• amek

Någon som har handlat från JenJenhouse.com?

Har hittat en klänning på jenjenhouse.com som jag verkligen vill ha! Skulle därför uppskatta om någon kunde dela med sig av sin erfarenhet utav denna eller någon liknande sida. Blir det bra och borde man ana oråd när det är så billigt (1500-2000).

Tacksam för svar! 

• Svar på tråden Någon som har handlat från JenJenhouse.com?
  • danneqin889

I själva verket är stationen klänning mycket vacker

• ElaineW

Missade klänningen idag. De kommer med den till jobbet imorgon istället. Minst sagt förvånad vart jag dock, eftersom jag satt sista datum 15 april. Ca 500 SEK i tull blir det. Så totalpris på under 2000. Få se hur den ser ut bara. Nervös minst sagt.

• Flixon

Nu har jag fått bilderna! Klänningen är inte så noga snörad, men jag är jättenöjd! 

• Irma24

JÄTTEFIN KLÄNNING! Förstår att du är nöjd, perfekt modell på dig. Har du någon underkjol på den? Jag bör få mina idag, nerverna är på topp. Vilken färg är din klänning?

• Camilla01
    Flixon skrev 2013-03-21 22:43:11 följande:
    Nu har jag fått bilderna! Klänningen är inte så noga snörad, men jag är jättenöjd! 

Så vacker klänning!!!!!!!!!!!!!!!!!

• ElaineW

Nu är den här! DHL kom ned den till jobbet idag. Bra storlek, kommer nog att behöva sys in lite då jag håller på att gå ner i vikt. Bra längd (la till lite extra på min längd eftersom jag har höööga klackar) och fint tyg. Behöver varken bh eller underkjol. Kunde inte vara nöjdare. Tog två veckor bara! Super!

• Irma24

Jag fick mina klänningar igår, dock kan jag inte bestämma vilken jag vill ha är jätte nöjd med båda!! Men de är stora i bysten måste kolla men en sömmerska om det går att sy in är lite orolig att det inte går pga alla paljetter och pärlor som är upptill. Är detta något som man kan ta med Jenjenshouse för storleken skulle vara precis i mina mått men överbysten är den ca 10 cm för stor?! Någon som pratat med de om nått liknande? Tack på förhand

• MiaMiniMe

När jag läst i denna tråden verkar det rätt vanligt att bysten är för stor. Dom har en förmåga av att lägga till så att de inte ska vara för litet. Men tror nog att en sömmerska ska kunna lösa det till dig :)

Svar på tråden Någon som har handlat från JenJenhouse.com?