• Saandraa

Göteborg's brudar 2012!

Då gör jag ett nytt försök!
    Skulle väldigt gärna vilja ha lite trevliga brudar att prata med. Har försökt starta två trådar i hopp om att hitta någon som man kan bolla ideér med och följas åt i planeringen av varandras bröllop! Jag och min fästman gifter oss den 24e November i år. Festen kommer hållas på Stora Holms Säteri. Hoppas det finns några härliga Göteborg's brudar här på bt.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-01-13 19:28
    Saandraa: 24 November
    Linst: 21 Juli
    Bruden2012: 16 Juni
    AndroSid: 9 Juni
    Sommar2012bröllop: 14 Juli
    Fjärilen: 8 September
    Gbg2012: 2 Juni
    Lillis82: 11 Augusti
    Tweety: 14 Juli
    CJIGBG: 26 Maj
    Havspromenad: 26 Maj
    Monstertjejen: 16 Juni
    Lycka 2012: 7 Juli
    Kaffeälskaren: 7 Juli
    Vivahate: 31 Mars
    Operfekt: 7 Juli

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-01-14 18:47
    VictoriaN: 25 Augusti
    AnnaGBG: 21 Juli

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-01-15 16:32
    Lillemia: 28 Juli

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-01-19 12:04
    Amor in aeternum: 1 September

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-01-19 12:11
    LÄNK TILL GÖTEBORG'S BRUDAR 2012 BILDTRÅD!www.brollopstorget.se/Forum-1-9/m4111483.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-02-05 18:05
    Styrka: 7 Juli

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-02-06 19:08
    Kiwi: ? Oktober
    LiveForever: 4 Augusti

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-03-26 16:28
    FruSSE: 14 Juli
    Solstice: 14 Juli

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-03-27 10:54
    ceciliabjerling: 28 Juli

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-04-11 11:13
    Snuttitess: 4 Augusti

• Svar på tråden Göteborg's brudar 2012!
  • Saandraa
    Styrka skrev 2012-02-08 18:27:51 följande:
    Vill bara tipsa om Hisingens hembeställning!
    Superbra priser, goda menyer, FANTASTISKA priser!
    Och de ordnar laktos och glutenfri mat utan extra kostnad, och de gör vegetariskt efter säsong!
    Vi får 3-rätters för under 200kr/pers!
    www.hembestallning.se
    Det var billigt! Ska kolla upp det med en gång.
  • Saandraa

Vivahate:
    Nu har du inte långt kvar! Hur har det gått med planeringen? Tänkte höra hur ni hade tänkt er med placering av borden på stora holms säteri. Skall ni ha runda eller fyrkantiga bord? Jag funderar på vart jag skall placera borden och på något sätt få fram ett dansgolv. Fick en idé att fästa en julbelysning på en ring av tjock ståltråd eller liknande och hänga upp den i taket. Kan bli fint att dansa första dansen under den :)

Till er andra:
    Hur går det för er? Ngt nytt i bröllopsplaneringen? Skrattande

• Lillis82
    gbg2012 skrev 2012-02-06 18:29:16 följande:
    Ja Göteborgs brudar nu kommer nästa turgrej, fick idag veta att jag äntligenf ått jobb inom det jag är utbildad till. Så på onsdag börjar jag ett nytt jobb med ganska mkt mer lön och givanade arbetsuppgifter!! 
    Grattis!! Va härligt att få jobb inom det man är utbildad inom!! Lycka till !!
  • Monstertjejen
    Saandraa skrev 2012-02-10 18:06:43 följande:

Vivahate:
    Nu har du inte långt kvar! Hur har det gått med planeringen? Tänkte höra hur ni hade tänkt er med placering av borden på stora holms säteri. Skall ni ha runda eller fyrkantiga bord? Jag funderar på vart jag skall placera borden och på något sätt få fram ett dansgolv. Fick en idé att fästa en julbelysning på en ring av tjock ståltråd eller liknande och hänga upp den i taket. Kan bli fint att dansa första dansen under den :)

Till er andra:
    Hur går det för er? Ngt nytt i bröllopsplaneringen? Skrattande

Här går det hyffsat. Idag fick jag ett paket på posten. Det är gable boxes , som skall användas som bordsplacering, centerpiece och förvaring till godis-favors, festprogram, tack kort, etc. etc. Ett bra sak att lägga alla saker i som man vill ha med sig hem, utan att knöka handväskan full :) Lägger in bild när jag hittat en bra.

Hur går det själv?
  • Monstertjejen

Här kommer bild på gableboxen, odekorerad förstås ;) kommer bild på när första provet är klart!
  • Monstertjejen

Attans då, bilden vill inte följa med :(

• Saandraa
    Monstertjejen skrev 2012-02-13 19:19:20 följande:
    Här går det hyffsat. Idag fick jag ett paket på posten. Det är gable boxes , som skall användas som bordsplacering, centerpiece och förvaring till godis-favors, festprogram, tack kort, etc. etc. Ett bra sak att lägga alla saker i som man vill ha med sig hem, utan att knöka handväskan full :) Lägger in bild när jag hittat en bra.

Hur går det själv?
    Letade fram en bild på nätet. Smart idé! Skrattande 
    Jo det går framåt. Har ju lite längre kvar till vårt bröllop så det känns inte så stressigt just nu. Men det hinner nog komma det också! Hehe 
  • Monstertjejen
    Saandraa skrev 2012-02-13 21:37:10 följande:
    Har pysslat lite med en blogg. Vet inte riktigt vad jag tycker om den ännu men den håller mig sysselsatt när sonen sover hehe. Kika gärna in. sandraochlennie.blogg.se/
    Kommenterade precis i din blogg :)
    Vet du exakt vilka som e säljarna på dom olika ljusrosa skorna från ebay?
    MeHjärta
Svar på tråden Göteborg's brudar 2012!