• daniiel

Visa DIN brudklänning! :D

Jag vet att det finns trådar där det visas upp klänningar. Det finns också en tråd där man visar upp sig som brud. Jag skulle vilja att denna tråden var ett mellanting. I brudklänninstrådarna är det många som visar upp modellbilder med klänningar och skriver "Jag ska ha denna klänningen." och det är ju jätteroligt visserligen, men jag tycker det är roligare med bilder där personen i fråga bär klänningen.

Nu vill jag se dig i din klänning! Solig

Oavsett om du redan är gift eller ska gifta dig. Oavsett om den är köpt i brudbutik, på blocket, på HM eller beställd från Kina, ja eller om den är vit, röd, rosa eller någon annan färg. Jag hoppas att ni vill visa upp er i er underbara brudklänning Skrattande

Jag är redan gift sedan ett tag tillbaka och såhär såg jag ut i min, Kinaköpta, brudklänning.

Nu hoppas jag som sagt att du vill visa dig i din! GladTRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-03-20 12:44
    Påpekar igen att du ska bära klänningen (ha den på dig) på bilden/bilderna som du lägger in här! :)

I annat fall hänvisar jag till de andra "brudklänningstrådarna" som finns.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-09-26 17:58
    Jag påminner om något som många redan skrivit:

Snälla - när ni citerar inlägg.
    -Plocka bort bilderna från inlägget ni citerar (markera och ta bort)
    -Alternativt, förminska bilderna (Markera och dra i ena hörnet)

Om ni inte kan göra något av ovanstående saker så skriv personens nick i fet-text i början av inlägget istället så slipper det bli så rörigt.
  • Svar på tråden Visa DIN brudklänning! :D
  • Laures

Denna ska jag ha på vår dag! Den är inte helt knäppt upptill, därför den ser lite konstig ut. Så föreställ er den lite tajtare upptill... Men den ska sys till och om en månad ska jag prova den igen. =) Yeay!

• daniiel
    Pernilla634 skrev 2012-10-23 20:26:14 följande:
    Sååå fina! Funderar på den korta klänningen, är på jakt efter en sådan fast i lång modell. Går det att få tro?? Vilken är klänningen från deras sida??
    Du kan absolut få den klänningen i lång modell. Det finns också många fina, liknande, som redan är i långmodell om du kikar på deras hemsida www.landybridal.co
  • Laures
    daniiel skrev 2012-10-23 20:42:46 följande:
    Den ser jättefin ut :)
    Tack!! Jag är jätte nöjd! Och som sagt den ser mycket bättre ut när den sitter som den ska upptill. Men damen i butiken ville inte hålla ihop den. Hon gick iväg istället när jag skulle fota... Hehe
  • daniiel
    Laures skrev 2012-10-23 23:27:20 följande:
    Tack!! Jag är jätte nöjd! Och som sagt den ser mycket bättre ut när den sitter som den ska upptill. Men damen i butiken ville inte hålla ihop den. Hon gick iväg istället när jag skulle fota... Hehe
    Haha det kan jag verkligen tänka mig, speciellt när den redan nu ser så bra ut :)
  • Povetrulya
    rock brud skrev 2012-10-23 19:42:23 följande:
    Väldigt fina och ettan var väldigt lik min;)

Tänker du använda båda?
    Din ser jättevacker ut och de är väldigt lika
    Ja, jag tänkte använda båda - den första för själva vigseln och fotografering, och för att den är ganska tung och ha en lång släpp köpte jag en till för att dansa senare under kvällen. Den andra är jättelätt att röra sig i så blir perfekt för festen.
  • Povetrulya
    Pernilla634 skrev 2012-10-23 20:26:14 följande:
    Sååå fina! Funderar på den korta klänningen, är på jakt efter en sådan fast i lång modell. Går det att få tro?? Vilken är klänningen från deras sida??
    Ja, som Daniel skrev finns det massa att välja på deras hemsida. Några exemplar som jag har hittat:
    Klänning 1 - du kan be dem ändra vad som helst i deras design. Här kan du be dem att ta bort bandet
    Klänning 2 - den är jättevacker
    Klänning 3
    Klänning 4
    Klänning 5 - kom på att den är kanske den första utan bandet.
    Klänning 6 - den var nästan som min, man kan be dem att ta bort blommorna.
    Klänning 7 - tror den är samma som 6 dock på deras model.
    Som sagt så har de jättestort utbud och man kan önska vilka ändringar som helst. De syr också enligt bilder om du skickar dem i bra kvalite där alla detaljer syns.
    Bara gå på deras sida - http://www.landybridal.co och välj vad du vill ha. De har inte så många order just nu så de syr jättesnabbt. Mina tog bara en månad.
  • malli716
    rock brud skrev 2012-10-23 19:42:23 följande:
    Väldigt fina och ettan var väldigt lik min;)

Var är din klänning ifrån? Den är verkligen gudomlig!
  • MsChevy
    Povetrulya skrev 2012-10-23 15:41:10 följande:
    Äntligen kom min stora beställning från Kina. Jag är så lycklig Skrattande  Klänningarna är precis som jag har drömt.
    Två klänningar, en bolero och en slöja kostade totalt ungefär 5 000 kronor. Synd att det är fortfarande 9 månader kvar till bröllopet.

P.S. Jag provade klänningar och bilderna togs jättesnabbt så att blivande skulle inte se klänningen, så de inte är av bästa kvalite. Har ingen håruppsättning eller smink heller så ignorera detta bara.
    Ååååhhh guuuu vilken vacker klänning! Det är nåt sånt jag är ute efter!!! Har du direktlänk till klänningen på landy? 
  • Lady Antebellum

Jaha dags för slutprovning..tas in i ärmarna läggas ut  vid höfterna kortas något......men snart är den klar!!

Svar på tråden Visa DIN brudklänning! :D