• amek

Någon som har handlat från JenJenhouse.com?

Har hittat en klänning på jenjenhouse.com som jag verkligen vill ha! Skulle därför uppskatta om någon kunde dela med sig av sin erfarenhet utav denna eller någon liknande sida. Blir det bra och borde man ana oråd när det är så billigt (1500-2000).

Tacksam för svar! 

• Svar på tråden Någon som har handlat från JenJenhouse.com?
  • sommarvinter

Någon annan som har erfarenhet av att inte få svar från jenjenhouse? Har ställt frågor under flera av klänningarna jag varit intresserad av men inte fått något svar... Har för mig att det stod något om att de skulle svara efter max en arbetsdag?

• LILLSYRRAN

Så ser min klänning ut som jag köpt på jenjen eller min mamma har köpt den till mig.

Gå in och kolla för fler bilder i tråden under

September brudar 2013 Här följs vi åt i planeringen!

• Camilla01
    babsan skrev 2012-09-13 11:09:51 följande:
    har följt  era kommentarer och vackra bilder. har beställt en klänning:
    www.jenjenhouse.com/a-line-princess-sweethear...

Enligt DHL finns den på Arlanda just nu. Hoppas jag blir lika nöjd som flertalet av er!
    Den är jättefin!!! Har själv tittat lite extra på den. Du kan väl berätta när du får den och hur den sitter på dig. Hoppas den blir super på dig.
  • Camilla01
    LILLSYRRAN skrev 2012-09-16 00:08:01 följande:

LILLSYRRAN skrev 2012-09-16 00:11:44 följande:

Så ser min klänning ut som jag köpt på jenjen eller min mamma har köpt den till mig.

LILLSYRRAN skrev 2012-09-16 00:11:44 följande:

Så fin den är sitter helt perfekt. Måttbeställde du den eller tog du en strolek?  Kvaliten ser helt fantastisk ut!!!!
    Har du lagt upp den?  
  • smulan8118
    sommarvinter skrev 2012-09-15 23:35:57 följande:
    Någon annan som har erfarenhet av att inte få svar från jenjenhouse? Har ställt frågor under flera av klänningarna jag varit intresserad av men inte fått något svar... Har för mig att det stod något om att de skulle svara efter max en arbetsdag?
    Ja jisses ja! Har gett upp dem nu för jag får aldrig något svar. 
    Ska beställa ifrån Landybridal istället. Dessutom har Landybridal sina egna bilder, inte orginalbilder som de gör kopior på - som jenjenhouse har tyvärr. Dvs, man ser hur klänningen faktiskt kommer se ut...

Därifrån får jag svar direkt i stort sett, viss skillnad...
  • sommarvinter
    smulan8118 skrev 2012-09-16 11:58:16 följande:
    Ja jisses ja! Har gett upp dem nu för jag får aldrig något svar. 
    Ska beställa ifrån Landybridal istället. Dessutom har Landybridal sina egna bilder, inte orginalbilder som de gör kopior på - som jenjenhouse har tyvärr. Dvs, man ser hur klänningen faktiskt kommer se ut...

Därifrån får jag svar direkt i stort sett, viss skillnad...
    Vad jobbigt att det ska behöva vara så... Synd eftersom man får höra att att så många är nöjda med sina klänningar och servicen som fått...
    Klänningen jag eventuellt vill ha fattas släp och ser lite annorlunda ut än vad det står i beskrivningen på jenjenhouse sida så jag vet inte riktigt... Plus att den är ganska mycket dyrare på Landybridal.
    Åh, det är så klurigt det här med kinaklänning.

Någon annan som har något tips på hur man lättast kommer i kontakt med dom? Borde man bli medlem på sidan för att lättare få svar?
  • sanon

Här är en till som funderar på att köpa klänning från jenjenhouse. Dom har just nu otroliga reor på bröllopsklänningar som går ut om 20 timmar så jag hoppas jag hinner bestämma mig.... 

Hur lång leveranstid har det varit för er som beställt därifrån? Vad brukar frakt kostnaden vara? Hur är storlekarna???? Tusen frågor!! 

• sanon
    sanon skrev 2012-09-16 13:03:47 följande:
    Här är en till som funderar på att köpa klänning från jenjenhouse. Dom har just nu otroliga reor på bröllopsklänningar som går ut om 20 timmar så jag hoppas jag hinner bestämma mig.... 

Hur lång leveranstid har det varit för er som beställt därifrån? Vad brukar frakt kostnaden vara? Hur är storlekarna???? Tusen frågor!! 
    Oups, såg precis att det var jätte bra rea på även frakten! Så den behöver ni inte svara på
  • Power of Love

Jag kan inte svara på dina frågor gällande leveras och det eftersom jag inte själv beställt någon klänning än men jenjen (och flertalet liknade sidor) har konstant rea på klänningarna. Så även om det står att det gäller 20timmar till kan du vara lugn den kommer att fortsätta sen också eller så börjar en ny med motsvarade priser. 

Svar på tråden Någon som har handlat från JenJenhouse.com?