• amek

Någon som har handlat från JenJenhouse.com?

Har hittat en klänning på jenjenhouse.com som jag verkligen vill ha! Skulle därför uppskatta om någon kunde dela med sig av sin erfarenhet utav denna eller någon liknande sida. Blir det bra och borde man ana oråd när det är så billigt (1500-2000).

Tacksam för svar! 

• Svar på tråden Någon som har handlat från JenJenhouse.com?
  • Irma24

Flixon! Vilket datum satte du att du behövde klänningarna? Jag satte 25 mars och har fortfarande inte fått nån info om att klänningarna är skickade. Hinner de ens komma på 4 arbetsdagar?? Så jobbigt och stressande.

• lordoz
    Irma24 skrev 2013-03-18 08:08:45 följande:
    Flixon! Vilket datum satte du att du behövde klänningarna? Jag satte 25 mars och har fortfarande inte fått nån info om att klänningarna är skickade. Hinner de ens komma på 4 arbetsdagar?? Så jobbigt och stressande.
    De hinner komma. Tog min klänning 2 dagar från Kina till min ytterdörr... :)
  • Tuvestam

Hej alla.

Ni som handlat från jenjen, är ni nöjda? Jag har hittat min klänning men vill veta av folk som köpt sina där om dem va som ni hade tänkt er? Jag är livrädd att jag inte ska bli nöjd......

• Flixon
    Irma24 skrev 2013-03-18 08:08:45 följande:
    Jag satte slutet av april, så den är tidig! :) Men på 4 arbetsdagar hinner du helt klart få den... När gifter du dig? 
  • Flixon

Nu har jag fått min klänning, plus underkjol och ett hårspänne. Jag är jättenöjd! Svärmor hjälpte till att snöra den lite kvickt, och den sitter super! Hon fotade men var tvungen att sticka iväg direkt så förhoppningsvis kan hon skicka bilderna ikväll :)

850 kr i tull och moms (och DHL-avgift) blev det förresten. Lite mindre än vad jag räknat ut på tullverkets hemsida! 

• Irma24

Vad bra då kan jag andas ut lite lite! Haha Åååh så underbart att höra att det finns ännu en nöjd och glad brud. Kommer du behöva ändra något på klänningen? Hur mycket kostade paketet? Hoppas vi får de bild snart. Jag gifter mig 6 Juli och klänning är en sån sak som jag verkligen vill ha avbockat på att göra listan så snart som möjligt. Tack för svaren!

• Flixon

Nä jag tror inte att jag kommer behöva ändra något, den kändes jättebra! Ett par trådar som behöver klippas av bara, men det kan jag leva med ;)
    Hela paketet (klänningen med ändringar, underkjol och ett hårspänne) kostade 2200. 

• Irma24

NU ÄR PAKETET SKICKAT är nervös som en tok. Undrar hur de gör med tullavgiften betalar man den när man tar emot paketet eller kommer det bara med en faktura?

• Flixon

Du får en faktura av DHL, som ska betalas inom 10 dagar :)

• Isabelle123

Nu har jag beställt min klänning.. Är så sjukt nervös... jag har tagit två storlekar mindre än vad jag har!!! jag går i dagsläget på itrim så jag hoppas väll på -20 kilo till bröllopet som är den 1 juni

här är mina mått idag

midja 84 cm
    bröst 96 cm
    höft 115 cm

detta beställde jag:

midja 75 cm
    bröst 93 cm
    höft 101 cm

här är en bild på klänningen..

Svar på tråden Någon som har handlat från JenJenhouse.com?