Misswert skrev 2012-02-20 12:25:34 följande:
Skickar bara en kram... Det brukar räcka rätt långt.
Ska inte dra upp mitt liv i helhet, för då känns det lite som "jag har haft det jobbigare än dig- se själv" och det var ju inte därför jag startade denna tråd. Men jag vill bara att du ska veta att jag vet hur det känns att ha nått botten.
Men när man väl är där så finns det bara ett håll att gå åt. Uppåt...
Att man sen åker ner i nästa dal i livets bergockdalbana är väl en annan sak. Men det blir bättre i alla fall tillfälligt, såpass att man hinner andas och smälta allt.
daniiel skrev 2012-02-20 12:31:04 följande:
Ja, hade jag vetat om det hade jag haft ytterligare en vecka på mig och hade kunnat lägga mig i vettig tid. Nåja, det positiva är väl att nu är det gjort iaf :)
Haha mja, jag är lite kräsen när det gäller telefon.. men jag tror att jag hittat en som kan passa både mina krav och min plånbok :)
På tal om det ovan, om yrsel och åksjuketabletter. Nu är det ju inte samma sak kanske, men när jag var gravid hade jag hemsk yrsel och jag åt då just postafen och det funkade faktiskt väldigt bra :) Tror att min syster brukar ta det när hon får yrsel i samband med migrän och tycker det funkar bra.
Jag tog en prostafen för en liten stund sen och först började det snurra ännu mer, och nu ser jag lite suddigt. Men eftersom jag inte varit ute och gått något än så vet jag inte hur det påverkar själva yrseln egentligen.
Man kan ju bli trött av dom, så både snurrigheten och suddigheten kan komma från trötthet. Så det är bara att avvakta och se