• amek

Någon som har handlat från JenJenhouse.com?

Har hittat en klänning på jenjenhouse.com som jag verkligen vill ha! Skulle därför uppskatta om någon kunde dela med sig av sin erfarenhet utav denna eller någon liknande sida. Blir det bra och borde man ana oråd när det är så billigt (1500-2000).

Tacksam för svar! 

• Svar på tråden Någon som har handlat från JenJenhouse.com?
  • iana

Kommer när jag tar på mig den nästa gång Skrattande

• morguse

iiiih nu e min klänning på väg

• Mira87

Jag har fastnat för en klänning på jenjenhouse och är sugen på att beställa, är lite tveksam över storlek. Har uppfattat från många av er att de förr är stora än små i storleken, stämmer det? Är det någon som vet ungefär hur mycket en klänning går att justera genom snörning i ryggen?

• Mallorca13

Morguse vilken beställde du? Kan ni inte lägga ut bilder ni som beställt:)

• Mallorca13

Morguse jätte fin klänning. Älskar matrialet och hur den faller. Lägggärna ut bild när du får den:)

• Hoffsennanen Tottoplex
    morguse skrev 2012-09-09 18:30:50 följande:
    Denna har jag beställt

Åh den är jätte vacker!
  • Frida919

Idag fick jag denna klänning levererad till mig. Helhetsintrycket är väldigt likt klänningen på bilden. Det är aningens mindre tyg i själva kjolen vilket gör att den inte har  samma fall. Midjeremmen är betydligt bredare än orginal & armarna är inte i pärlor utan i spets med paljetter på.

Med frakt och tullavgift så kostade detta mig ca 1200 kr, vilket jag tycker är ett fantastiskt bra pris. Jag kommer att byta ut armarna, sy in hela klänningen då den var för stor och försöka göra den så fin det bara går. Jag är dock så nöjd som jag förväntade mig att bli och kommer absolut att ha klänningen till bröllopet.

Jag ska försöka ta en bild så fort jag kan.

Tiller som undrar om man får det man ser på bilden så är svaret nej,men det är en ganska bra kopia..i alla fall i mitt fall. Man får det man betalar för helt enkelt.
Svar på tråden Någon som har handlat från JenJenhouse.com?