• Jag han

visa upp er som brud!

Har inte hittat någon tråd där ni lagt in bilder på hur ni såg ut som brud. Alltså hela kittet. Inte bara bild på klänningen, eller smycken, eller buketten. Utan allt på, på samma bild! :) Tycker det är så kul att se alla vackra brudar.. Så kan ni inte visa upp er? :)

• Svar på tråden visa upp er som brud!
  • Amejuli

Blev visst i två omgångar och lite väl stora kanske. :P

Vad fina ni alla är!

• Chicita
    Amejuli skrev 2012-04-12 23:39:47 följande:

Den här bilden gillar jag Skrattande
    Både motivet och själva stilen på bilden alltså FlörtSolig
  • Amejuli

Tack Chicita!! Vad glad jag blir. Är alltid lite pirrigt att lägga ut bilder men det är nog den jag tyckte bäst om på mig själv ockå. :)

Måste passa på att säga att du var en alldeles strålande pingla på din bild när du sitter på muren. Så himla härligt leende!

Chicita skrev 2012-04-12 23:51:22 följande:
    Den här bilden gillar jag Skrattande
    Både motivet och själva stilen på bilden alltså FlörtSolig
  • Jane
    Amejuli skrev 2012-04-12 23:41:19 följande:

Jättefina bilder...och du hade en jättefin look också, gillar speciellt din frisyr..något sådant kan jag tänka mig Glad
  • Chicita
    Amejuli skrev 2012-04-12 23:55:15 följande:

Måste passa på att säga att du var en alldeles strålande pingla på din bild när du sitter på muren. Så himla härligt leende!

hehe... När jag läser den här meningen så minns jag hur jag sorterade bland porträttbilderna och tyckte att jag såg ut som en kanin på dom flesta eftersom jag drog upp överläppen på något konstigt sätt på många när jag skulle le mot kameran Oskyldig
    Så dom bästa bilderna är dom som jag inte var helt med på att dom knäppte... Jag gillar inte att vara med på bild, så jag spänner mig ju och då blir inte bilden bra heller. På bilden på muren så pratar jag ju med en person och tänker inte alls på att den andra fotografen knäpper Drömmer
  • Amejuli

Åh, tack snälla! Vad glad jag blir. Jag gjorde pincurls med läggningsvätska på lite old school vis. Klippte mig några veckor innan hos en frisör som håller på mycket med gamla tekniker och frisyrer. Så hon hjälpte mig att klippa det så att det skulle funka. Är du intresserad och bor i sthlm, så heter salongen Retroella och frisören Sara Wing.

Hon samarbetar med någon anna som stylar en massa med både smink hår och blommor till bröllop i ffa vintagestil. Tror det är hon som har bloggen vintagehoneymoon. Där finns massa inspiration till stilar från svunna tider.

Stort lycka till inför ditt bröllop!! :)

Jane skrev 2012-04-13 06:47:43 följande:
    Jättefina bilder...och du hade en jättefin look också, gillar speciellt din frisyr..något sådant kan jag tänka mig Glad
  • Amejuli

haha, ja det är inte lätt det där med att slappna av. Fiffigt av dina fotografer! Jag blev ombedd att titta på min make och då kunde jag inte låta bli att le. Sedan bad hon mig att titta åt hennes håll över axeln och tog direkt när jag vände mig om och hade kvar samma min. :) De har sina knep....

Underbar bild på dig iaf! :)

Chicita skrev 2012-04-13 09:01:16 följande:
    hehe... När jag läser den här meningen så minns jag hur jag sorterade bland porträttbilderna och tyckte att jag såg ut som en kanin på dom flesta eftersom jag drog upp överläppen på något konstigt sätt på många när jag skulle le mot kameran Oskyldig
    Så dom bästa bilderna är dom som jag inte var helt med på att dom knäppte... Jag gillar inte att vara med på bild, så jag spänner mig ju och då blir inte bilden bra heller. På bilden på muren så pratar jag ju med en person och tänker inte alls på att den andra fotografen knäpper Drömmer
  • Chicita
    Amejuli skrev 2012-04-13 22:07:45 följande:

haha, ja det är inte lätt det där med att slappna av. Fiffigt av dina fotografer! Jag blev ombedd att titta på min make och då kunde jag inte låta bli att le. Sedan bad hon mig att titta åt hennes håll över axeln och tog direkt när jag vände mig om och hade kvar samma min. :) De har sina knep....

Underbar bild på dig iaf! :)

Tack Solig
  • chabar
    Amejuli skrev 2012-04-13 22:05:06 följande:

Sara Wing.

Hon bodde i Umeå tidigar eoch var min frisör - jag SAAKNAR HENNE!! Lyllo dig som har henne nu {#emotions_dlg.flower}
Svar på tråden visa upp er som brud!