• Jag han

visa upp er som brud!

Har inte hittat någon tråd där ni lagt in bilder på hur ni såg ut som brud. Alltså hela kittet. Inte bara bild på klänningen, eller smycken, eller buketten. Utan allt på, på samma bild! :) Tycker det är så kul att se alla vackra brudar.. Så kan ni inte visa upp er? :)

• Svar på tråden visa upp er som brud!
  • millan
    pimory skrev 2011-09-15 10:02:11 följande:

så här såg vi ut :)
    Fasen vilken fräck bild när din man ligger mellan dina ben !!!! Wow !!  Skrattande
  • Gwennie
    majflicka skrev 2011-09-15 19:33:43 följande:
    Ohh jag är så förtjust i din klänning och ditt hår! så smickrande! Kalasfin du var! =)
    Tack så mycket :) Man får ju tänka till lite när man har några extra kilon att klä ;)
  • Syrinx

SaJo1981 - en så vacker brud du var! Så kul att se personligheten titta fram, tycker jag! 

ClaraH - jag tror att jag har sagt det förut, annars har jag bara tänkt det... Din klänning är så fin, bra jobbat! 

• ClaraH
    Syrinx skrev 2011-09-17 13:19:13 följande:
    SaJo1981 - en så vacker brud du var! Så kul att se personligheten titta fram, tycker jag! 

ClaraH - jag tror att jag har sagt det förut, annars har jag bara tänkt det... Din klänning är så fin, bra jobbat! 
    Tack så mycket! Jag har faktiskt fått lite blodad tand på att sy mer, så jag har precis köpt en mönsterbok och ska gå och köpa tyg till en festklänning. Är en stor fest i november jag ska gå på. Jag sydde mycket för 20 år sedan men när barnen kom så blev det inte av på ett tag.
  • Aniara4

Vad fina alla är! Våra bilder är tydligen i posten, så det kanske kommer en retuscherad nästa vecka... (fortfarande lite mån om min anonymitet dock)

• Jossis81

Här är vi! Lite dåligt kort, men vi har inte fått dom "riktiga" korten än!
  • SaJo1981
    Syrinx skrev 2011-09-17 13:19:13 följande:

tack=)

tycker alla har väldigt fina bilder, härligt att se så olika alla ändå kan vara! 
Svar på tråden visa upp er som brud!