• Saandraa

Göteborg's brudar 2012!

Då gör jag ett nytt försök!
    Skulle väldigt gärna vilja ha lite trevliga brudar att prata med. Har försökt starta två trådar i hopp om att hitta någon som man kan bolla ideér med och följas åt i planeringen av varandras bröllop! Jag och min fästman gifter oss den 24e November i år. Festen kommer hållas på Stora Holms Säteri. Hoppas det finns några härliga Göteborg's brudar här på bt.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-01-13 19:28
    Saandraa: 24 November
    Linst: 21 Juli
    Bruden2012: 16 Juni
    AndroSid: 9 Juni
    Sommar2012bröllop: 14 Juli
    Fjärilen: 8 September
    Gbg2012: 2 Juni
    Lillis82: 11 Augusti
    Tweety: 14 Juli
    CJIGBG: 26 Maj
    Havspromenad: 26 Maj
    Monstertjejen: 16 Juni
    Lycka 2012: 7 Juli
    Kaffeälskaren: 7 Juli
    Vivahate: 31 Mars
    Operfekt: 7 Juli

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-01-14 18:47
    VictoriaN: 25 Augusti
    AnnaGBG: 21 Juli

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-01-15 16:32
    Lillemia: 28 Juli

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-01-19 12:04
    Amor in aeternum: 1 September

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-01-19 12:11
    LÄNK TILL GÖTEBORG'S BRUDAR 2012 BILDTRÅD!www.brollopstorget.se/Forum-1-9/m4111483.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-02-05 18:05
    Styrka: 7 Juli

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-02-06 19:08
    Kiwi: ? Oktober
    LiveForever: 4 Augusti

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-03-26 16:28
    FruSSE: 14 Juli
    Solstice: 14 Juli

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-03-27 10:54
    ceciliabjerling: 28 Juli

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-04-11 11:13
    Snuttitess: 4 Augusti

• Svar på tråden Göteborg's brudar 2012!
  • Beccastina

hej tjejer!! får jag vara med här?

Vi ska gifta oss i december och har börjat gå igenom allt och har gjort ett tag, tanken var att vi skulle gifta oss i februari nästa år men vi bytte datum ;)

Vi bor i Partille men skall ha vigseln i Skallsjö kyrka och festen på Aludden :)

• Beccastina

Till er som har bråkande gäster ang att barn ska få komma eller ej STÅ PÅ ER!! det är ER dag och om gästerna inte kan acceptera det så får dom väl snällt stanna hemma, eller att en av dem kommer medans den andra e barnvakt :P  min åsikt iallafall!!

För mig är det en självklarhet att skaffa barnvakt då jag inte hade velat att mina barn var trötta, griniga, skrikiga på ett bröllop eller annan stor fest, barn och fest hör inte i hopp!

själva har vi inte bestämmt oss för hur vi ska göra med barn, min m2b tycker att barn ska vara ok medans jag inte tycker det. dock har ju vi vårt bröllop på en vardag så det kan vara svårare för alla att skaffa barnvakt....

• Monstertjejen

tack för peppingen Beccastina :) och välkommen!

Jag gifter mig i Jonsered , inte så långt från Partille :)

• Monstertjejen

WoooHooo

Nu har vi gett ut dom första inbjudningarna :)

Men åååå jag kan inte lägga ut bilder :(

• Lillis82
    Beccastina skrev 2012-03-20 13:02:42 följande:

Vi ska gifta oss i december och har börjat gå igenom allt och har gjort ett tag, tanken var att vi skulle gifta oss i februari nästa år men vi bytte datum ;)

Vi bor i Partille men skall ha vigseln i Skallsjö kyrka och festen på Aludden :)
    Va mysigt.. skallsjökyrka har blivit så fin sen de renoverade den!!! 
  • Saandraa
    Beccastina skrev 2012-03-20 13:02:42 följande:

Kul med fler brudar i Göteborgsområdet! Välkommen
  • Saandraa
    Monstertjejen skrev 2012-03-20 13:44:54 följande:

WoooHooo

Nu har vi gett ut dom första inbjudningarna :)

Men åååå jag kan inte lägga ut bilder :(

Vad roligt! Synd med bilderna dock. Hade varit kul att se dem Glad Vi funderar på om vi skall göra egna eller beställa från nätet. 
  • Saandraa

Hur gör ni med musiken under festen? Har ni liveband, dj, spotify? Vi har inte riktigt kommit så långt ännu men funderar på att göra en spellista på spotify. Har inte lyckats hitta ett annat bra alternativ som passar oss. De vi pratat med har legat runt 16000-20000:- och vi vill inte lägga ut så mkt pengar på musiken. 

• Beccastina
    Saandraa skrev 2012-03-21 13:28:19 följande:
    Hur gör ni med musiken under festen? Har ni liveband, dj, spotify? Vi har inte riktigt kommit så långt ännu men funderar på att göra en spellista på spotify. Har inte lyckats hitta ett annat bra alternativ som passar oss. De vi pratat med har legat runt 16000-20000:- och vi vill inte lägga ut så mkt pengar på musiken. 
    vi har inte riktigt bestämmt oss, men för oss lutar det mer åt spotify iallafall
  • MrsH
    Saandraa skrev 2012-03-21 13:28:19 följande:
    Vi har hyrt en Dj och han tar 6000 kr för 4 timmar, helt ok tycker jag!
Svar på tråden Göteborg's brudar 2012!