• amek

Någon som har handlat från JenJenhouse.com?

Har hittat en klänning på jenjenhouse.com som jag verkligen vill ha! Skulle därför uppskatta om någon kunde dela med sig av sin erfarenhet utav denna eller någon liknande sida. Blir det bra och borde man ana oråd när det är så billigt (1500-2000).

Tacksam för svar! 

• Svar på tråden Någon som har handlat från JenJenhouse.com?
  • Burre

GAH! De har tagit bort min också!!! :S

Jag hoppas verkligen att jag får den ändå!
    Har skickar mail till dom och väntar på svar nu... håll tummarna girls!!

• Ponduss

Självfallet så har de även tagit bort den klänningen som jag ville ha. MEN, de har lagt till den klänningen som jag drömt om i över ett år nu :D hoppas den får vara kvar där i ett år till (gifter mig 2014)

• Fremm

Nämen fy nu börjar jag bli riktigt nervös - lade som skrivet en beställning igår, tärnans klänning, brudnäbbens klänning samt min mors klänning... idag är både mammas klänning och brudnäbbensklänning borta - det går inte ens att gå in på brudnäbbsklänningar över huvudtaget... pengarna är dragna och det är just dessa klänningar vi vill ha? I beställningsbekräftelsen som jag fått så står det på avvakta i ordern... bara de inte hör av sig och säger att dessa klänningar inte går att få - då är det riktigt uruselt!!

Jag har tidigare beställt min brudklänning som jag tackolov är riktigt nöjd med, bilden på den klänningen finns inte kvar men en liknande (dock inte lika fin) klänning som min finns där i stället... känns oseriöst just nu och jag är lite smått nervös... :-/

• MsChevy
    Ponduss skrev 2012-10-01 19:57:06 följande:
    Självfallet så har de även tagit bort den klänningen som jag ville ha. MEN, de har lagt till den klänningen som jag drömt om i över ett år nu :D hoppas den får vara kvar där i ett år till (gifter mig 2014)

Den klänningen har jag tänkt att beställa, kanske bäst o skynda sig att göra det så den inte försvinner ur sortimentet! 
  • Ponduss
    MsChevy skrev 2012-10-02 00:06:20 följande:
    Den klänningen har jag tänkt att beställa, kanske bäst o skynda sig att göra det så den inte försvinner ur sortimentet!

Haha, jag funderade på det jag med men håller på att gå ner i vikt och har 20 kg kvar så vet ju inte hur kroppen kommer se ut..

När ska du gifta dig då? =)

• MsChevy
    Ponduss skrev 2012-10-02 08:07:35 följande:

Haha, jag funderade på det jag med men håller på att gå ner i vikt och har 20 kg kvar så vet ju inte hur kroppen kommer se ut..

När ska du gifta dig då? =)

Inte förrän 29 juni nästa år och det är samma här, har oxå tänkt gå ner i vikt, minst 10 kg. Får se om det blir uppgång eller nedgång vad gäller vikten, för vi försöker bli gravida oxå (jag blir ju inte yngre), så jag kanske går upp 25 istället Tungan ute
  • Juli2013

Åhh den där har varit min favorit ända sedan jag började kolla klänningar på nätet, var bland de första jag hittade och föll för den direkt, den är underbar!!

Vill bara ut och prova lite i butik innan jag köper något, känner att man ska prova lite olika modeller på, så att man vet att man passar i det man tror Tungan ute

Men då kanske man måste slå till snart!! Men om den försvinner, kan man inte bara visa dem bilder och så syr de upp den..? De gör väl klänningar även på beställning, eller?

Ponduss skrev 2012-10-01 19:57:06 följande:

• YouandMe
    Juli2013 skrev 2012-10-02 13:21:20 följande:

Åhh den där har varit min favorit ända sedan jag började kolla klänningar på nätet, var bland de första jag hittade och föll för den direkt, den är underbar!!

Vill bara ut och prova lite i butik innan jag köper något, känner att man ska prova lite olika modeller på, så att man vet att man passar i det man tror Tungan ute

Men då kanske man måste slå till snart!! Men om den försvinner, kan man inte bara visa dem bilder och så syr de upp den..? De gör väl klänningar även på beställning, eller?

Det var en sån här klänning jag köpte och nästan allt blev fel! Oprofessionellt sydd, spetsen var jätte hård och den satt inte fast överallt + att det var hål i spetsen (hål som inte ska vara där).
  • Ponduss
    YouandMe skrev 2012-10-03 09:14:53 följande:
    Det var en sån här klänning jag köpte och nästan allt blev fel! Oprofessionellt sydd, spetsen var jätte hård och den satt inte fast överallt + att det var hål i spetsen (hål som inte ska vara där).
    Oj då! Var det från Jenjenhouse du köpte den då?
  • sollan

Hej.

Undrar ifall någon av er kan hjälpa mig.

Jag hittar inget annat sätt att kontakta dem mer än att ringa till Hong Kong?

Kan man inte maila dem?

Skulle vilja ha lite svar på mina frågor innan beställning.

Fru Olsson sedan 120414 <3
Svar på tråden Någon som har handlat från JenJenhouse.com?