• amek

Någon som har handlat från JenJenhouse.com?

Har hittat en klänning på jenjenhouse.com som jag verkligen vill ha! Skulle därför uppskatta om någon kunde dela med sig av sin erfarenhet utav denna eller någon liknande sida. Blir det bra och borde man ana oråd när det är så billigt (1500-2000).

Tacksam för svar! 

• Svar på tråden Någon som har handlat från JenJenhouse.com?
  • MsChevy
    Gabiriella skrev 2013-03-28 13:26:48 följande:
    Flixon - Tack! 776:- fick jag betala i tullavgift=/
    Lite surt, men det var det värt för klänningen var JÄTTEFIN!

Jag var väldigt nervös när jag öppnade paketet, men den var perfekt! Mycket tyg och alla pärlor och stenar sitter som berget!

Däremot så var underkjolen full med hår..
    Alltså, människorhår! ;S Såg ut som om någon hade klippt sig över den..

Riktigt äckligt, men jag rollade bara bort det.
    Ska ladda upp en bild här när jag har testat den ordentligt ikväll!
    Kan du lägga upp en bild när du har klänningen på dig? Har oxå funderat på den där nämligen, men vill se hur den ser ut på en riktig människa :)
  • Soffsan89

Jag är supernöjd med jenjen house. fick min klänning i förra veckan. På bilden är klänningen ej pressad . Detta är resultatet: 

Detta är orginalet:

• jimmyojennifer

Jag beställde två tärnklänningar och en bolero från jenjenhouse. Jag är sååå himla nöjd! Välsydda, skit snygga!

• 2barnsmor

Hej allihop,

Nu börjar det närma sig även för mig att beställa!
    Känns spännande och nervöst. Fastnade för jenjenhouse förrut och har inte ändrat mig!

Det blir även beställning av två tärnklänningar så får vi se var det landar!

• sagani

Fick ett mail att klänningen nu lämnat Kina!!!! Sååå nervös ;) Men då kommer den lagom fram så vi hinner hem från Irland igen :) Ska bli så spännande!!!

• MiaMiniMe

Soffsan89: den har jag me funderat på. Nice att få se hur den ser ut i verkligheten. Man tackar!

• septembersol

Hej!

Jag har hittat klänningen som jag tror är min drömklänning! Detta alltså på Jenjenhouse. När jag beställer min brudklänning, så kommer jag även att beställa någon bolero, två tärnklänningar och förmodligen några band till deras klänningar.
    Är det någon mer som gjort en såhär lite större beställning? Tar det mycket längre tid att få sitt paket när man beställer fler saker? Och kommer tullen gå på lika mycket som klänningarna tillsammans typ? :P 

• 2barnsmor

Hej!

Nu har jag klickat hem min framtida brudklänning!
    Beställde även två stycken tärnklänningar så nu kommer man ju gå på nålar...

• xerxa
    sagani skrev 2013-04-19 21:17:06 följande:
    Fick ett mail att klänningen nu lämnat Kina!!!! Sååå nervös ;) Men då kommer den lagom fram så vi hinner hem från Irland igen :) Ska bli så spännande!!!
    är så nyfiken, nu får den ta o komma fram tycker jag ;)
  • xerxa
    2barnsmor skrev 2013-04-26 09:52:03 följande:
    Hej!

Nu har jag klickat hem min framtida brudklänning!
    Beställde även två stycken tärnklänningar så nu kommer man ju gå på nålar...

vacker! :)
    du som alla andra bara måååste visa sen ju ;)
    lycka till!
Svar på tråden Någon som har handlat från JenJenhouse.com?