• daniiel

Visa DIN brudklänning! :D

Jag vet att det finns trådar där det visas upp klänningar. Det finns också en tråd där man visar upp sig som brud. Jag skulle vilja att denna tråden var ett mellanting. I brudklänninstrådarna är det många som visar upp modellbilder med klänningar och skriver "Jag ska ha denna klänningen." och det är ju jätteroligt visserligen, men jag tycker det är roligare med bilder där personen i fråga bär klänningen.

Nu vill jag se dig i din klänning! Solig

Oavsett om du redan är gift eller ska gifta dig. Oavsett om den är köpt i brudbutik, på blocket, på HM eller beställd från Kina, ja eller om den är vit, röd, rosa eller någon annan färg. Jag hoppas att ni vill visa upp er i er underbara brudklänning Skrattande

Jag är redan gift sedan ett tag tillbaka och såhär såg jag ut i min, Kinaköpta, brudklänning.

Nu hoppas jag som sagt att du vill visa dig i din! GladTRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-03-20 12:44
    Påpekar igen att du ska bära klänningen (ha den på dig) på bilden/bilderna som du lägger in här! :)

I annat fall hänvisar jag till de andra "brudklänningstrådarna" som finns.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-09-26 17:58
    Jag påminner om något som många redan skrivit:

Snälla - när ni citerar inlägg.
    -Plocka bort bilderna från inlägget ni citerar (markera och ta bort)
    -Alternativt, förminska bilderna (Markera och dra i ena hörnet)

Om ni inte kan göra något av ovanstående saker så skriv personens nick i fet-text i början av inlägget istället så slipper det bli så rörigt.
  • Svar på tråden Visa DIN brudklänning! :D
  • Chicita

Ett litet tips till Yourstruly och Lina2126 bara.
    När ni pratar så öppet om försäljning av klänning så kan det hända att det räknas som reklam. Ta det gärna privat via mess eller i alla fall gästboken istället.
    Ibland är dom lite kinkiga på sånt.

Och för min del så är det ju inte så intressant att läsa om heller, jag tittar hellre på dom fina bilderna här i tråden Flört 

Och apropå det aviman... Supersnygg klänning, fina bilder från fotografen Solig 

• Lina2126

Aviman - oj vad vacker du var i klänningen!! Vad är det för klänning?

Yourstruly - jag VILL ju kunna ha den, det är ju the one liksom...;)

• Yourstruly

Chicita: Det tror jag inte eftersom reklam måste handla om ett anbud vilket detta inte gör, men tack ändå :). Lina2126: kan du lägga till mig så jag får se dina bilder :) kan vara lite roligt , ser att du har bilder men jag har inte åtkomst!:)

• PimPim83
    aviman skrev 2012-11-28 15:58:07 följande:
    Jag la upp min klänning förut, men då med släpet uppsatt. Nu har bilderna från fotografen kommit, och här är hela den underbara klänningen.. Åh så vacker jag kände mig...

Foto: Matilda Holmqvist
    matildaholmqvist.com 

Vilken fin brudklänning! Förstår att du kände dig vacker. Fantastiska bilder. :)
  • aviman
    Lina2126 skrev 2012-11-28 16:41:40 följande:

Aviman - oj vad vacker du var i klänningen!! Vad är det för klänning?

Tack Solig

Det är en kinaklänning från Landybridal!
    Denna med vissa ändringar: www.landybridal.co/drop-waist-wedding-dresses-sweetheart-chapel-train-white-h7lbhs7048.html

PimPim83 skrev 2012-11-28 16:52:57 följande:
    Oj vad konstigt det såg ut. Skrev iaf till Aviman: Vilken fin brudklänning! Förstår att du kände dig vacker. Fantastiska bilder!
    Tack Pimpim! {#emotions_dlg.flower}

Chicita: Tack till dig också, du är ju en stjärna Skrattande
  • Lakinna
    Juli2013 skrev 2012-11-27 13:03:42 följande:

Jag kan absolut rekommendera Nickermanns som ligger i källaren på Landmark Hotel. Det finns så otroligt mycket skojare och lurendrejare i Bangkok så det gäller att vara försiktig. jag har både blivit lurad och fantastiskt nöjd, så man lär sig!

Tusen tack! Alla råd är värdefulla då man inte vill råka ut för skojarna precis som du säger!

• Biographic

Yourstruly: din klänning är ju helt gudomlig!!!!!!!!!!! Börjar ångra valet av min nu när jag ser din..

Svar på tråden Visa DIN brudklänning! :D