• 123ost

Här tipsar vi om rea och annat som går att fynda!

I den här tråden så tipsar vi alltså om rea eller annat som är billigt!
    Man får gärna länka eller lägga in en bild!

* Den här veckan har Myheart 20% rea på äppelgrönt!
    www.myheart.se

* På IKEA kan man köpa speglar billigt för bordsdekoration  49:- för 4 bitar
    http://www.ikea.com/se/sv/catalog/products/60074007

http://www.ikea.com/se/sv/catalog/products/39151700 69:- för 4 bitar

Kom gärna med tips!

• Svar på tråden Här tipsar vi om rea och annat som går att fynda!
  • Charlie13

tidebuy.com har sinnessjuk REA nu (upp till 85%). fast den slutar imorgon så bäst att passa på om man vill ha fina tärnklänningar. Jo, det är gratis frakt också så det är ju helt ok :)

• Fästmön
    Charlie13 skrev 2012-02-22 20:50:55 följande:

tidebuy.com har sinnessjuk REA nu (upp till 85%). fast den slutar imorgon så bäst att passa på om man vill ha fina tärnklänningar. Jo, det är gratis frakt också så det är ju helt ok :)

Köp INTE från tidebuy. De har alltid rea som räknar ner och sen när de har nått slutet så räknar den om igen. Jag har köpt från tidebuy och är inte nöjd...  Jag fick en smutsig klänning som det satt nålar i och som såg riven ut på vissa ställen. Den var i fel material hade helt fel passform och var asymmetrisk (fast den inte skulle vara det.)
  • Charlie13
    Fästmön skrev 2012-02-22 21:44:42 följande:
    Köp INTE från tidebuy. De har alltid rea som räknar ner och sen när de har nått slutet så räknar den om igen. Jag har köpt från tidebuy och är inte nöjd...  Jag fick en smutsig klänning som det satt nålar i och som såg riven ut på vissa ställen. Den var i fel material hade helt fel passform och var asymmetrisk (fast den inte skulle vara det.)
    WHAAAAT?! oh shiet, hoppas deras klänningar blir fina iaf! suuuck..
  • LindaochJohn

Vet inte om någon annan skrivit detta men Plopp har jus nu ändrat sin text till "Puss", "Kram", "Kärlek" och "Lycka". Lite kul att ha på godisbordet på bröllopet.

Dock kan jag säga att jag köpte fem påsar och fick inte en enda "Lycka" eller "Kärlek".... Men pussar o kramar räcker väl?

• Fästmön
    Charlie13 skrev 2012-02-23 14:13:06 följande:
    WHAAAAT?! oh shiet, hoppas deras klänningar blir fina iaf! suuuck..
    Det kan nog bli bra =) Jag läste en annan tjej som var nöjd med sin klänning därifrån. Och hursomhelst så är det inte en jättestor summa pengar ändå så det är kanske värt att chansa!
  • elinmartin
    LindaochJohn skrev 2012-02-23 16:26:03 följande:
    Vet inte om någon annan skrivit detta men Plopp har jus nu ändrat sin text till "Puss", "Kram", "Kärlek" och "Lycka". Lite kul att ha på godisbordet på bröllopet.

Dock kan jag säga att jag köpte fem påsar och fick inte en enda "Lycka" eller "Kärlek".... Men pussar o kramar räcker väl?
    vilka plopp är de?? de lätt riktigt roligt
  • LindaochJohn
    elinmartin skrev 2012-02-23 17:46:17 följande:
    vilka plopp är de?? de lätt riktigt roligt
    Det är 2-bitars i påse med flera stycken i. Skrattande
  • moonlightgirl

Vi köpte 9 påsar fick inte heller ett enda kärlek och lycka.
  • BlomAnna

Matton i Göteborg (i närheten av järntorget)  har rea på massa papper. Bla 50% sånna där "kuvert kort".

• BlomAnna

Vart kan man hitta sånna och vet ni bäst före datumet på dem?
Svar på tråden Här tipsar vi om rea och annat som går att fynda!