• Saandraa

Göteborg's brudar 2012!

Då gör jag ett nytt försök!
    Skulle väldigt gärna vilja ha lite trevliga brudar att prata med. Har försökt starta två trådar i hopp om att hitta någon som man kan bolla ideér med och följas åt i planeringen av varandras bröllop! Jag och min fästman gifter oss den 24e November i år. Festen kommer hållas på Stora Holms Säteri. Hoppas det finns några härliga Göteborg's brudar här på bt.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-01-13 19:28
    Saandraa: 24 November
    Linst: 21 Juli
    Bruden2012: 16 Juni
    AndroSid: 9 Juni
    Sommar2012bröllop: 14 Juli
    Fjärilen: 8 September
    Gbg2012: 2 Juni
    Lillis82: 11 Augusti
    Tweety: 14 Juli
    CJIGBG: 26 Maj
    Havspromenad: 26 Maj
    Monstertjejen: 16 Juni
    Lycka 2012: 7 Juli
    Kaffeälskaren: 7 Juli
    Vivahate: 31 Mars
    Operfekt: 7 Juli

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-01-14 18:47
    VictoriaN: 25 Augusti
    AnnaGBG: 21 Juli

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-01-15 16:32
    Lillemia: 28 Juli

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-01-19 12:04
    Amor in aeternum: 1 September

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-01-19 12:11
    LÄNK TILL GÖTEBORG'S BRUDAR 2012 BILDTRÅD!www.brollopstorget.se/Forum-1-9/m4111483.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-02-05 18:05
    Styrka: 7 Juli

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-02-06 19:08
    Kiwi: ? Oktober
    LiveForever: 4 Augusti

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-03-26 16:28
    FruSSE: 14 Juli
    Solstice: 14 Juli

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-03-27 10:54
    ceciliabjerling: 28 Juli

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-04-11 11:13
    Snuttitess: 4 Augusti

• Svar på tråden Göteborg's brudar 2012!
  • Styrka

Oj, sorry, men hoppas Monstertjejen är nöjd med klänning i så fall!

• Saandraa
    Styrka skrev 2012-01-29 11:27:14 följande:
    Har du hittat en klänning ännu då? Har du ngt färgtema eller liknande?
  • Saandraa

Har hittat lite lila skor på Ebay. Kan inte riktigt bestämma vilka jag tycker bäst om. Vilka tycker ni?

• Styrka
    Saandraa skrev 2012-01-29 11:56:37 följande:
    Har du hittat en klänning ännu då? Har du ngt färgtema eller liknande?
    Jess, klänningen kom hem strax innan jul. Beställde från MyLove-Bridal.com och är supernöjd! Det är en modell från vicyc.com som jag ville ändra lite på men vicyc gick inte med på några ändringar, så jag kontaktade MyLove som sydde upp den som jag ville ha den för ynka 1600 kr! Det är en sk mullet dress, kort framtill och lång baktill, med halterneck och ballongkjol, ascool!

Vi valde silver som tema, så inbjudningskort, bordsdekorationer och BMs smoking går i silver. Jag funderar på silverskor och silverväska, men är inte säker. Tänkte ta tag i skor och assecoarer framåt april-maj nångång. Passa på när det finns mycket inför student i butikerna.

Skor, shit vilka klackar var min första tanke! Assnyggt, så länge man klarar av att gå i dem! (jag hade varit som bambi på hal is.. ) Jag tyckte mittenparet i översta raden var snyggast!
  • Monstertjejen
    Styrka skrev 2012-01-29 11:27:14 följande:
    Japp landy :)
    men den är inte beställd ännu :)
  • Monstertjejen
    Styrka skrev 2012-01-29 15:35:28 följande:
    Jess, klänningen kom hem strax innan jul. Beställde från MyLove-Bridal.com och är supernöjd! Det är en modell från vicyc.com som jag ville ändra lite på men vicyc gick inte med på några ändringar, så jag kontaktade MyLove som sydde upp den som jag ville ha den för ynka 1600 kr! Det är en sk mullet dress, kort framtill och lång baktill, med halterneck och ballongkjol, ascool!

Vi valde silver som tema, så inbjudningskort, bordsdekorationer och BMs smoking går i silver. Jag funderar på silverskor och silverväska, men är inte säker. Tänkte ta tag i skor och assecoarer framåt april-maj nångång. Passa på när det finns mycket inför student i butikerna.

Skor, shit vilka klackar var min första tanke! Assnyggt, så länge man klarar av att gå i dem! (jag hade varit som bambi på hal is.. ) Jag tyckte mittenparet i översta raden var snyggast!
    Du får lägga ut bild på klänningen :)
  • Monstertjejen
    Saandraa skrev 2012-01-29 12:27:08 följande:
    Har hittat lite lila skor på Ebay. Kan inte riktigt bestämma vilka jag tycker bäst om. Vilka tycker ni?
    Jag tycker första skon på första raden och första skon på andra raden.

Första skon på andra raden kan man facktist pyssla till lite själv om man vill ha någon dekoration, tex längst bak på yttersidan som en blomma,rosett, sten, fjädrar..... ja listan kan göras lång. Men som sagt e man pysslig kan man lägga till pynt på en clean sko som den första på andra raden.
  • Monstertjejen
    Saandraa skrev 2012-01-29 10:49:26 följande:
    Hej och välkommen! Glad St Jörgens hotell hade nog passat oss också. Ganska nära och bra till festlokalen. 1500:- Var ju väldigt billigt också! Vi har blivit tipsade om Himlagotts catering. Ska ringa och prata med dom och se vad de har för ngt, priser osv i veckan.
    Vi hade tänkt bo hemma, men svärmor har lite kontakt med han på nääsfabriker.se
    Så hon skall kolla upp om hon kan få ett bra pris som en gåva till oss i bröllopspresent.

Vi bor och  gifter oss i Jonsered, så det är ju inte så långt till Nääs härifrån
  • Saandraa
    Styrka skrev 2012-01-29 15:35:28 följande:

Okej, Blir säkert Jättesnyggt! Hehe jag brukar alltid gå i höga klackar så det skall nog inte vara några problem. Är bara 160 lång och klänningen sitter bättre på med lite högre skor.
  • Saandraa
    Monstertjejen skrev 2012-01-29 15:49:42 följande:
    Jag tycker första skon på första raden och första skon på andra raden.

Första skon på andra raden kan man facktist pyssla till lite själv om man vill ha någon dekoration, tex längst bak på yttersidan som en blomma,rosett, sten, fjädrar..... ja listan kan göras lång. Men som sagt e man pysslig kan man lägga till pynt på en clean sko som den första på andra raden.
    Det blir nog antingen 2an, 4an eller 6an. Hehe ja vi får se hur pysslig jag är! Skrattande Har sparat en massa barnmatsburkar som jag ska pyssla med lite. Tänkte hänga upp dom i ett träd med värmeljus i. Kan nog bli fint. Vi kan inte bo hemma då vi lånar ut lägeheten till min blivandes familj. Annars hade jag gärna varit hemma. Iaf under förberedelserna på morgonen. Men vi ska nog hitta ett mysigt hotellrum någonstans.
Svar på tråden Göteborg's brudar 2012!