• Jag han

visa upp er som brud!

Har inte hittat någon tråd där ni lagt in bilder på hur ni såg ut som brud. Alltså hela kittet. Inte bara bild på klänningen, eller smycken, eller buketten. Utan allt på, på samma bild! :) Tycker det är så kul att se alla vackra brudar.. Så kan ni inte visa upp er? :)

• Svar på tråden visa upp er som brud!
  • Alexanders Maria

Åh!! vad lycklig jag blir. (sitter här framför datorn som en förtjust liten skolflicka) Henrik mill är verkligen värd att satsa på, såg att han höjt sin prislista nu, men det är ju verkligen för att han är väl värd pengarna! Kreativa människor som han vill man betala för deras fantastiska arbete!

http://www.uppdragmedia.se/brollop.html (prislista)

• Miss M

Alexanders Maria: Håller med niamh, det var jättefina bilder! Gillar verkligen din klänning också, får man fråga vad det är för något?

För övrigt gillar jag tråden! Ska inte gifta mig än på ett tag, men det är alltid kul med inspiration och att se så många lyckliga brudar. =) 

• Alexanders Maria
    Miss M skrev 2011-09-14 16:48:59 följande:
    Alexanders Maria: Håller med niamh, det var jättefina bilder! Gillar verkligen din klänning också, får man fråga vad det är för något?
    Självklart får du fråga det! Det är en fara sposa klänning jag har och som vi sydde om lite granna. Satte ett band under bysten och tog bort rosetter som satt på axelbanden. Vad de hade där att göra visste varken jag eller sömmerskan. :)
    Jag vet inte ifall den går att hitta dock då jag fick provklänningen billigt då de skulle sluta sy upp den. :/ 
  • Mariamilena80

Här kommer några bilder på oss=)

• SnuttisSessan

Den ville bara lägga upp en bild i varje inlägg så sorry för 3 inlägg på raken ;)
  • Triton77
    123ost skrev 2011-09-14 10:07:39 följande:
    Vilken fin klänning! Får man fråga vart den är köpt?
    Det är en kina klänning köpt ifrån Milanoo.com 800 kr kostade ink frakt
  • Gwennie

Så här var jag utstyrd den 6/8. Speciellt kär i halsbandet, fjädersmycket och min brudbukett som jag gjorde själv :)

• Nudax
    Jag han skrev 2011-09-14 16:00:08 följande:
    Vad kul med alla bilder!!! Såhär såg jag ut. Kände mig likadan som jag såg ut.. haha.. Hittade ingen annan heller där hela jag var med utan min man :)

Vilken jättehärlig bild! =D
Svar på tråden visa upp er som brud!