• amek

Någon som har handlat från JenJenhouse.com?

Har hittat en klänning på jenjenhouse.com som jag verkligen vill ha! Skulle därför uppskatta om någon kunde dela med sig av sin erfarenhet utav denna eller någon liknande sida. Blir det bra och borde man ana oråd när det är så billigt (1500-2000).

Tacksam för svar! 

• Svar på tråden Någon som har handlat från JenJenhouse.com?
  • johbeh

Klänningen är numera i Leipzig.. Inte så långt kvar nu ..

• Emmalinnea
    FrökenMäkelä skrev 2012-10-09 19:23:48 följande:
    Fungerar för mig.
    Den skickarmig bara vidaretill jenjenhouse.com istället...:( tusan också
  • lenuz
    www.jenjenhouse.net fungerar inte längre för mig heller. Men hittade www.amormoda.com . Sidan ser precis likadan ut som jenjenhouse,och klänningarn som är borttagna finns där. Jag förstår inte varför de har så många sidor och hur länge törs man vänta innan man beställer. Vi gifter oss i augusti och har tänkt banta bort några kilon innan dess, men bör man beställa nu och istället låta en sömerska göra ändringarna här hemma sen?
  • Burre

Min överdel :) Broderierna fortsätter ner på kjolen om ni förstår! :) Lägger upp mer bilder så fort jag varit hos sömmerskan!!
  • FrökenMäkelä
    Emmalinnea skrev 2012-10-09 19:39:54 följande:
    Den skickarmig bara vidaretill jenjenhouse.com istället...:( tusan också
    Fungera inte längre för mig heller Gråter
  • Camilla01
    Burre skrev 2012-10-10 11:16:38 följande:

Min överdel :) Broderierna fortsätter ner på kjolen om ni förstår! :) Lägger upp mer bilder så fort jag varit hos sömmerskan!!
    Så vacker
  • johbeh

Jag fick hem min klänning från jenjen idag! Den var överförväntan väldigt välsydd ansåg även min mamma som har lite utbildning som sömmerska.

• johbeh

Beställde även en bolero och underkjol!

Svar på tråden Någon som har handlat från JenJenhouse.com?