• amek

Någon som har handlat från JenJenhouse.com?

Har hittat en klänning på jenjenhouse.com som jag verkligen vill ha! Skulle därför uppskatta om någon kunde dela med sig av sin erfarenhet utav denna eller någon liknande sida. Blir det bra och borde man ana oråd när det är så billigt (1500-2000).

Tacksam för svar! 

• Svar på tråden Någon som har handlat från JenJenhouse.com?
  • Ritak
    Camilla01 skrev 2013-02-02 13:38:00 följande:
    Jag ska ge mig ut och prova vet inte vad jag kommer passa i.... Men jag gillar den typen av kläning som du har valt stillfullt och elegant men det finns så många snygga. 
    Jag är inte så lång och inte så vältränad heller men men något kommer säker bli bra.
    Är din kläning förstärkt uppe vid bysten den sitter så bra där. 
    Ja men gör det! Hoppas du bor i en lite större stad så att ni har bra utbud, jag bor på vischan så vi får köra rätt långt för kolla eller prova brudklänningar.

Äsch jag är rätt medellång tror jag men absolut inte vältränad.... haha. Hoppas du hittar något fint och som du trivs i!
    Ja det är den typ som en tjockare korsett Glad Men jenjenhouse klänningar är verkligen prisvärda iaf!
  • Susse

Nähä, varför kommer inte bilden med...???

• Susse

Nu låg bilderna på min profilsida. Gå in där och kolla. Min och bilden från jenjenhouse. Fixar jag till min ett par timmar som dom gör på modellen så blir den precis lika fin. Jag har den nedpackad i en påse för tillfället. Vet inte vart jag ska få plats att hänga den. Har ingen underkjol heller men tror inte det behövs... Tala gärna om vad ni tycker...

• PimPim83
    Susse skrev 2013-02-02 19:23:27 följande:
    Nu låg bilderna på min profilsida. Gå in där och kolla. Min och bilden från jenjenhouse. Fixar jag till min ett par timmar som dom gör på modellen så blir den precis lika fin. Jag har den nedpackad i en påse för tillfället. Vet inte vart jag ska få plats att hänga den. Har ingen underkjol heller men tror inte det behövs... Tala gärna om vad ni tycker...
    Jag kan inte se dina bilder, tror du måste göra dem synliga för alla på något sätt.

Testa annars att ladda upp bilden först innan du skriver något  i inlägget här i tråden. Det brukar funka för mig när jag ska lägga upp bilder.
  • Piddeli

Någon som har beställt denna och kan säga hur den blev. Jag funderar på att beställa den med snörning i ryggen.
  • EochK2013
    Hockey skrev 2013-02-02 19:00:58 följande:
    Denna har jag beställt,och har nu fått sms om att den är på väg :). www.jenjenhouse.com/se/Balklaenning-Rund-Urri...
    Det kommer nog bli den jag beställer också, det ser verkligen helt fantastisk ut! Du får jättegärna lägga upp en bild när du fått hem den
  • Tuvestam

Hej!

Vet inte om det är rätt att fråga här, men jag har hittat min drömklänning på jenjenhouse men vet inte om jag vågar beställa den. Är lite skeptisk mot att beställa klänningen från Kina då min syster gjorde det i somras när hon gifte sig och hennes klänning var jätte dåligt sydd! Nu beställde hon dock inte från jenjen, men ni kanske förstår att jag är lite skeptisk mot att beställa. Det vore ju hemskt att få hem klänning och så är den hemsk. Den jag vill ha kostar 1500 plus då tullavgift så jag gissar på att jag kommer att betala runt 2000 för den, och med en tight budget är det ganska mycket pengar. Jag hoppas att ni kan hjälpa mig mot min skeptism :)

• Flodamamma80

Idag kommer min klänning ::))

Svar på tråden Någon som har handlat från JenJenhouse.com?