• daniiel

Visa DIN brudklänning! :D

Jag vet att det finns trådar där det visas upp klänningar. Det finns också en tråd där man visar upp sig som brud. Jag skulle vilja att denna tråden var ett mellanting. I brudklänninstrådarna är det många som visar upp modellbilder med klänningar och skriver "Jag ska ha denna klänningen." och det är ju jätteroligt visserligen, men jag tycker det är roligare med bilder där personen i fråga bär klänningen.

Nu vill jag se dig i din klänning! Solig

Oavsett om du redan är gift eller ska gifta dig. Oavsett om den är köpt i brudbutik, på blocket, på HM eller beställd från Kina, ja eller om den är vit, röd, rosa eller någon annan färg. Jag hoppas att ni vill visa upp er i er underbara brudklänning Skrattande

Jag är redan gift sedan ett tag tillbaka och såhär såg jag ut i min, Kinaköpta, brudklänning.

Nu hoppas jag som sagt att du vill visa dig i din! GladTRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-03-20 12:44
    Påpekar igen att du ska bära klänningen (ha den på dig) på bilden/bilderna som du lägger in här! :)

I annat fall hänvisar jag till de andra "brudklänningstrådarna" som finns.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-09-26 17:58
    Jag påminner om något som många redan skrivit:

Snälla - när ni citerar inlägg.
    -Plocka bort bilderna från inlägget ni citerar (markera och ta bort)
    -Alternativt, förminska bilderna (Markera och dra i ena hörnet)

Om ni inte kan göra något av ovanstående saker så skriv personens nick i fet-text i början av inlägget istället så slipper det bli så rörigt.
  • Svar på tråden Visa DIN brudklänning! :D
  • Foxie

Denna hade jag på vår dag i somras, kommer från Sweetheart Glad
  • Gissi
    nixteina skrev 2012-10-25 21:49:02 följande:
    Nu har jag lagt handpenning på min klänning! Blev ingen kinaklänning och ingen som jag trodde jag ville ha utan det blev den här och jag tycker den är underbar, lite rolig också. Skrattande Min syrra tycker att jag ser ut som en bröllopstårta och det tänker jag ta som nått positivt haha! 

min syster håller upp den så den blir bra längd men spetsen ser lite konstig ut på den här bilden pga det :) 

Den ska såklart sys upp och ä'ven in lite :)

Ååhh!! Den där klänningen har jag också provat Glad Det var något med den som jag verkligen gillade men valde sedan bort den för jag vill ha något större Flört
    Det är en otroligt vacker klänning!!
  • nixteina
    Gissi skrev 2012-10-25 22:28:26 följande:
    Ååhh!! Den där klänningen har jag också provat Glad Det var något med den som jag verkligen gillade men valde sedan bort den för jag vill ha något större Flört
    Det är en otroligt vacker klänning!!
    Nämen åh vad roligt! Jag var egentligen också ute efter något större och med  massa tyll men så satte jag på mig den här å den var ju bara så kul Skrattande 
    Hoppas du hittar din klänning snart, lägg upp bild då, vore så kul å se eftersom det verkar som vi har ungefär samma stil Flört 
  • Chicita

Jättefin klänning nixteina Glad

Ja även ni andra så klart Flört Men jag gillade denna extra bra.
    Väldigt fin på dig Glad 

• Chicita
    Gissi skrev 2012-10-26 08:39:51 följande:
    Jag har lagt ut några klänningar jag provat i en annan tråd som du kan titta på om du vill nixtenia Glad

www.brollopstorget.se/Forum-1-81/m4142575-192... <--- Vore kul att höra vad du tycker Flört (och ni andra såklart)
    Hmm det är väl inte en annan tråd, det är den här bara några sidor bakåt Flört
    Enklast är om man klickar på "visa endast" under ditt nick, så får man fram bilderna
  • Gissi
    Chicita skrev 2012-10-26 09:33:17 följande:
    Hmm det är väl inte en annan tråd, det är den här bara några sidor bakåt Flört
    Enklast är om man klickar på "visa endast" under ditt nick, så får man fram bilderna
    Haha! Oj då. Så uppmärksam är man när man är trött Tungan ute 
  • Silme
    Lady Antebellum skrev 2012-10-25 00:23:43 följande:
    So far so good, hoppas att slutprodukten blir som jag vill!
    Ok, hoppas att det blir bra! Jag är supernöjd med min.
  • nixteina
    Chicita skrev 2012-10-25 22:47:53 följande:
    Jättefin klänning nixteina Glad

Ja även ni andra så klart Flört Men jag gillade denna extra bra.
    Väldigt fin på dig Glad 
    Åh tack! Vad kul att höra! Har inte visat den för sambon, han har sett alla andra klänningar jag provat förut men den här ska han inte få se, så nu är jag lite nervös över att han inte gillar den hehe
    Känns betryggande att höra att ni gillar den iaf! Skrattande
  • nixteina
    Gissi skrev 2012-10-26 08:39:51 följande:
    Jag har lagt ut några klänningar jag provat i en annan tråd som du kan titta på om du vill nixtenia Glad

www.brollopstorget.se/Forum-1-81/m4142575-192... <--- Vore kul att höra vad du tycker Flört (och ni andra såklart)
    Men gud vad roligt,det var ju du som hade skrivit om Milagro! :) De hade ju helt fantastiska klänningar men nu köpte jag ju inte min därifrån men jag provade några där som det inte ser ut som du provat, ska jag skicka bild på dem till dig? Jag gillar den sista bilden du la upp för jag tycker om när bandet sitter lite längre ner i midjan, men alla är ju toppen fina!
Svar på tråden Visa DIN brudklänning! :D