• amek

Någon som har handlat från JenJenhouse.com?

Har hittat en klänning på jenjenhouse.com som jag verkligen vill ha! Skulle därför uppskatta om någon kunde dela med sig av sin erfarenhet utav denna eller någon liknande sida. Blir det bra och borde man ana oråd när det är så billigt (1500-2000).

Tacksam för svar! 

• Svar på tråden Någon som har handlat från JenJenhouse.com?
  • Ela
    Amandizzen skrev 2013-01-21 14:17:50 följande:
    Super snygg!
    Tack!!! :)
  • annagustafson89
    Camilla01 skrev 2013-01-21 14:10:28 följande:
    Väldigt fin på dig. Vilken färg har du på den?
    Tycker du är väldigt vacker i den. förstår att du är nöjd. 
    Jagt har beställt den i vit och tycker den är vit, men kväll och till synes inte den bästa belysningen. Den är vit precis som önskat ;) 
    Tack! Om det var till mig du menade :) 
  • Flodamamma80

Heej! Har beställt min bröllops klänning och väntar å väntar med spänning! Beställde den 15 feb och den är fortfarande under bearbetning och jag längtar ihjäl mig verkligen! Hur länge fick ni vänta på leverans från ni beställt den?

• Susse

Hej! Jag fick hem min därifrån igår och jag kunde inte bli mer nöjd. Så jäkla fin och satt heeeelt perfekt!!!! 2 veckor tog det. Glöm inte att det tillkommer en tullavgift på 400 kr. Det hade jag missat men det va det värt!!!

• Larssonmaria86

Susse: Har du möjligtvis en bild på klänningen? Är så spännande att jämföra hemsidan med det man får hem :) Är sååå sugen på att beställa en klänning från JenJen men är lite för feg...

• Flodamamma80

Susse: skulle oxå vilja se din klänning :) och vilket datum la du din beställning? Min verkar dok ta lååååååång tid för sig vilket gör att den kanske inte hinner komma :(

• Piddeli

Hej, ska gifta mig i sommar och funderar på att beställa en klänning från Jen jen.
    Jag funderar på vilken färg man ska ta elfenben eller vit! Klänningen som jag har kollat in är i Satin. Borde man beställa ett tygprov eller vad tycker ni?

• Ritak

Jag beställde denna klänningen ( www.jenjenhouse.com/se/A-Linjeformat-Hjaertformad-Chapel-Slaep-Chiffon-Charmeuse-Broellopsklaenningar-Med-Rufsar-002004156-g4156)
    OTROLIGT vacker i verkligheten, mycket vackrare än på bilden! Tänk bara på att du får betala tull när du beställer. Jag fick betala ca 650 kr i tull. Beställden den i storlek 12 och den passar mig perfekt är storlek 38 i vanliga fall. Använde mig av deras mått tabell och den stämmde perfekt!

Svar på tråden Någon som har handlat från JenJenhouse.com?