• daniiel

Visa DIN brudklänning! :D

Jag vet att det finns trådar där det visas upp klänningar. Det finns också en tråd där man visar upp sig som brud. Jag skulle vilja att denna tråden var ett mellanting. I brudklänninstrådarna är det många som visar upp modellbilder med klänningar och skriver "Jag ska ha denna klänningen." och det är ju jätteroligt visserligen, men jag tycker det är roligare med bilder där personen i fråga bär klänningen.

Nu vill jag se dig i din klänning! Solig

Oavsett om du redan är gift eller ska gifta dig. Oavsett om den är köpt i brudbutik, på blocket, på HM eller beställd från Kina, ja eller om den är vit, röd, rosa eller någon annan färg. Jag hoppas att ni vill visa upp er i er underbara brudklänning Skrattande

Jag är redan gift sedan ett tag tillbaka och såhär såg jag ut i min, Kinaköpta, brudklänning.

Nu hoppas jag som sagt att du vill visa dig i din! GladTRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-03-20 12:44
    Påpekar igen att du ska bära klänningen (ha den på dig) på bilden/bilderna som du lägger in här! :)

I annat fall hänvisar jag till de andra "brudklänningstrådarna" som finns.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-09-26 17:58
    Jag påminner om något som många redan skrivit:

Snälla - när ni citerar inlägg.
    -Plocka bort bilderna från inlägget ni citerar (markera och ta bort)
    -Alternativt, förminska bilderna (Markera och dra i ena hörnet)

Om ni inte kan göra något av ovanstående saker så skriv personens nick i fet-text i början av inlägget istället så slipper det bli så rörigt.
  • Svar på tråden Visa DIN brudklänning! :D
  • Gerdsmygen
    Lisen50 skrev 2012-11-12 21:04:10 följande:

Här är bild från vår vigsel på Arlanda i torsdags 8 november
    Så otroligt vacker du ser ut! Åh, jag tror jag precis bestämde mig för att sluta titta på alla vita prinsessdrömmar med slöjor och annat och hålla fast vid den första vackra enkla spetsklänningen jag köpte
  • Lisen50
    Mamman i Gerdsmygen skrev 2012-11-12 22:02:03 följande:
    Så otroligt vacker du ser ut! Åh, jag tror jag precis bestämde mig för att sluta titta på alla vita prinsessdrömmar med slöjor och annat och hålla fast vid den första vackra enkla spetsklänningen jag köpte
    Tack!! Jag har själv bestämt modellen och valt tyget, jag hade en bild i huvudet hur jag ville ha den efter att ha sett så många klänningar på nätet. Klänningen är uppsydd till mig hos en jätteduktig tjej i Bangkok, hon sydde min kollegas brudklänning i somras så jag visste att hon var bra. Jag var på kurs i Bangkokr i början på oktober och då var jag där så hon tog mina mått jag valde ut spetstyget och färgen.. Ja jag älskar den, den blev precis som jag ville ha den. Vi vigdes kl 12.00 på Arlanda å så är jag är ju inte någon ungdom längre heller ...fyller faktiskt 50 just i detta nu så jag var aldrig inne på en vit hellång klänning...det här blev toppen. Jag betalade ca 1400kr för denna, bytte sedan till en annan svart på kvällen när vi höll vår bröllopsmiddag i Prag. Den har jag ännu inte någon bra bild på, men det kommer när jag fått lite nya bilder från våra gäster. Totalt med frakt från Bangkok för 2 klänningar ca 3000kr.
  • L och J
    Lisen50 skrev 2012-11-12 21:04:10 följande:

Här är bild från vår vigsel på Arlanda i torsdags 8 november
    Tjusigt par! Grattis!{#emotions_dlg.flower}
  • Lisen50
    iech skrev 2012-11-12 21:40:37 följande:
    Underbar klänning!! Får man fråga vart du har köpt den? :)
    Tack!! Den är uppsydd för mig av en sömmerska i Bangkok Jag har själv bestämt modell och valt spetstyget så tyvärr finns inte just den här att köpa direkt.
  • Lisen50

Grattis till er, jättevacker klänning och slöja

aviman skrev 2012-11-11 22:03:42 följande:
    Tack Solig Det är en kinaklänning från landybridal! Fantastiskt vacker är den!
    Denna: www.landybridal.co/drop-waist-wedding-dresses...
    Kaffegrus skrev 2012-11-11 21:36:48 följande:
    Tack Kaffegrus!!
    Chicita skrev 2012-11-11 21:57:14 följande:
    Grattis Solig
    L och J skrev 2012-11-11 22:00:43 följande:
    GRATTIS aviman!!! du va jättefin!
    {#emotions_dlg.flower}
    Tack till er båda Solig{#emotions_dlg.flower}{#emotions_dlg.flower}
  • Lisen50

Grattis till er båda, verkligen jättevacker klänning och slöja, den ser ut att passa dig perfekt i stilen du är verkligen vacker i den

aviman skrev 2012-11-11 20:10:12 följande:
    Jag blev fru igår och det var en helt otroligt magisk dag! Vigselmiljön var så romantisk och vacker så jag fann knappt ord när stunden var kommen... Det här är gästernas bilder, fotografens bilder dröjer som ni brudar vet ;)

Precis efter vigseln! Maken hänger upp släpet på klänningen.

Klänningen bakifrån.. Här syns slöjan ganska bra också :)

Det kommer förmodligen mer och bättre bilder på klänningen sen, förhoppningsvis någon när jag har släpet utsläppt Skrattande Solig

Slöjan blev förövrigt älskad och beundrad av alla, det kändes himla roligt för den var verkligen kronan på verket {#emotions_dlg.flower}

• Willow
    aviman skrev 2012-11-11 20:10:12 följande:
    Jag blev fru igår och det var en helt otroligt magisk dag! Vigselmiljön var så romantisk och vacker så jag fann knappt ord när stunden var kommen... Det här är gästernas bilder, fotografens bilder dröjer som ni brudar vet ;

Verkligen jattevackert alltihop! Slojan blev superfin pa dig och jag ser fram emot att se bild med slapet utslappt ocksa! 
  • madd4you

Provar här en klänning från ALLURE...spetsklnning, A-linjeformad. Super fin! Provade med 2 olika slöjor, en med satängkank och en med spetskant....usch så svårt att bestämma sig för en klänning när det finns så många fina...

Svar på tråden Visa DIN brudklänning! :D