• Jag han

visa upp er som brud!

Har inte hittat någon tråd där ni lagt in bilder på hur ni såg ut som brud. Alltså hela kittet. Inte bara bild på klänningen, eller smycken, eller buketten. Utan allt på, på samma bild! :) Tycker det är så kul att se alla vackra brudar.. Så kan ni inte visa upp er? :)

• Svar på tråden visa upp er som brud!
  • Jag han

Men åh vad pinsamt. Jag var lite trött i morse och trodde du var "gwennie". Du hade kommenterat henne och jag fick för mig att det var du.. haha... Usch o fy. Förlåt! Bilderna på din sida kommer jag inte alls åt.. :)

Nudax skrev 2011-09-15 08:25:31 följande:
    hmmm antar att du menar bilden på klänningen (och personen) bland mina bilder? INTE JAG! HAHA
    Är en bild på klänningen (påklädd modell) som jag är intresserad av. Själv är jag typ 3 sådana där tjejer och liknar nog mer Fiona i Shrek än den där bruden ;)

Sen är jag inte sådär "stel" som modellen, hoppas mer på bilder i stil med din glada spralliga =)
  • Nudax
    Jag han skrev 2011-09-15 15:32:32 följande:
    Men åh vad pinsamt. Jag var lite trött i morse och trodde du var "gwennie". Du hade kommenterat henne och jag fick för mig att det var du.. haha... Usch o fy. Förlåt! Bilderna på din sida kommer jag inte alls åt.. :)
    Haha okej =P
  • Gwennie
    Nudax skrev 2011-09-14 22:14:12 följande:
    Åh okej, tack för infon! Toppen att man kan snappa upp så mycket bra här innan man testar själv =) Hade du någon spec teknik då du "band", det låter som det, jag hade väl lite naivt tänkt att just brudslöja blir fin även om man bara gör "en vanlig buket" dvs lägger blomma för blomma innifrån och ut....
    Jag band dem som man brukar göra med rundbundna buketter. Utgick från en kvist som fick bli mitten och sen lade jag nästa kvist lite snett och sen nästa lite snett över den, som en spiral, tills bukett blev tillräckligt stor. Sök på rundbundna buketter på nätet så finns det massor av bra instruktioner.
  • majflicka
    Gwennie skrev 2011-09-14 21:06:32 följande:
    Så här var jag utstyrd den 6/8. Speciellt kär i halsbandet, fjädersmycket och min brudbukett som jag gjorde själv :)

Ohh jag är så förtjust i din klänning och ditt hår! så smickrande! Kalasfin du var! =)
  • SaJo1981

Här är vårt bröllop! Hatten satt på under vigseln men togs av till porträttfotograferingen. lillkillen är vår (han har en tvillingbror som inte är med på bilden)
  • SaJo1981

måste kommentera mina egna bilder med att det enda som gick snett på bröllopsdagen var att vi inte kunde använda steemern.....propparna gick och gick och gick när vi försökte så klänningen blev inte strykt....=(

• förlovadflicka

SaJo1981: Fy vilken ursöt son! (Och hans tvilling med skulle jag tro ;)) Och du var verkligen jättevacker! Det bara skriker brud om dig fastän du inte har en axelbandslös klänning och det gillar jag jättemycket, typ samma känsla jag vill få fram, man är liksom inte "en brud från 2011" utan man är bara "en brud". :)

• SaJo1981

Förlovadflicka: tack vad gulligt av dig! Älskar hela stilen på klänning och hatt...dt är väldigt "jag" (jane austen-fantast) ja, varför måste man vara en "modern" brud, om tjugo år när man kollar på bilderna kommer man kanske ändå undra hur man tänkte.....ungefär som när jag kollar på mina föräldrars bröllopsfoto från 1981 hahahha Man ska göra sitt bröllop till SITT oavsett hur dt är:) Haha jaaa hans bror ser i princip likadan ut (enligt andra) våra goa fina pojkar!

Svar på tråden visa upp er som brud!