• amek

Någon som har handlat från JenJenhouse.com?

Har hittat en klänning på jenjenhouse.com som jag verkligen vill ha! Skulle därför uppskatta om någon kunde dela med sig av sin erfarenhet utav denna eller någon liknande sida. Blir det bra och borde man ana oråd när det är så billigt (1500-2000).

Tacksam för svar! 

• Svar på tråden Någon som har handlat från JenJenhouse.com?
  • Larssonmaria86

Ritak: Gud vad fin! Jag har själv tänkt mig en "bakelse" men det är så otroligt snyggt med en sån här stilren klänning, får väl se vad det blir sen när man ska börja prova :) Förresten jag har läst att man behöver bara betala för tull om det stiger över 1400 kr, köpte du något annat också för det lät dyrt med 650 kr!

• Ritak
    Larssonmaria86 skrev 2013-01-31 22:48:01 följande:
    Ritak: Gud vad fin! Jag har själv tänkt mig en "bakelse" men det är så otroligt snyggt med en sån här stilren klänning, får väl se vad det blir sen när man ska börja prova :) Förresten jag har läst att man behöver bara betala för tull om det stiger över 1400 kr, köpte du något annat också för det lät dyrt med 650 kr!
    Ja jag var jätte nöjd med den, måste dock lägga upp den för jag är så kort. Hoppas du hittar det du söker! Beställde klänningen, en väska samt två klänningsfodral. Så var kanske därför det blev så dyrt Glad
  • Camilla01
    Ritak skrev 2013-01-31 22:23:42 följande:
    Jag beställde denna klänningen ( www.jenjenhouse.com/se/A-Linjeformat-Hjaertfo...)
    OTROLIGT vacker i verkligheten, mycket vackrare än på bilden! Tänk bara på att du får betala tull när du beställer. Jag fick betala ca 650 kr i tull. Beställden den i storlek 12 och den passar mig perfekt är storlek 38 i vanliga fall. Använde mig av deras mått tabell och den stämmde perfekt!
    Superfin kan du inte vissa en bild på dig i den. E så härligt att se kläningarna i verkligheten.
    Jag har beställt ett par skor som jag väntar på med späning. 
  • Susse

Hej på er igen! Jag beställde min klänning den 15.e januari o h den kom den 28.e. Jag kan försöka lägga upp en bild när jag tar på mig den nästa gång. Förmodligen imorgon.... Ha ha ha

• Ritak
    Camilla01 skrev 2013-02-02 08:54:13 följande:
    Så himla fin den var sitter helt perfekt på dig. Vilket matrial är den i ?
    Måttbeställde du den? Förlåt för många frågor.
    Så vacke på dig.
    Tack så hemskt mycket! Den är i chiffong, nej jag mått beställde inte den.
    Jag låg mellan två storlekar (10 och 12) men det står på jenjenhous hemsida att man då ska välja den större storleken. Så beställde den i storlek 12, den har ju som tur är snörning i ryggen så den går ju att justera en hel del Glad Men tyckte att deras mått tabell var jätte bra! Ingen fara fråga mer om du vill, alltid kul att kunna hjälpa till!
    Har du beställt klänning eller tittat på någon du vill beställa? Skrattande
  • Candyheart

Weee, idag fick jag mail om att de skickat min måttbeställda klänning, så nu är det bara att invänta postgången!

• PimPim83
    Candyheart skrev 2013-02-02 11:56:41 följande:
    Weee, idag fick jag mail om att de skickat min måttbeställda klänning, så nu är det bara att invänta postgången!
    Härligt! Visa gärna en bild sen när den har kommit. :)
  • Camilla01
    Ritak skrev 2013-02-02 09:59:27 följande:
    Tack så hemskt mycket! Den är i chiffong, nej jag mått beställde inte den.
    Jag låg mellan två storlekar (10 och 12) men det står på jenjenhous hemsida att man då ska välja den större storleken. Så beställde den i storlek 12, den har ju som tur är snörning i ryggen så den går ju att justera en hel del Glad Men tyckte att deras mått tabell var jätte bra! Ingen fara fråga mer om du vill, alltid kul att kunna hjälpa till!
    Har du beställt klänning eller tittat på någon du vill beställa? Skrattande
    Jag ska ge mig ut och prova vet inte vad jag kommer passa i.... Men jag gillar den typen av kläning som du har valt stillfullt och elegant men det finns så många snygga. 
    Jag är inte så lång och inte så vältränad heller men men något kommer säker bli bra.
    Är din kläning förstärkt uppe vid bysten den sitter så bra där. 
Svar på tråden Någon som har handlat från JenJenhouse.com?