• Jag han

visa upp er som brud!

Har inte hittat någon tråd där ni lagt in bilder på hur ni såg ut som brud. Alltså hela kittet. Inte bara bild på klänningen, eller smycken, eller buketten. Utan allt på, på samma bild! :) Tycker det är så kul att se alla vackra brudar.. Så kan ni inte visa upp er? :)

• Svar på tråden visa upp er som brud!
  • majflicka
    SaJo1981 skrev 2011-09-18 09:12:02 följande:
    tycker alla har väldigt fina bilder, härligt att se så olika alla ändå kan vara! 
    SÅ rolig tråd att få se alla i sin brudlook! Så kul att vi alla kan ha så olika stil men ändå är alla så attans vackra och tjusiga!!
  • Nudax
    jkbr skrev 2011-09-17 23:59:20 följande:
    här är vi :) 

Ni ser så härligt lyckliga och glada ut! =D
  • jkbr
    Nudax skrev 2011-09-18 19:31:55 följande:
    Ni ser så härligt lyckliga och glada ut! =D
    Tack , vi var det : ) jag var nästan lite för glad på alla bilder för jag har ingen utan ett jätte stort leende:)
  • chabar
    jkbr skrev 2011-09-18 20:15:43 följande:
    Tack , vi var det : ) jag var nästan lite för glad på alla bilder för jag har ingen utan ett jätte stort leende:)
    Helt underbara bilder!
    Tycker det var fantastiskt fint att du log på det viset, det syns så bra med läpparna. Väldigt vackert!
  • Bruden 01

Gud vad fina alla var! GRattis

• Pinkgrape

Oj, ni är så vacka allihopa! :D Haha jag vill inte ens lägga upp bilder här nu, efter att jag sett alla andra ;P

augustibrud.bloggplatsen.se, lösenord när det behövs: Pinkgrape
  • Gwennie
    Pinkgrape skrev 2011-09-22 19:52:28 följande:
    Oj, ni är så vacka allihopa! :D Haha jag vill inte ens lägga upp bilder här nu, efter att jag sett alla andra ;P
    Dumheter! Du platsar med lätthet :)
  • Pinkgrape
    Gwennie skrev 2011-09-22 20:53:48 följande:
    Dumheter! Du platsar med lätthet :)
    Haha njäää... inte riktigt. Alla ser ut som värsta fotomodellerna ;D

Nej, men skämt å sido, alla brudar i denna tråden är strålande vackra! Era respektive måtte ha varit glada :)
Svar på tråden visa upp er som brud!