• daniiel

Visa DIN brudklänning! :D

Jag vet att det finns trådar där det visas upp klänningar. Det finns också en tråd där man visar upp sig som brud. Jag skulle vilja att denna tråden var ett mellanting. I brudklänninstrådarna är det många som visar upp modellbilder med klänningar och skriver "Jag ska ha denna klänningen." och det är ju jätteroligt visserligen, men jag tycker det är roligare med bilder där personen i fråga bär klänningen.

Nu vill jag se dig i din klänning! Solig

Oavsett om du redan är gift eller ska gifta dig. Oavsett om den är köpt i brudbutik, på blocket, på HM eller beställd från Kina, ja eller om den är vit, röd, rosa eller någon annan färg. Jag hoppas att ni vill visa upp er i er underbara brudklänning Skrattande

Jag är redan gift sedan ett tag tillbaka och såhär såg jag ut i min, Kinaköpta, brudklänning.

Nu hoppas jag som sagt att du vill visa dig i din! GladTRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-03-20 12:44
    Påpekar igen att du ska bära klänningen (ha den på dig) på bilden/bilderna som du lägger in här! :)

I annat fall hänvisar jag till de andra "brudklänningstrådarna" som finns.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-09-26 17:58
    Jag påminner om något som många redan skrivit:

Snälla - när ni citerar inlägg.
    -Plocka bort bilderna från inlägget ni citerar (markera och ta bort)
    -Alternativt, förminska bilderna (Markera och dra i ena hörnet)

Om ni inte kan göra något av ovanstående saker så skriv personens nick i fet-text i början av inlägget istället så slipper det bli så rörigt.
  • Svar på tråden Visa DIN brudklänning! :D
  • Pekkiisch4

Här är min Lilly klänning ! :) Testades nu ikväll eftersom vi ska fotas på Torsdag.Dock ska axelbanden bort :)
  • madd4you

Efter mycket letande så blev det denna klänning till slut. Betald och beställd Beräknad komma till butiken 1 Maj nästa år...längtar!!!!! var tvungen att "sudda ut armarna då jag har en tatuering och jag inte vill att någon nyfiken får veta att det är JAG Kan dock ej bestämma för ifall jag ska ha spetsslöja eller en slöja helt utan någon kant...aja, får suga på den karamellen ett tag till...Kram på Er!

• stormhelen

Jätte fin klänning madd4you.

Jag inte har börjat kolla på klänningar än så är jag inte så insatt i detta än. Blev lite schockad att det tar så lång tid innan du får klänningen.

Är det normalt att det tar så lång tid att få in klänningen till butiken?

Är det någon som har koll på det?

• madd4you

Stormhelen: Det brukar ta några några månader ifall man beställer. Typ 3-5 månader beroende på märke. Jag fick köpa den som jag provade i butiken, men eftersom jag HAR tid så beställde jag den utifall att det faktiskt är en blivande brud som har ont om tid, och det bara fanns en utav storlek 36 i butiken. Och det är ju alltid extra kul ifall klänningen är helt ny och ingen annan jag har haft på sig den...löjligt kanske Var ute i god tid säger jag bara...jag har tittat i typ ett halvår nu, för jag ville va säker, provade såååå många klänningar, men ingen var klockren...förutom den. Och då visste jag helt underbar känsla! Lycka till!

• stormhelen

Tack för svaret! Solig

Jag är nog lika larvig jag, då jag också skulle tycka att det är trevligt med en klänning som bara jag har haft på mig. Det är 10 månader innan jag ska gifta mig, så jag har tid på mig.

Men det är bra att veta sådana här saker så att man inte väntar för länge, och riskerar att klänningen kanske inte hinner komma i tid och då måste ta en klänning som finns i butiken, men som man igentligen inte vill ha.

Det är värt och leta runt en del. Klänningen du har valt är jätte fin och den sitter super bra på dig.

• madd4you

stormhelen: Tack jag är lite kär i min klänning tänk också på att efter klänningen kommit ska den ev justeras så att den sitter perfekt på just din kropp...med längd bla och så vidare...och det tar också tid...så tycker absolut att du ska börja gå runt och prova för att känna efter vilken modell som passar dig oftast blir faktiskt inte en sån klänning man tänkt sig från början. För d första ville jag absolut INTE ha spets...och kolla vad jag föll för till slut iaf säg bara till ifall du undrar något...har varit i ALLA brudbutiker i Stockholm!!! Kram och lycka till

• millanfs

Nu har jag fått hem min underbara klänning!! och jag längtar verkligen till själva dagen nu!! :)

• Ninna Gyllenberg

Madde4you får man fråga var du köpt din klänning?

Svar på tråden Visa DIN brudklänning! :D