• 123ost

Här tipsar vi om rea och annat som går att fynda!

I den här tråden så tipsar vi alltså om rea eller annat som är billigt!
    Man får gärna länka eller lägga in en bild!

* Den här veckan har Myheart 20% rea på äppelgrönt!
    www.myheart.se

* På IKEA kan man köpa speglar billigt för bordsdekoration  49:- för 4 bitar
    http://www.ikea.com/se/sv/catalog/products/60074007

http://www.ikea.com/se/sv/catalog/products/39151700 69:- för 4 bitar

Kom gärna med tips!

• Svar på tråden Här tipsar vi om rea och annat som går att fynda!
  • Tinzi
    LindaochJohn skrev 2012-02-23 16:26:03 följande:
    Vet inte om någon annan skrivit detta men Plopp har jus nu ändrat sin text till "Puss", "Kram", "Kärlek" och "Lycka". Lite kul att ha på godisbordet på bröllopet.

Dock kan jag säga att jag köpte fem påsar och fick inte en enda "Lycka" eller "Kärlek".... Men pussar o kramar räcker väl?
    OJ! nice! Bra tips! Hoppas de håller till Maj bara :) Antar de kan innehålla spår av nötter också :(

Jag vill tipsa om CityGross som har rea på korgar! Från 10 :- vi ska dit i morrn,  sen köpa vit sparyfärg och spraya om det ej finns vita kvar. Att ha såpbubblorna i mm.
  • hemajo13

Om ni vill ha ballonger med helium finns det heliumbehållare för ballonger för 399 tror jag på Nille! 

• LindaochJohn
    BlomAnna skrev 2012-02-23 21:04:19 följande:
    Vart kan man hitta sånna och vet ni bäst före datumet på dem?
    I vanliga matbutiker. De har bäst före 2012-12 så håller länge. Men själva kampanjen där de bytt ut texten är nog bara en engångsgrejj.
  • moonlightgirl
    BlomAnna skrev 2012-02-23 21:04:19 följande:
    Vart kan man hitta sånna och vet ni bäst före datumet på dem?
    I vanliga mataffärer finns de. På de påsarna jag köpte stod det bäst före december 2012.
  • moonlightgirl
    Tinzi skrev 2012-02-23 21:50:33 följande:
    OJ! nice! Bra tips! Hoppas de håller till Maj bara :) Antar de kan innehålla spår av nötter också :(

Jag vill tipsa om CityGross som har rea på korgar! Från 10 :- vi ska dit i morrn,  sen köpa vit sparyfärg och spraya om det ej finns vita kvar. Att ha såpbubblorna i mm.
    Japp de kan innehålla spår av nötter, jag kikade då vi köpte våra.
  • moonlightgirl
    LindaochJohn skrev 2012-02-24 15:34:41 följande:
    I vanliga matbutiker. De har bäst före 2012-12 så håller länge. Men själva kampanjen där de bytt ut texten är nog bara en engångsgrejj.
    Dom har funnits i flera år just kring allahjärtans dag för jag har köpt dem i bland. Men det finns ju ingen garanti att de finns nästa år. Men jag håller med det är en kul grej.
  • LindaochJohn
    moonlightgirl skrev 2012-02-25 11:55:36 följande:
    Dom har funnits i flera år just kring allahjärtans dag för jag har köpt dem i bland. Men det finns ju ingen garanti att de finns nästa år. Men jag håller med det är en kul grej.
    Oki! Vad kul, typiskt att jag missat dem innan... Obestämd
  • Emma84
    LindaochJohn skrev 2012-02-25 17:21:42 följande:
    Oki! Vad kul, typiskt att jag missat dem innan... Obestämd
    Jag köpte idag! Ica Maxi, 16 kr/påsen
  • moonlightgirl
    Emma84 skrev 2012-02-25 22:27:28 följande:
    Jag köpte idag! Ica Maxi, 16 kr/påsen
    Oj nu sved det i mitt småländska hjärta då jag köpte mina påsar för 19 kr st.
  • Aniara4

Överskottsbolaget har ljuslyktor i svart och vitt med utskurna hjärtan, små för 19:- två stycken något större (två olika storlekar) 149:-.

Svar på tråden Här tipsar vi om rea och annat som går att fynda!