• Jag han

visa upp er som brud!

Har inte hittat någon tråd där ni lagt in bilder på hur ni såg ut som brud. Alltså hela kittet. Inte bara bild på klänningen, eller smycken, eller buketten. Utan allt på, på samma bild! :) Tycker det är så kul att se alla vackra brudar.. Så kan ni inte visa upp er? :)

• Svar på tråden visa upp er som brud!
  • daniiel
    Chicita skrev 2012-01-04 19:15:05 följande:

Här syns inte klänningen lika bra som på dom bilder jag laddat upp tidigare i andra trådar.
    Men det är ju roligt med variation Flört
    Klänningen är helt otroligt vacker, ja, hela du är det :) Så maffig klänning på något sätt, wow verkligen :)
  • Chicita
    daniiel skrev 2012-01-04 19:25:33 följande:
    Klänningen är helt otroligt vacker, ja, hela du är det :) Så maffig klänning på något sätt, wow verkligen :)
    Tack Solig
  • Sara 120707
    Chicita skrev 2012-01-04 19:15:05 följande:

Här syns inte klänningen lika bra som på dom bilder jag laddat upp tidigare i andra trådar.
    Men det är ju roligt med variation Flört
    Va vacker du var!!!
  • 1700tal
    Chicita - toksnygg är du!! Förväntar mig att se dig i vimlet på MV nu när jag vet hur du ser ut!
  • Chicita
    1700tal skrev 2012-01-05 17:52:48 följande:
    Chicita - toksnygg är du!! Förväntar mig att se dig i vimlet på MV nu när jag vet hur du ser ut!
    Ja vi får väl bestämma en mötesplats annars Skrattande

Försöker hitta ett grönt tyg i samma stuk som det på klänningen ovan, och sy en ny klänning som inte är så bröllopsaktig, utan bara "rik" så att säga...
  • 1700tal
    Chicita skrev 2012-01-05 17:57:44 följande:
    Ja vi får väl bestämma en mötesplats annars Skrattande

Försöker hitta ett grönt tyg i samma stuk som det på klänningen ovan, och sy en ny klänning som inte är så bröllopsaktig, utan bara "rik" så att säga...

Det tycker jag faktiskt att vi borde! Vi kommer åka ett helt gäng i år igen så det skulle va skoj.

Det låter bra med grönt. Har just inhandlat en ny symaskin så får väl dyka in i sytråden och prata medeltid snart igen. Börjar bli dags att sy årets dräkter...

• Chicita
    1700tal skrev 2012-01-05 18:04:57 följande:

Det tycker jag faktiskt att vi borde! Vi kommer åka ett helt gäng i år igen så det skulle va skoj.

Det låter bra med grönt. Har just inhandlat en ny symaskin så får väl dyka in i sytråden och prata medeltid snart igen. Börjar bli dags att sy årets dräkter...

Vad kul Skrattande

Just ja, jag gjorde nog nån medeltidstråd också... kanske ska leta upp den och damma av
  • 1700tal
    Chicita skrev 2012-01-05 18:38:48 följande:
    Vad kul Skrattande

Just ja, jag gjorde nog nån medeltidstråd också... kanske ska leta upp den och damma av
    Just det, var tog den vägen? Kan inte hitta den bland favoriterna...
Svar på tråden visa upp er som brud!