• daniiel

Visa DIN brudklänning! :D

Jag vet att det finns trådar där det visas upp klänningar. Det finns också en tråd där man visar upp sig som brud. Jag skulle vilja att denna tråden var ett mellanting. I brudklänninstrådarna är det många som visar upp modellbilder med klänningar och skriver "Jag ska ha denna klänningen." och det är ju jätteroligt visserligen, men jag tycker det är roligare med bilder där personen i fråga bär klänningen.

Nu vill jag se dig i din klänning! Solig

Oavsett om du redan är gift eller ska gifta dig. Oavsett om den är köpt i brudbutik, på blocket, på HM eller beställd från Kina, ja eller om den är vit, röd, rosa eller någon annan färg. Jag hoppas att ni vill visa upp er i er underbara brudklänning Skrattande

Jag är redan gift sedan ett tag tillbaka och såhär såg jag ut i min, Kinaköpta, brudklänning.

Nu hoppas jag som sagt att du vill visa dig i din! GladTRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-03-20 12:44
    Påpekar igen att du ska bära klänningen (ha den på dig) på bilden/bilderna som du lägger in här! :)

I annat fall hänvisar jag till de andra "brudklänningstrådarna" som finns.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-09-26 17:58
    Jag påminner om något som många redan skrivit:

Snälla - när ni citerar inlägg.
    -Plocka bort bilderna från inlägget ni citerar (markera och ta bort)
    -Alternativt, förminska bilderna (Markera och dra i ena hörnet)

Om ni inte kan göra något av ovanstående saker så skriv personens nick i fet-text i början av inlägget istället så slipper det bli så rörigt.
  • Svar på tråden Visa DIN brudklänning! :D
  • Tokig
    daniiel skrev 2012-10-18 13:15:02 följande:
    Och jag måste säga att det med flotten, att anlända så, måste ju vara bland det häftigaste jag hört/sett i bröllopsväg :D
    Ja, det var faktiskt en helt magiskt upplevelse. Hjärta

Jag vet att jag använder det ordet ofta. Men att stå där i solen på en stilla sjö men min M2Bs (numera mans) armar runt mig och sakta glida mot alla sina nära och kära accompanierad av en saxofon var ett MAGISKT ögonblick.

Jag tror att när jag tittar tillbaka på mitt liv så tror jag att det kommer vara en av de stunder i livet som jag minns tillbaka på som ett sant perfekt ögonblick.
  • daniiel
    Tokig skrev 2012-10-18 13:42:00 följande:
    Ja, det var faktiskt en helt magiskt upplevelse. Hjärta

Jag vet att jag använder det ordet ofta. Men att stå där i solen på en stilla sjö men min M2Bs (numera mans) armar runt mig och sakta glida mot alla sina nära och kära accompanierad av en saxofon var ett MAGISKT ögonblick.

Jag tror att när jag tittar tillbaka på mitt liv så tror jag att det kommer vara en av de stunder i livet som jag minns tillbaka på som ett sant perfekt ögonblick.
    Det kan jag verkligen tänka mig. Det är ju inget man gör "till vardags" så att säga, utan det är ju något väldigt speciellt som gjorde er speciella dag ännu mer speciell :) Det är ju underbart att ha sådana stunder och sedan sådana minnen :)
  • rosadröm

Vilka fina klänningar! Tycker dem här 3 satt bäst på dig, framhäver din midja jättefint. Sen älskar jag hur 2 av klänningarna är hjärtformad framtill, tycker det är snyggast på brudklänningen. Hoppas du hittar DIN klänning snart :)

Gissi skrev 2012-10-17 20:43:33 följande:
    Jag har inte hittat MIN klänning än. Men här kommer några fina jag testat =D

• nixteina

Efterlysning! :) 
    Nu har jag klantat mig...
    Den här klänningen/bilden har jag sparat på datorn som inspiration, tror jag hittade den i den här tråden och nu har jag ju ingen aning var den kom ifrån för det skrev jag såklart inte ner någonstans.
    Är det någon som känner igen den?
    Har för mig att tjejen skrev att den var dyr :) Men den är ju så vacker! Jag faller tillbaka till den här hela tiden så nu vill jag ju veta lite fakta om den ;)
    Stort tack för hjälpen!
    Hälsningar Klantisen

• Chicita
    nixteina skrev 2012-10-18 21:12:00 följande:
    Efterlysning! :) 
    Nu har jag klantat mig...
    Den här klänningen/bilden har jag sparat på datorn som inspiration, tror jag hittade den i den här tråden och nu har jag ju ingen aning var den kom ifrån för det skrev jag såklart inte ner någonstans.
    Är det någon som känner igen den?
    Har för mig att tjejen skrev att den var dyr :) Men den är ju så vacker! Jag faller tillbaka till den här hela tiden så nu vill jag ju veta lite fakta om den ;)
    Stort tack för hjälpen!
    Hälsningar Klantisen

Med googles bildsök så hittade jag att den som postat bilden heter Yourstruly

Klänningen är enligt hennes utsago från Garamaj och modellen heter Nolita
    Nypris 24900:-
  • nixteina
    Chicita skrev 2012-10-18 21:19:20 följande:
    Med googles bildsök så hittade jag att den som postat bilden heter Yourstruly

Klänningen är enligt hennes utsago från Garamaj och modellen heter Nolita
    Nypris 24900:-
    Stort tack för hjälpen! Nu lärde jag mig något nytt med googles bildsök :) Hehe det finns tydligen alltid något man kan lära sig.
    Tack igen!
  • Andblo

Mmmaria- jag verkar inte kunna citera men vilken fantastisk klänning du bar! Får jag fråga vad det är för klänning?

• Mmmaria
    Andblo skrev 2012-10-20 18:15:45 följande:
    Mmmaria- jag verkar inte kunna citera men vilken fantastisk klänning du bar! Får jag fråga vad det är för klänning?
    Tack, den var underbar! Väldigt följsam, fluffig (7 lager tyg och tyll) och klassisk på ett gammaldags sätt. Den är från LouLou Bride och heter LB 19. Jag köpte den på Stockholm brud och fest nu i höstas. La ut den på Blocket tre veckor efter bröllopet och den såldes direkt. Jättefin och skön klänning! Lycka till i letandet!
  • MsChevy
    Anny skrev 2012-09-30 16:14:03 följande:
    nu får jag visa min fix och färdig. Vi vigdes igår. =)

Var har du hittaden underbara klänningen? Skulle vilja ha nåt sånt på kvällen att festa i!
  • daniiel
    MsChevy skrev 2012-10-20 20:51:54 följande:
    Var har du hittaden underbara klänningen? Skulle vilja ha nåt sånt på kvällen att festa i!
    Haha kan inte låta bli att hoppa in och svara, blir det fel, så får Anny slå mig på fingrarna sen ;P

Om jag minns rätt, så är det där en omsydd klänning från Lilly. Den har fått kjolen avklippt, ett svart band i midjan samt axelband har tillkommit och som pricken över i:et en svart underkjol :)

Såhär såg klänningen ut före omvandlingen.

Svar på tråden Visa DIN brudklänning! :D