• Saandraa

Göteborg's brudar 2012!

Då gör jag ett nytt försök!
    Skulle väldigt gärna vilja ha lite trevliga brudar att prata med. Har försökt starta två trådar i hopp om att hitta någon som man kan bolla ideér med och följas åt i planeringen av varandras bröllop! Jag och min fästman gifter oss den 24e November i år. Festen kommer hållas på Stora Holms Säteri. Hoppas det finns några härliga Göteborg's brudar här på bt.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-01-13 19:28
    Saandraa: 24 November
    Linst: 21 Juli
    Bruden2012: 16 Juni
    AndroSid: 9 Juni
    Sommar2012bröllop: 14 Juli
    Fjärilen: 8 September
    Gbg2012: 2 Juni
    Lillis82: 11 Augusti
    Tweety: 14 Juli
    CJIGBG: 26 Maj
    Havspromenad: 26 Maj
    Monstertjejen: 16 Juni
    Lycka 2012: 7 Juli
    Kaffeälskaren: 7 Juli
    Vivahate: 31 Mars
    Operfekt: 7 Juli

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-01-14 18:47
    VictoriaN: 25 Augusti
    AnnaGBG: 21 Juli

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-01-15 16:32
    Lillemia: 28 Juli

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-01-19 12:04
    Amor in aeternum: 1 September

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-01-19 12:11
    LÄNK TILL GÖTEBORG'S BRUDAR 2012 BILDTRÅD!www.brollopstorget.se/Forum-1-9/m4111483.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-02-05 18:05
    Styrka: 7 Juli

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-02-06 19:08
    Kiwi: ? Oktober
    LiveForever: 4 Augusti

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-03-26 16:28
    FruSSE: 14 Juli
    Solstice: 14 Juli

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-03-27 10:54
    ceciliabjerling: 28 Juli

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-04-11 11:13
    Snuttitess: 4 Augusti

• Svar på tråden Göteborg's brudar 2012!
  • Fjärilen
    Monstertjejen skrev 2012-02-03 21:39:34 följande:
    i kväll/natt är vi barnfria :)

Gissa vad vi gör...... ;)
    Sitter och försöker färdigställa inbjudningarna :)

Tyvärr så bråkar skrivaren med mig och tonerna tog slut :(
    Så himla typiskt.... Själv skulle jag köpa papper igår för att prova hur utskriften bli. Då var så klart just det pappret helt slut, men alla andra färger och modeller fanns...
  • Monstertjejen
    Fjärilen skrev 2012-02-04 07:25:49 följande:
    Så himla typiskt.... Själv skulle jag köpa papper igår för att prova hur utskriften bli. Då var så klart just det pappret helt slut, men alla andra färger och modeller fanns...
    Det e surt!
  • Monstertjejen

Nu drar vi oss till mässan :)

Någon som skall dit?

• Monstertjejen

Jag har mörkrött  hår, jeans med skinn på knän och smalben, svart kavaj. Min m2b är den snygge bredvid mig ;)
    Tänkte om någon ville säga hej!

Vi kan göra en tävling av det hela.

Den som kommer och säger hej till mig först, får 2 VIP biljetter till den andra bröllopsmässan i Post Hotel som jag inte kan gå på :( Jag fick det som annonsör i tidningen, men då e ja tyvärr i danmark och öppnar nytt kontor/butik

• snuttitess
    linst skrev 2012-01-31 14:52:32 följande:
    Vad mysigt med samma präst genom hela livet!
    Vi har än så länge bara sett insidan av kyrkan på deras hemsida men utsidan är ju jättefin . Gick ofta förbi på mina promenader ner till eriksberg när jag bodde på hisingen. Och eftersom vi vill ha en liten kyrka så tyckte vi att den passade bra.

Vi har "egen" präst kan man säga. Min sambo känner en präst som han gärna ville skulle viga oss.

Tips på festlokal om ni inte ska vara fler än 80 gäster är lundby hembygdsförening. Billig, fin, nära kyrkan och porslin ingår i hyran.
    Hur länge har ni den lokalen? :)
  • CJIGBG
    Skrattande klänning inköpt!
    Jag är väldigt nöjd!
    Det blev en ganska enkel klänning som bara kändes så rätt.
    Roligt också för hon som hjälpte mig i affären tog fram denna som första förslag, men jag hade redan "valt bort" den när jag tittat själv. När jag sa det så sa hon typ "jo men jag tycker du ska testa den ändå" och när jag fick på den var det bara "ja helt rätt" :)
    En till sak att bocka av :D

• Monstertjejen
    CJIGBG skrev 2012-02-04 18:48:40 följande:
    Skrattande klänning inköpt!
    Jag är väldigt nöjd!
    Det blev en ganska enkel klänning som bara kändes så rätt.
    Roligt också för hon som hjälpte mig i affären tog fram denna som första förslag, men jag hade redan "valt bort" den när jag tittat själv. När jag sa det så sa hon typ "jo men jag tycker du ska testa den ändå" och när jag fick på den var det bara "ja helt rätt" :)
    En till sak att bocka av :D
    Ååå kul för dig!

Vad blev det och vart köpte du den??
  • CJIGBG

Det blev en Mark Lesley, 1138 på weddingsquare.
    Den som finns på hemsidan ligger dock under balklänningarna och är lila :P min är vit hehe.

Jag tycker nog också att den satt bättre på mig än på modellen :D det om något bör ju vara ett gott betyg!

• CJIGBG

Så folk som varit på mässan idag, har ni haft en bra dag? :)
    Jag tänkte ju att det blev en bra klänningshoppar-dag eftersom ett antal av er andra brudar var på mässa *skratt* dock var det fullt ös ändå, så vet inte om min plan funkade :D 

• linst
    snuttitess skrev 2012-02-04 16:16:36 följande:
    Hur länge har ni den lokalen? :)
    Om jag minns rätt så får vi tillgång till den på fredag eftermiddag ocg ska lämna den på söndag mitt på dagen ngn gång. Men det mesta verkar vara diskuterbart beroende på om det är andra aktiviteter på gång.
Svar på tråden Göteborg's brudar 2012!