annat fall hänvisar jag till de andra "brudklänningstrådarna" som finns.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-09-26 17:58
    Jag påminner om något som många redan skrivit:

Snälla - när ni citerar inlägg.
    -Plocka bort bilderna från inlägget ni citerar (markera och ta bort)
    -Alternativt, förminska bilderna (Markera och dra i ena hörnet)

Om ni inte kan göra något av ovanstående saker så skriv personens nick i fet-text i början av inlägget istället så slipper det bli så rörigt.
  • Svar på tråden Visa DIN brudklänning! :D
  • Pyttis

äntligen! efter oändligt många timmar framför symaskinen är jag nu klar med min klänning!
    tyvärr inte den bästa bilden så detaljerna syns inget vidare.. men men :)

• Pyttis

man kanske skulle ha med bilden med ;) *trött*

• FruHassel
    Pyttis skrev 2013-01-13 13:55:20 följande:

Oooh va fräck den var!!!
  • Pyttis
    FruHassel skrev 2013-01-13 14:04:53 följande:
    Oooh va fräck den var!!!
    man får tacka så jättemycket, tror det kommer bli toppen till mitt "barfotabröllop" i sommar :)
  • Chicita
    Pyttis skrev 2013-01-13 13:55:20 följande:
    Kul med fler som syr sin egen klänning Glad
  • Pyttis
    Chicita skrev 2013-01-13 14:18:04 följande:
    Kul med fler som syr sin egen klänning Glad
    ja, dels tycker jag det är kul med allt pysslande, och sen är det ju ett bra sätt att dre ner på kostnaderna lite, iaf när man som i vårt fall har en välgigt tight budget :)
  • Chicita
    Pyttis skrev 2013-01-13 14:25:28 följande:
    ja, dels tycker jag det är kul med allt pysslande, och sen är det ju ett bra sätt att dre ner på kostnaderna lite, iaf när man som i vårt fall har en välgigt tight budget :)
    Hehe... ja min hade kunnat bli billigare om jag skulle haft en vanlig klänning och beställt från en "kinasida" Flört
    Tygkostnaden var rätt stor för mig. 
    Så anledningen att jag sydde var att jag då kunde styra mer över utseendet Glad 
  • Pyttis
    Chicita skrev 2013-01-13 14:30:10 följande:
    Hehe... ja min hade kunnat bli billigare om jag skulle haft en vanlig klänning och beställt från en "kinasida" Flört
    Tygkostnaden var rätt stor för mig. 
    Så anledningen att jag sydde var att jag då kunde styra mer över utseendet Glad 
    kan tänka mig det, har sett din, o den var verkligen jättefin :) jag har dock turen att jag har rätt bra rabatt i butiken jag handlade mitt, och sen är ju inte tyll så dyrt från början :)
Svar på tråden Visa DIN brudklänning! :D