• Saandraa

Göteborg's brudar 2012!

Då gör jag ett nytt försök!
    Skulle väldigt gärna vilja ha lite trevliga brudar att prata med. Har försökt starta två trådar i hopp om att hitta någon som man kan bolla ideér med och följas åt i planeringen av varandras bröllop! Jag och min fästman gifter oss den 24e November i år. Festen kommer hållas på Stora Holms Säteri. Hoppas det finns några härliga Göteborg's brudar här på bt.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-01-13 19:28
    Saandraa: 24 November
    Linst: 21 Juli
    Bruden2012: 16 Juni
    AndroSid: 9 Juni
    Sommar2012bröllop: 14 Juli
    Fjärilen: 8 September
    Gbg2012: 2 Juni
    Lillis82: 11 Augusti
    Tweety: 14 Juli
    CJIGBG: 26 Maj
    Havspromenad: 26 Maj
    Monstertjejen: 16 Juni
    Lycka 2012: 7 Juli
    Kaffeälskaren: 7 Juli
    Vivahate: 31 Mars
    Operfekt: 7 Juli

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-01-14 18:47
    VictoriaN: 25 Augusti
    AnnaGBG: 21 Juli

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-01-15 16:32
    Lillemia: 28 Juli

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-01-19 12:04
    Amor in aeternum: 1 September

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-01-19 12:11
    LÄNK TILL GÖTEBORG'S BRUDAR 2012 BILDTRÅD!www.brollopstorget.se/Forum-1-9/m4111483.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-02-05 18:05
    Styrka: 7 Juli

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-02-06 19:08
    Kiwi: ? Oktober
    LiveForever: 4 Augusti

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-03-26 16:28
    FruSSE: 14 Juli
    Solstice: 14 Juli

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-03-27 10:54
    ceciliabjerling: 28 Juli

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-04-11 11:13
    Snuttitess: 4 Augusti

• Svar på tråden Göteborg's brudar 2012!
  • Monstertjejen
    Lillis82 skrev 2012-01-25 11:32:09 följande:
    Vi kollade också på Avalon, men när jag ringde dit fick jag ett så otroligt dåligt bemötande i telefonen så sa det till dem att jag kommer aldrig boka hos dem pga av det. 

Jag jobbar på det hotellet så tror det anses som smygreklam om jag skriver vad det heter tyvärr.. 

Jag fick en betydligt större rabatt än jag skulle fått, egentligen skulle det gått på ca 3000kr för alla nätter..  
    Äsh hade du inte sagt att du jobbade där så hade det ju inte varit reklam?

Berätta nu :)!!

Jag kan tipsa om ett bra företag med bröllopsresor till Afrika ;)
  • Fjärilen
    Monstertjejen skrev 2012-01-26 08:40:41 följande:
    Hur gör du själva pappersdelen?
    Skriver ut på A4 och viker dubbelt eller?
    Så här har jag gjort ett första utkast. Dock på fel papper och fel handtag...
  • Monstertjejen
    Fjärilen skrev 2012-01-26 11:17:49 följande:
    Så här har jag gjort ett första utkast. Dock på fel papper och fel handtag...
    Tack för bilden.
    Jätte fina, och kommer nog bli ännu bättre när du har rätt papper och rätt pinnar :)
    Köpte du bara pinnarna hos den etsy säljaren eller köpte du mer? Jag hittade ju massa fina saker :)
  • Saandraa

Bokade Tuve kyrka idag. Hade snöat in mig på Backa kyrka men är helt säker på att vigseln kommer bli precis lika underbar oavsett i vilken kyrka den är. Så nu har man ytterligare en sak att bocka av på listan.

• CJIGBG
    Saandraa skrev 2012-01-26 15:09:37 följande:
    Bokade Tuve kyrka idag. Hade snöat in mig på Backa kyrka men är helt säker på att vigseln kommer bli precis lika underbar oavsett i vilken kyrka den är. Så nu har man ytterligare en sak att bocka av på listan.
    Bra! :)
    Jo, det är ju lätt så att man fastna för en sak. Jag hade väldigt svårt att ens börja titta på kyrkor först då jag i mitt huvud ändå alltid tänkt att det skulle bli i min "hemmakyrka" men det går inte praktiskt men det tog tid att vänja sig vid tanken.

Självklart kommer det bli lika fantastiskt ändå! Det är så lätt att tänka på men om man rannsakar sig själv lite så är ju allt runtomkring just precis det, något som är runtomkring det som egentligen är det viktiga, att få gifta sig med den du älskar!
  • Saandraa
    CJIGBG skrev 2012-01-26 17:14:04 följande:
    Bra! :)
    Jo, det är ju lätt så att man fastna för en sak. Jag hade väldigt svårt att ens börja titta på kyrkor först då jag i mitt huvud ändå alltid tänkt att det skulle bli i min "hemmakyrka" men det går inte praktiskt men det tog tid att vänja sig vid tanken.

Självklart kommer det bli lika fantastiskt ändå! Det är så lätt att tänka på men om man rannsakar sig själv lite så är ju allt runtomkring just precis det, något som är runtomkring det som egentligen är det viktiga, att få gifta sig med den du älskar!
    Ja precis! I slutändan är det ju ändå det som är det viktigaste.
  • Saandraa

Sitter i detta nu och kollar lite på olika transportmedel. Mannen vill ha en hummer limousine, Men jag känner inte riktigt för att lägga ut över 6000:- Hur skall ni andra ta er till/från vigselplatsen?

• tweety
    Saandraa skrev 2012-01-26 19:00:56 följande:
    Sitter i detta nu och kollar lite på olika transportmedel. Mannen vill ha en hummer limousine, Men jag känner inte riktigt för att lägga ut över 6000:- Hur skall ni andra ta er till/från vigselplatsen?
    Hejsan!

vi ska åka våran gamla vita golf  till kyrkan i säve och samma gamla pärlan till festlokalne i delsjön.

Har inte lust att lägga ut en massa pengar för transport, däremot ska vi ju inte köra själva den dagen så BM lillebror agerar chauför Tungan ute
Svar på tråden Göteborg's brudar 2012!