• daniiel

Visa DIN brudklänning! :D

Jag vet att det finns trådar där det visas upp klänningar. Det finns också en tråd där man visar upp sig som brud. Jag skulle vilja att denna tråden var ett mellanting. I brudklänninstrådarna är det många som visar upp modellbilder med klänningar och skriver "Jag ska ha denna klänningen." och det är ju jätteroligt visserligen, men jag tycker det är roligare med bilder där personen i fråga bär klänningen.

Nu vill jag se dig i din klänning! Solig

Oavsett om du redan är gift eller ska gifta dig. Oavsett om den är köpt i brudbutik, på blocket, på HM eller beställd från Kina, ja eller om den är vit, röd, rosa eller någon annan färg. Jag hoppas att ni vill visa upp er i er underbara brudklänning Skrattande

Jag är redan gift sedan ett tag tillbaka och såhär såg jag ut i min, Kinaköpta, brudklänning.

Nu hoppas jag som sagt att du vill visa dig i din! GladTRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-03-20 12:44
    Påpekar igen att du ska bära klänningen (ha den på dig) på bilden/bilderna som du lägger in här! :)

I annat fall hänvisar jag till de andra "brudklänningstrådarna" som finns.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-09-26 17:58
    Jag påminner om något som många redan skrivit:

Snälla - när ni citerar inlägg.
    -Plocka bort bilderna från inlägget ni citerar (markera och ta bort)
    -Alternativt, förminska bilderna (Markera och dra i ena hörnet)

Om ni inte kan göra något av ovanstående saker så skriv personens nick i fet-text i början av inlägget istället så slipper det bli så rörigt.
  • Svar på tråden Visa DIN brudklänning! :D
  • Fjärilen
    Mrs S 2012 skrev 2012-11-02 16:59:46 följande:
    Här är min klänning, precis när jag kommit ur bilen och ska rätta till den utan att bli blöt!
    Min man står runt hörnet och väntar :)
    Tack får säga detsamma, en jätte fin klänningGlad
    Ja, det är en lilly klänning. 

• servetten

(foto malin norén)

Så här såg jag ut för en månad sedan, vet att jag lagt upp bild på klänningen innan bröllopet men ni får se den igen =)

• Juli2013

Den här provade jag på Lilly i Stockholm för ett par helger sedan, och kände mig så fin!! lustigt bara att det absolut inte var en sådan modell jag hade tänkt mig Glad

• FrökenMäkelä
    servetten skrev 2012-11-05 10:36:19 följande:

(foto malin norén)

Så här såg jag ut för en månad sedan, vet att jag lagt upp bild på klänningen innan bröllopet men ni får se den igen =)

Vilken vacker klänning och vilken underkjol!!
    Var har du lyckats få den? Precis sådan i vitt jag letat efter.
  • emzerus83
    Juli2013 skrev 2012-11-05 13:39:01 följande:
    ... och här är klänningen :)

wow!!! Helt underbar!! Passar dig jättebra! Har du bestämt dig för den?
  • MsChevy
    Juli2013 skrev 2012-11-05 13:39:01 följande:
    ... och här är klänningen :)
    Åååh vilken fin!!! Vilken Lilly-modell är det? 
  • servetten
    FrökenMäkelä skrev 2012-11-05 13:40:46 följande:
    Vilken vacker klänning och vilken underkjol!!
    Var har du lyckats få den? Precis sådan i vitt jag letat efter.
    Å tack!
    Jag beställde den från www.pettiskirtstyle.com/
  • Juli2013

Tack! Ja jag kände mig såå fin Glad som en prinsessa! snygg figur fick man i den också Skrattande

eftertänksam som jag är slog jag dock inte till utan vill gå hem och fundera lite Glad Vill fundera lite och kanske kolla på fler modeller.

Nu har jag inte kom-ihåg-lappen här men den finns på sidan 6 i deras onlinekatalog http://mags.datagraf.dk/lillykjoler/11/

• stormhelen
    Willow skrev 2012-07-27 15:58:19 följande:

Den 14 juli gifte vi oss och har ar nagra bilder, har ingen bra helbild pa bara mig sjalv, men tycker att det ar bara rattvist om brudgummen far vara med ocksa
    p.s Jag ager ej rattigheterna till dessa bilder, dem ar fran var fotograf www.philippe.se

En bild pa klanningen mer i detalj

WOW! Denna klänning är en av de finaste jag någonsin har sett! Sitter hur bra som helst på dig. Allt är verkligen bra stylat, från hår till smink. Passar hur bra som helst klänningen.

Svar på tråden Visa DIN brudklänning! :D