• amek

Någon som har handlat från JenJenhouse.com?

Har hittat en klänning på jenjenhouse.com som jag verkligen vill ha! Skulle därför uppskatta om någon kunde dela med sig av sin erfarenhet utav denna eller någon liknande sida. Blir det bra och borde man ana oråd när det är så billigt (1500-2000).

Tacksam för svar! 

• Svar på tråden Någon som har handlat från JenJenhouse.com?
  • johbeh

Burre Oooh vad spännande och skönt att den är fin!! Det är ju det man är orolig för!

• Emmalinnea
    lenuz skrev 2012-10-09 10:40:16 följande:

Jag mailade till jenjenhouse.com och undrade över de försvunna klänningarna. Av någon anledning "förmodligen förra årets modeller" har massor av klänningar flyttats från den saiten till www.jenjenhouse.net. Där hittade jag min klänning igen, tillsammans med en amssa andra jag kände igen.

Yes! hittade min klänning igen :D :D tack för tipset du räddade mig!
  • Burre

Jätte skönt :) den kommer att behövas skysteras lite, hur man nu stavar de _) Men den lever upp till mina förväntningar :) *lycklig tjej* Trodde att bilen skulle laddas upp men de gick tydligen inte från min mobil

• lenuz

Vad härligt. Kan du lägga in en bild så vi får se vilken du valt?

När man hittat klänningen som man verkligen vill ha, då finns det ingen annan som kan vara lika fin.

Emmalinnea skrev 2012-10-09 11:27:27 följande:
    Yes! hittade min klänning igen :D :D tack för tipset du räddade mig!
  • FrökenMäkelä

Jag mailade till jenjenhouse.com och undrade över de försvunna klänningarna. Av någon anledning "förmodligen förra årets modeller" har massor av klänningar flyttats från den saiten till www.jenjenhouse.net. Där hittade jag min klänning igen, tillsammans med en amssa andra jag kände igen.

Tack tack tack!!
    Nu hittade jag mina klänningar också {#emotions_dlg.flower}
  • CoolJen

Tack för tipset!
    Jag börjar iofs nu tänka att det kanske är bäst om jag slutar titta på jjh på ett tag eftersom jag inte kan köpa förrän till sommaren ändå.
    Har ju hittat en ny favorit, vore ju tråkigt om den hinner försvinna också.
  • Emmalinnea
    lenuz skrev 2012-10-09 12:00:04 följande:

Vad härligt. Kan du lägga in en bild så vi får se vilken du valt?

När man hittat klänningen som man verkligen vill ha, då finns det ingen annan som kan vara lika fin.

Tycker den är så fin:) Hoppas den passar på mig är lite orolig över att den är axelbandslös och om den passar på mig som är lite mer kort än lång ;) 
  • CoolJen

Jag kommer säkert hinna ändra min smak igen innan det är dags att beställa/köpa.

Från början ville jag ha en enkel men ju mer jag tittar på klänningar desto annorlunda tycker jag.
    Gillade inte alls taft och organza i klänningar från början, ej heller större/livligare kjolar men det gör jag nu.

Är det fler som brukar kolla på 'say yes to the dress' typ dagligen? :)

• FrökenMäkelä
    Emmalinnea skrev 2012-10-09 15:28:17 följande:
    NEJ! kan inte komma in på jenjenhouse.net längre! Fungerar det för er andra??
    Fungerar för mig.
Svar på tråden Någon som har handlat från JenJenhouse.com?