• amek

Någon som har handlat från JenJenhouse.com?

Har hittat en klänning på jenjenhouse.com som jag verkligen vill ha! Skulle därför uppskatta om någon kunde dela med sig av sin erfarenhet utav denna eller någon liknande sida. Blir det bra och borde man ana oråd när det är så billigt (1500-2000).

Tacksam för svar! 

• Svar på tråden Någon som har handlat från JenJenhouse.com?
  • Fremm
    Burre skrev 2012-10-10 11:16:38 följande:

Min överdel :) Broderierna fortsätter ner på kjolen om ni förstår! :) Lägger upp mer bilder så fort jag varit hos sömmerskan!!
    Wow ser superfin ut! :) Vill se mera!!
  • Fremm

Idag kom näbb- och tärnklänningen... så fina!! Va mest orolig för att den rosa färgen inte skulle stämma då jag fick välja fuchia eftersom inte cerise fanns men jag är supernöjd. Nu gäller det bara att de passar på flickorna oxå. Näbbens klänning kommer med all säkerhet behöva sys upp lite men det visste vi innan...

Ska bli kul att få se dem på sen! :D

• tessicka

Varför kan man inte se näbbklänningarna? Vill beställa allt samtidigt så det är ganska frustrerande.

Någon som kan hjälpa mig med vilka färger det är på den här?
    Jag gissade på Ivory och bandet i Champagne.

• Burre

Ska försöka ge mig på att lägga in bilder! Ni får ha överseende med kvaliteten på bilderna ;) Sen så sitter inte klänningen riktigt åt eftersom jag snörat på mig den själv!!  

Här ser man i allafall att det är ett släp på den, kommer blir kanonfint med en underkjol

Detaljerna

• ElinK

Fremm-vad "heter" din klänning på jenjenhouse? Den är jättefin!!!!!!

• Kakan 81

Har ju redan hittat min egen klänning. Men idag beställde jag en tärnklänninh, två näbbklänningar, skor väska och bolero till mig. Ska bli väldigt spännande att se hur det blir! Alla klänningar är måttbeställda.

Svar på tråden Någon som har handlat från JenJenhouse.com?