• Jag han

visa upp er som brud!

Har inte hittat någon tråd där ni lagt in bilder på hur ni såg ut som brud. Alltså hela kittet. Inte bara bild på klänningen, eller smycken, eller buketten. Utan allt på, på samma bild! :) Tycker det är så kul att se alla vackra brudar.. Så kan ni inte visa upp er? :)

• Svar på tråden visa upp er som brud!
  • Amejuli

Åh, förstår din saknad. Hon är helt underbar! Kom till sthlm vettja. :) Blev så glad när jag äntligen hittade en frisör som förstod vad jag menade med min pin curls och läggningsvätskor. :p Hon är bäst! :)

chabar skrev 2012-04-13 22:18:51 följande:
    Hon bodde i Umeå tidigar eoch var min frisör - jag SAAKNAR HENNE!! Lyllo dig som har henne nu {#emotions_dlg.flower}
  • Jane
    Amejuli skrev 2012-04-13 22:05:06 följande:

Åh, tack snälla! Vad glad jag blir. Jag gjorde pincurls med läggningsvätska på lite old school vis. Klippte mig några veckor innan hos en frisör som håller på mycket med gamla tekniker och frisyrer. Så hon hjälpte mig att klippa det så att det skulle funka. Är du intresserad och bor i sthlm, så heter salongen Retroella och frisören Sara Wing.

Hon samarbetar med någon anna som stylar en massa med både smink hår och blommor till bröllop i ffa vintagestil. Tror det är hon som har bloggen vintagehoneymoon. Där finns massa inspiration till stilar från svunna tider.

Stort lycka till inför ditt bröllop!! :)

ååå tack för tipset, dom låter jättebra, men tyvärr kan jag inte använda mig av dem då jag kommer gifta mig utomlands. Rynkar på näsan
  • Guffi

Två veckor har nu gått sen vår stora dag och vi får fortfarande påminna varandra om att vi faktiskt har gift oss ;) Känns fortfarande overkligt, men ååååh så härligt!

• Lipan

Vi gifte oss förra tisdagen i New York och har bara fått bilderna på nätet än så länge. Men så här såg jag ut (dock med maken med på bild). Ursäkta bildbomben, man är ju bara så kär i alla bilder! Glad

• MrsSilfverblad2b

Lipan, du är skitsnygg från topp till tå!

12-05-12
  • majflicka
    Lipan skrev 2012-05-30 11:14:10 följande:

Galet snyggt ju!
  • Lommila1
    Guffi skrev 2012-05-20 12:55:33 följande:
    Två veckor har nu gått sen vår stora dag och vi får fortfarande påminna varandra om att vi faktiskt har gift oss ;) Känns fortfarande overkligt, men ååååh så härligt!

Jätte fian bilder, ni ser s¨å lyckliga ut!
    Vi gifte oss förra tisdagen i New York och har bara fått bilderna på nätet än så länge. Men så här såg jag ut (dock med maken med på bild). Ursäkta bildbomben, man är ju bara så kär i alla bilder!

Altså ditt, hår WOW få kan bara upp dendär färgenså bra! Jättefina bilder hade ni också
  • Lipan
    MrsSilfverblad2b skrev 2012-05-30 11:25:38 följande:
    Lipan, du är skitsnygg från topp till tå!
    12-05-12
    Tusen tack, vad glad jag blir! Har aldrig känt mig så vacker! Glad
  • Lipan
    Lommila1 skrev 2012-05-30 17:35:24 följande:
    Vi gifte oss förra tisdagen i New York och har bara fått bilderna på nätet än så länge. Men så här såg jag ut (dock med maken med på bild). Ursäkta bildbomben, man är ju bara så kär i alla bilder!

Altså ditt, hår WOW få kan bara upp dendär färgenså bra! Jättefina bilder hade ni också
    Åh tack, vad glad jag blir! Kände mig så otroligt vacker på vår dag. Och jag trivs så grymt bra i min hårfärg. Glad
Svar på tråden visa upp er som brud!