• amek

Någon som har handlat från JenJenhouse.com?

Har hittat en klänning på jenjenhouse.com som jag verkligen vill ha! Skulle därför uppskatta om någon kunde dela med sig av sin erfarenhet utav denna eller någon liknande sida. Blir det bra och borde man ana oråd när det är så billigt (1500-2000).

Tacksam för svar! 

• Svar på tråden Någon som har handlat från JenJenhouse.com?
  • Flodamamma80

Min klänning har kommit å Gud va nöjd jag vart! Lite stor i midjan å bysten. Axelbanden var för långa så nu fick en sömmerska ta över klänning å foxa ordning de! Grymt välgjord å över förväntningarna :)

• Cathelica

Denna har jag beställd :)
    Blev totalt kär direkt Hjärta 
  • Tuvestam

Jag antar att folk som beställt sina klänningar från jenjen är nöjda. Då kanske man vågar beställa där ifrån!

• Juli2013

Flixon: åhh så snygg!! Denna har jag inte sett tidigare men ser ut precis så som jag vill ha min klänning, och som jag till slut köpte i butik i lördags, eftersom jag tyckt det var svårt att hitta så som jag vill ha den. Min gick dock på 13900 kr så det är lite skillnad :) du bara måste visa den när den kommer! :)

• Camilla01

Hejsan alla ni som fått era saker från jenjen house jag har beställt ett par skor och det paketet har varit på hold shipment i malmö sen i fredags jag bor i vellinge alltså 15min där ifrån. Någon mer som råkat ut för liknande?
    Jag har expressbud och det gick snabbt från kina till malmö sen stopp. Jag börjar bli lite orolig..

• Candyheart
    Burre skrev 2013-02-05 11:15:47 följande:
    Candyheart - du är faaaantastiskt snygg i din klänning. Sjukt söt utan smink också, du skulle kunna gifta dig direkt där hemma i hallen :) grattis till din fina klänning!
    Åh tack! :)
  • lenuz

Jag har hittat den klänning jag vill ha på jenjen. Jag undrar om det här med ingygd BH i klänningen, enligt jjh så är det det, men vad är det för "kvalitét".

Behöver man BH eller korsett eller liknande i alla fall? Jag frågar ert som beställt därifrån och vet hur klänningarna är gjorda.

• johbeh

Vid tre levereras min andra beställning från jenjen... hoppar nästan upp och ner i soffan!

lenuz skrev 2013-02-06 11:44:43 följande:

Jag har hittat den klänning jag vill ha på jenjen. Jag undrar om det här med ingygd BH i klänningen, enligt jjh så är det det, men vad är det för "kvalitét".

Behöver man BH eller korsett eller liknande i alla fall? Jag frågar ert som beställt därifrån och vet hur klänningarna är gjorda.

Angående bh så var min första klänning väldigt stadig med inbyggd bh och korsett. Jag har inget behov av extra underkläder till den :). Det skulle bara kännas "otympligt"!

• Candyheart
    lenuz skrev 2013-02-06 11:44:43 följande:

För mig med lite "ammade" bröst ;) Behövs ingen bh. Så jäkla bra sydd. Som en korsett!
  • Frullis

Behöver man köpa underkjol till? Det står ingen info om det på hemsidan, vad jag kan se... Hur vet man vilken typ av underkjol man ska beställa i så fall..?

Svar på tråden Någon som har handlat från JenJenhouse.com?