• Jag han

visa upp er som brud!

Har inte hittat någon tråd där ni lagt in bilder på hur ni såg ut som brud. Alltså hela kittet. Inte bara bild på klänningen, eller smycken, eller buketten. Utan allt på, på samma bild! :) Tycker det är så kul att se alla vackra brudar.. Så kan ni inte visa upp er? :)

• Svar på tråden visa upp er som brud!
  • Fröken Sassa
    Syrinx skrev 2012-01-10 17:32:31 följande:
    Puffar och hoppas på många bilder på vackra vinterbrudar!
  • Yez
    Emblas Mamma skrev 2011-09-14 10:12:14 följande:

Så här såg jag ut. Klänningen var en stor gräddbakelse med släp.
    Vilken fantastisk klänning!! Helt otroligt fin.
  • Jane

åååå denna tråd måste jag spara, puffar lite också...vill se mer. :)

vad fina alla är!!!

Chicita: Vilket ansikte alltså!!...*avis*

• Chicita
    Jane skrev 2012-04-12 19:30:26 följande:

åååå denna tråd måste jag spara, puffar lite också...vill se mer. :)

vad fina alla är!!!

Chicita: Vilket ansikte alltså!!...*avis*

Oj tack *rodnar*
    Det funkar väl i rätt vinklar och med rätt spackel så att säga *hihi*

Men jag tror inte att det är så mycket att vara avundsjuk på. Alla är vackra på sitt sätt Solig 
    Det enda jag är riktigt riktigt nöjd med med mig själv är mina isblå ögon (enligt en optiker som jag gick till när jag trodde att jag behövde glasögon eller linser så är dom "blaskvita" pga att det är mer vitt pigment än blått i dom). Och mitt långa hår som har blivit lite av en snuttefilt, och som jag absolut vägrar att göra mig av med även om jag säkert skulle passa bättre i en kortare frisyr som ramar in ansiktet bättre Oskyldig 
  • Jane
    Chicita skrev 2012-04-12 20:09:28 följande:
    Oj tack *rodnar*
    Det funkar väl i rätt vinklar och med rätt spackel så att säga *hihi*

Men jag tror inte att det är så mycket att vara avundsjuk på. Alla är vackra på sitt sätt Solig
    Det enda jag är riktigt riktigt nöjd med med mig själv är mina isblå ögon (enligt en optiker som jag gick till när jag trodde att jag behövde glasögon eller linser så är dom "blaskvita" pga att det är mer vitt pigment än blått i dom). Och mitt långa hår som har blivit lite av en snuttefilt, och som jag absolut vägrar att göra mig av med även om jag säkert skulle passa bättre i en kortare frisyr som ramar in ansiktet bättre Oskyldig
    Varsegod! ja ögonen är nått jag med tycker om hos mig själv fast mina är mer blå-gröna och liknar havsvågor om man tittar närmare....men ja ja..... du har ju ändå hela paketet med kindben, haka, näsa! Lyckos din man :)
  • Chicita
    Jane skrev 2012-04-12 21:26:31 följande:
    Varsegod! ja ögonen är nått jag med tycker om hos mig själv fast mina är mer blå-gröna och liknar havsvågor om man tittar närmare....men ja ja..... du har ju ändå hela paketet med kindben, haka, näsa! Lyckos din man :)
    Det är jag som är lyckosten Solig
    Han är helt underbar 

Hehe... ja jag har inte visat dom misslyckade bilderna där jag har lite för mycket haka för min smak Oskyldig
    Självklart väljer jag ut dom som jag tycker att jag ser bäst ut på *hihi*
Svar på tråden visa upp er som brud!