• amek

Någon som har handlat från JenJenhouse.com?

Har hittat en klänning på jenjenhouse.com som jag verkligen vill ha! Skulle därför uppskatta om någon kunde dela med sig av sin erfarenhet utav denna eller någon liknande sida. Blir det bra och borde man ana oråd när det är så billigt (1500-2000).

Tacksam för svar! 

• Svar på tråden Någon som har handlat från JenJenhouse.com?
  • tracit
    ellen132 skrev 2012-11-29 15:17:36 följande:

OJ så fin den blev!
    Välsydd, helfodrad, lagom glans i tyget, släp som är rundat, knappar hela vägen där bak - är ärligt talat förvånad över hur fint sydd den är. Den sitter som handen i handsken! (Nu kanske någon tror att jag är "köpt" av Jen jen house när jag strör superlativ omkring men så är inte fallet.)
    Det man ska tänka på när man beställer klänning med ärm är att lägga till måtten runt axel/armhåla och överarmen.
    GUD vad fin den är! Jag såg den där klänningen och tyckte att den var såå fin, men den passar inte min kroppstyp riktigt. Sitter ju superbra på dig! Grattis, vad roligt
  • Mallis2013

Hej! Jag har köpt en brudklänning i chiffong från jenjenhouse och är SKiTNÖJD! Provade en likadan från nixa som kostade 3200 kr, denna måttbeställda från jenjenhouse kostade 1000 kr. Dock tillkom då frakt på 150, avgift på 150 för att dom ändrade originalmodellen lite (jag ville ha korsettsnörning) och moms (190 kr) Ingen tull blev det (antar pga för lågt belopp), men moms får man betala. DHL lägger ut och så betalar man till dom. Totalt alltså 1490 kr. 15 dagar från det jag beställde till DHL knackade på dörren

• Kakan 81

Här kommer bilder på klänningar jag beställt till mina små näbbar och min tärna från jenjenhouse.
    Vi har färgtema vitt och grönt så klänningarna fick gå i de färgerna. Klänningarna är väldigt välsydda och bra gjorda vad jag kan se. Alla klänningarna är för långa och en är lite tajt cóch en lite stor samt en perfekt. Så lite småändringar blir det men i det stora hela är jag mycket nöjd. Köpte ju även skor, bolera och väska som är toppen.

• Kakan 81

Glömde bilderna så här kommer dom...tagna med mobil så ingen hög kvalitet.

• Längtandsfull

Någon som vet om mdn kan hänga upp släpet på klänningens rygg?? Underlättar senare på kvällen då de ska dansas=)

• ellen132

Så var bröllopet avklarat och jag har bara positiva ord att säga om JenJenHouse
    Lycka till alla blivande brudar där ute!

Min klänning från Jenjenhouse. Den måttbeställdes. Inga ändringar behövdes göras. Klänningen kunde inte varit finare - jättenöjd!
Svar på tråden Någon som har handlat från JenJenhouse.com?