• Jag han

visa upp er som brud!

Har inte hittat någon tråd där ni lagt in bilder på hur ni såg ut som brud. Alltså hela kittet. Inte bara bild på klänningen, eller smycken, eller buketten. Utan allt på, på samma bild! :) Tycker det är så kul att se alla vackra brudar.. Så kan ni inte visa upp er? :)

• Svar på tråden visa upp er som brud!
  • Jag han

Vad kul med alla bilder!!! Såhär såg jag ut. Kände mig likadan som jag såg ut.. haha.. Hittade ingen annan heller där hela jag var med utan min man :)

• Jag han

haha,, Tack så mycket! Orkade inte stå och se seriös ut. Alla nervositet hade släppt och jag var bara toklycklig!! Så jag kunde inte låta bli att fåna mig lite :)

Bandet köpte jag innan jag hittat min klänning :) Fastnade direkt för den när jag såg den.. Nu ska jag in o snoka på din blogg o se om jag kan hitta vad du ska ha på dig :)

förlovadflicka skrev 2011-09-14 16:15:33 följande:
    Jag han: Åh vilken klockren bild! Älskar bandet på din klänning... Varför ska inte jag ha ett sånt för?? Ja, ja, too late :P
  • förlovadflicka
    Jag han skrev 2011-09-14 16:18:12 följande:

haha,, Tack så mycket! Orkade inte stå och se seriös ut. Alla nervositet hade släppt och jag var bara toklycklig!! Så jag kunde inte låta bli att fåna mig lite :)

Bandet köpte jag innan jag hittat min klänning :) Fastnade direkt för den när jag såg den.. Nu ska jag in o snoka på din blogg o se om jag kan hitta vad du ska ha på dig :)

Det finns där så leta på ;)
  • Jag han

hitta!! :) Du kommer bli superfin!! Gillar den stilen.

O de andra bilderna sen.. Trash the dress.. Apsnygg!

förlovadflicka skrev 2011-09-14 16:22:41 följande:
    Det finns där så leta på ;)
  • förlovadflicka
    Jag han skrev 2011-09-14 16:24:30 följande:

hitta!! :) Du kommer bli superfin!! Gillar den stilen.

O de andra bilderna sen.. Trash the dress.. Apsnygg!

Tack :D
  • Alexanders Maria
    niamh skrev 2011-09-14 14:37:27 följande:
    AlexandersMaria - Vilka helt fantastiska bilder! Vem hade ni som fotograf, om man får snoka? :)
    Det är Henrik Mill som var våran fotograf! Han är fullkommligt fantastisk! Trevlig och avslappnad, jag rekomenderar honom starkt! Vackra bilder efter bröllopet är guld värt! Vi ångara såhär nu i efterhand att vi inte hade honnom för en hel dag. Bilderna är fantastiska minnen.

http://www.uppdragmedia.se/blogg/?p=2024  (länken leder till hans fotoblogg så kan du titta in fler brudpar och såklart fler bilder från vår egen dag. <3)
  • niamh
    Alexanders Maria skrev 2011-09-14 16:32:24 följande:
    Det är Henrik Mill som var våran fotograf! Han är fullkommligt fantastisk! Trevlig och avslappnad, jag rekomenderar honom starkt! Vackra bilder efter bröllopet är guld värt! Vi ångara såhär nu i efterhand att vi inte hade honnom för en hel dag. Bilderna är fantastiska minnen.

www.uppdragmedia.se/blogg/?p=2024  (länken leder till hans fotoblogg så kan du titta in fler brudpar och såklart fler bilder från vår egen dag. <3)
    Åh, tack vad gullig du är som delar med dig! Har kikat på resterna av bilderna från ert bröllop och måste bara säga WOW! Wow, vilka fantastiska bilder (återigen), Wow vilken underbar atmosfär och vacker ceremoni, Wow vad du är vacker och Wow vad ni är vackra tillsammans!
Svar på tråden visa upp er som brud!